loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser tab. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;padding:

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser tab.

    Download >>
    1. ویدیو فیلم آموزشی چگونه اکانت اینستاگرام خود را بازگردانیم . اگر از کاربران حرفه ای اینترنت و شبکه های اجتماعی باشید به خوبی می دانید که بسیاری از موارد هک شدن و از دست دادن اکانت های خود در شبکه های اجتماعی به علت سهل ...

    2. چگونه وارد اکانت اینستاگرام شویم؟ ابتدا برای لاگین کردن در حساب کاربری اینستاگرام خود وارد نرم‌افزار اینستاگرام شوید. وقتی نرم‌افزار اینستاگرام باز شد قسمت (Log in) یا ورود را لمس کنید.

    3. چگونه اکانت خود را برگردانیم هر ماه، حدود یک میلیارد کاربر از اینستاگرام استفاده می‌کنند، و همین باعث شده تا یک هدف وسوسه کننده برای هکرها باشد.

    4. در صفحه بعد یک پسورد جدید برای اکانت اینستاگرام خود وارد کرده و روی گزینه submit ضربه بزنید. اکنون با لمس گزینه Review Profile به اکانت خود وارد شده و صحت اطلاعات اکانت خود را بررسی نمایید.

    5. اگر فرد سودجویی اکانت اینستاگرام شما را هک کرده و از آن استفاده می‌کند، نگران نباشید. تیم موبایل کمک به راحتی می‌توانند بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام شما را بازیابی کرده یا اصطلاحا برگردانند.

    6. چطور یک اکانت Gmail هک شده را برگردانیم؟

      www.beytoote.com/computer/tarfand-i/gmail...

      برگرداندن اکانت ایمیل هک شده . در مرحله بعدی I Don’t know my password را انتخاب کرده و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در این قسمت باید عبارت امنیتی را وارد کنید.

    7. چگونه در اینستاگرام اکانت قبلی را برگردانیم؟ اینستاگرام یکی از شبکه های محبوب بسیاری از کاربران ایرانی اســت.اینستا قابلیت های زیادی دارد،یکی از این قابلیت ها این اســت که وقتی افراد اکانت می سازد و ممکن اســت به هر ...

    8. چگونه عکس ها و ویدیو های اینستاگرام را دانلود کنیم. مرحله سوم. در این مرحله شما میتوانید یک ایمیل حاوی درخواست خود برای از بین بردن محدودیت های انجام شده روی اکانت خود بیان کنید.

    9. امروزه شبکه‌های اجتماعی پیشرفت چشم‌گیری دارند و روزانه هزاران نفر اقدام به ثبت‌نام در این شبکه‌ها می‌کنند اما ممکن همین شبکه‌های اجتماعی برای افرادی خسته کننده باشه و دیگر علاقه ای به فعالیت در آن‌ها نداشته باشند ...

    10. با وارد کردن نام کاربری یا آدرس ایمیل خود به دنبال اکانت اینستاگرام خود بگردید. پس از یافتن اکانت اینستاگرام‌تان، گزینه Send a Password Reset Email را انتخاب کنید. ایمیل‌های دریافتی خود را بررسی نمایید.

    11. چگونه اینستاگرام را برگردانیم - آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام 4,683 ۩ ۩ ۩ ((-BEST-VIDEO-)) ۩ ۩ ۩ 48.4 هزار دنبال‌ کننده

    12. اکانت خود را ایمن کنید: بلافاصله پس از ساختن یک رمز عبور جدید، گوگل از شما می‌خواهد که تنظیمات امنیتی اکانت جیمیل (به طور کلی اکانت گوگل) خود را بررسی کنید. اکیدا توصیه می‌کنیم که شماره موبایل ...

    13. چگونه اکانت گوگل یا جیمیل هک شده خود را در 5 قدم دوباره پس بگیریم؟ یکی از جرائمی که در فضای مجازی باب شده، هک کردن ایمیل افراد دیگر است بدین معنا که فرد کلاه‌بردار نام کاربری و رمز ورود به ...

    14. در صورتی که بعد از حذف اکانت تلگرام خود منصرف شده و مایل به برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام خود هستید و یا می خواهید حذف کانال بدون سازنده انجام دهید مقاله امروز ما را دنبال کنید .

    15. بازیابی اکانت حذف شده

      www.aparat.com/v/UTY2f/بازیابی_اکانت...

      چگونه اکانت خود را از اینستگرام حذف کنیم؟آموزش حذف اکانت اینستا mohammadjalali26 293 بازدید 6 ماه پیش

    16. چگونه حساب اینستاگرام حذف شده خود را برگردانیم؟ اگر اکانت اینستاگرام خود را بصورت دائمی حذف کرده باشید اکانت شما برای همیشه پاک شده است و امکان بازیابی و حتی استفاده از نام کاربری قبلی وجود ...

    17. چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو. پس از آموزش طریقه بازیابی اکانت فیس بوک و جیمیل در قسمت نهایی طریقه بازیابی اکانت هک،قفل و یا فراموش شده سرویس ایمیل یاهو (Yahoo) را آموزش میدهیم.

    18. چگونه اکانت اینستاگرام را بازگردانی کنیم . اکنون اگر ایمیل خود را درست وارد کرده باشید و هکر آن را تغییر نداده باشد ، یک لینک فعال سازی پسورد جدید به ایمیل شما ارسال می شود.

    19. Aug 26, 2013 · 2. اطلاعات عمومی اکانت خود را محفوظ نگاه دارید. خب برای ارسال تیکت به پشتیبانی استیم چه کارهایی باید انجام داد؟ • نام اکانت ربوده شده (مثال: mrsaveh) • ایمیل اصلی و تایید شده اکانت (مثال: mr.msaveh@gmail)

    20. در این مقاله گروه ایده آل تکنولوژی شما را با حل این سوال (اکانت قبلی اینستاگرام را چگونه برگردانیم) آشنا می کند. ما در این مقاله تفاوت دو موضوع مهم یعنی پاک کردن کاربری و غیر فعال کردن آن را ...

    21. چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم شبکه های اجتماعی بوسیله ایده آل تک به روز رسانی شده در مهر ۲۰, ۱۳۹۹ 7,528 2

    22. چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم ۲) نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. متاسفانه شما ممکن است نیاز به بازنشانی گذرواژه خود داشته باشید اگر این ورودی نتواند انجام شود.

    23. اکانت هک شده اینستاگرام را چگونه برگردانیم؟ گاهی اوقات هم ممکن است به دلیل بی‌دقتی در نگهداری از اطلاعاتتان به دام هکرها بیافتید و اکانتتان از دسترستان خارج شود. در این مواقع چه باید کرد؟

    24. در کادر شماره (1) یوزرنیم اکانت خود (در این آموزش از این روش استفاده شده است) و یا ایمیل وارد شده برای اکانت را وارد نمایید. سپس بر روی آیکون Next (2) لمس کنید تا به مرحله بعد راه بیابید.

    25. آموزش: چطور یک اکانت Gmail هک شده را برگردانیم؟ توسط محمد یوسفی زاده · ۱۰ دی ۱۳۹۴ ۱۰ دی ۱۳۹۴ · ۱۵۱

    26. چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم ؟ اکثر افرادی که به هر دلیلی با مشکل ورود به اینستاگرام روبرو میشوند سوالی که برایشان پیش می آید این است که چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم؟

    27. یا اگر اینستاگرام بنا به دلیل خاصی به طور اتوماتیک حساب شما را حذف نماید وضعیت چگونه است؟ به نکات زیر دقت کنید: در ابتدا باید بدانید که اینستاگرام بی‌دلیل حساب یا اکانت شما را حذف نمی‌کند.

    28. اما چه اتفاقی می افتد اگر اکانت گوگل بر روی گوشی نداشته باشیم و یا اگر اکانت داریم رمز آن را به خاطر نمی آوریم و یا بنا به هر دلیلی نمی توانیم به اکانت گوگل خود دسترسی داشته باشیم.

    29. به گزارش ایسنا، این احتمال وجود دارد که شما بنا به هر دلیل علاوه بر فراموش کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام خود، نام کاربری آن را هم از خاطر ببرید.

    30. آموزش انتقال اکانت :: خرید و فروش اکانت - Clash Of Clans

      clashofclan.blog.ir/page/اموزش-انتقال-اکانت

      در گوشی مقصد که بازی در آن تازه شروع شده هم به تنظیمات رفته و اول روی Google+ کلیک کرده و اکانت جدید گوگل خود را به آن بدهید یا اکانتی که بازی در آن ذخیره نشده یا بازی زخیره شده در آن با تاون هال زیر ...

    31. چگونه گوشی را از طریق منو تنظیمات به حالت کارخانه برگردانیم ؟ قبل از اینکه آغاز کنیم توجه داشته باشید که بازگشت به تنظیمات کارخانه برابر است با حذف تمام اطلاعات موجود بر روی گوشی.

    32. گاهی اوقات ممکن است از فرستادن ایمیل خود پشیمان شوید و به هر دری بزنید تا آن را برگردانید. خوشبختانه با این ترفند از طریق اکانت جی‌میل خود می‌توانید ایمیل ارسالی خود را سریعا لغو ارسال کنید.

    33. فایل های حذف شده از رایانه را چگونه برگردانیم؟

      www.faranaz.com/how-to-delete-files-from-your-computer...

      نیم نگاهی به گذشته تصاویر منتشر شده مایکروسافت از ویندوز 10 5 مورد اطلاعاتی که نباید در فیس بوک وارد کنید روش های غیرفعال کردن Windows Defender در ویندوز 10 اقدامات اساسی بعد از خرید کامپیوتر و لپ تاپ (تصاویر) برگرداندن پیامک حذف ...

    34. حال اگر ایمیل خود را فراموش کرده باشید چه میشود و چکار باید انجام داد؟ در ادامه با ما باشید تا به شما آموزش بدهیم که چگونه بدون داشتن ایمیل، پسورد اکانت فیسوک خود را بازیابی کنید. مقدمه:

    35. در این مقاله با نحوه حذف اکانت ویندوز 10 به همراه اطلاعات خود آشنا خواهید شد . اما چگونه پروفایل ویندوز 10 را حذف کنیم؟

    36. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به فکر پاک کردن اکانت اینستاگرام ( دیلیت اکانت اینستاگرام‌ ) افتاده باشید در این مطلب قصد دارید آموزش حذف اکانت اینستاگرام ( Delete Instagram Account ) را به طور کامل و به صورت کاملا تصویری آموزش ...

    37. چگونه اکانت غیر فعال و حذف شده در اینستاگرام را برگردانیم ؟ اینستاگرام به دلایل متفاوتی اقدام به بلاک کردن حساب کاربری یا حذف دائمی آن مینماید. از محتوای غیر مجاز تا استفاده از نام دیگران در اینستاگرام میتواند دلایل ...

    38. چگونه اکانت های ذخیره شده در اینستاگرام را حذف کنیم؟ By نویسنده کاربلد. در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این ...

    39. صفحه نخست » دانستنی ها » اینترنت » جیمیل هک شده را چگونه برگردانیم ؟ چهارشنبه , ۱۶ مهر , ۱۳۹۹ چطور یک اکانت GMAIL هک شده را برگردانیم؟

    40. ساعت24-چگونه چت تلگرام را برگردانیم ؟ / بازگرداندن عکسها از گوشی آیفون / چگونه عکسهای حذف شده از تلگرام را در سیستم اندروید بازگردانیم

    41. 🔹در بخش Name، نام خود را وارد کنید. این نام همان نامی است که برای ایمیلی که با آن اکانت گوگل آنالیتیکس خود را ساخته‌اید. 🔹بخش Contact email به صورت خودکار با ایمیل شما پر شده است.

    42. چگونه گوشی اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه‌ای بازگردانیم؟ آموزش آموزش شبکه‌های اجتماعی برگزیده با سارا صریحی ۱۳۹۲/۰۳/۱۱

    43. روش دوم این است که اگر icloud photo library شما روشن بوده باشد، میتوانید اکانت خود را در icloud.com باز کنید وارد تنظیمات شوید و restore file را انتخاب کنید و در اینجا میتوانید عکسهای پاک شده را برگردانید .

      • کارت حافظه اس‌دی
      • به کمک یک فایل منیجرِ خوب می‌توانید به راحتی همه‌چیز را در گوشی انتقال دهید
      • فضای ابری
      • خطر از آن‌چه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!

      بیشتر گوشی‌های اندرویدی دارای درگاه کارت حافظه اس‌ دی هستند. کارت‌های حافظه جانبی برای ذخیره‌سازی بسیاری از اطلاعات و البته فایل خام اپلیکیشن‌های مختلف بسیار کاربردی‌اند و می‌شود از آن‌ها در بسیاری از زمینه‌ها بهره برد. با این حال اگر اطلاعات شخصی دارید که نمی‌خواهید کسی آن‌ها را ببیند، قرار دادنشان در داخل یک کارت اس‌دی به هیچ‌وجه کار عاقلانه‌ای نیست. در اپلیکیشن دوربین همه گوشی‌ها می‌توان گزینه‌ای برای ذخیره‌سازی تصاویر و ویدیوها در کارت اس‌دی پیدا کرد. به طور معمول، گزینه مربوط به آن، یک نوار کوچک است که می‌توانید با تغییر دادن وضعیتش، تصاویر و ویدیوها را در حافظه داخلی گوشی یا یک کارت اس‌دی، ثبت کنید. با تغییر دادن وضعیت این گزینه، اپلیکیشن گالری شما دست‌خوش تغییر نمی‌شود و همچون قبل اطلاعات را به نمایش می‌گذارد، البته در این بین یک تفاوت مهم وجود دارد؛ اگر گوشی‌تان خراب شود یا این‌که نمایشگر بسوزد، می‌توانید به راحتی کارت اس‌دی را از گوشی دربیاورید و تصاویرتان را در اختیار داشته باشید. یادتان باشد که پوشه‌ی دانلودهای شما در داخل کارت اس‌دی قرار ندارد. پس اگر اطلاعات مهمی در بخش...

      با استفاده از فایل منیجری که دانلود کرده‌اید، پوشه‌ای در کارت اس‌دی خود ایجاد کنید و تمامی اطلاعات دانلودیِ مهم را، از گوشی به آن‌جا منتقل کنید. هربار که چیزی جدید دانلود می‌کنید، این کار را تکرار کنید تا همیشه خیال‌تان راحت باشد. بدانید همان‌طور که شما می‌توانید آن کارت اس‌دی را بر روی هر دستگاهی اجرا کنید، بقیه هم می‌توانند؛ پس در مورد انتخاب اطلاعاتِ داخل کارت اس‌دی خود محافظه‌کارانه عمل کنید و فایل‌های شخصی را در آن قرار ندهید.

      با استفاده از فضای ابری (کلاود) با راحتی می‌توانید از تمامی اطلاعات گوشی‌تان نسخه پشتیبان تهیه کنید. قبول داریم که در چنین مواردی، خیلی‌ها ذهن‌شان به سمت هک شدن می‌رود، اما بیایید خوش‌بین باشیم. میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا هستند که هک نشده‌اند (و نمی‌شوند) و شما هم قطعا جزو یکی از آن‌ها خواهید بود. با استفاده از رمز عبور طولانی و تایید هویت دو مرحله‌ای، می‌توانید از هک شدن در امان باشید و خیال خود را راحت کنید.

      از همین حالا خودتان را برای بدترین اتفاق‌ها آماده کنید. ممکن است همین فردا نمایشگر گوشی‌تان بشکند یا این‌که خود گوشی صدمه ببیند. سوختن نمایشگر گوشی یا حتی خود دیوایس، چیزی است که همه‌روزه اتفاق می‌افتد و ممکن است قربانی بعدی‌اش شما باشید. خود من بیش از یک بار چنین مشکلی برایم پیش آمده و به همین دلیل است که تاکید زیادی بر روی از دست رفتن اطلاعات دارم. پس همین حالا کارهایی را که گفتیم انجام دهید و نگذارید که چنین مشکلی برای‌تان پیش بیاید.

    44. پیام ها و عکس های حذف شده تلگرام را چگونه بازیابی کنیم؟ ,تلگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در کشورمان است که بیش از ۲۰ میلیون کاربر ایرانی از

    45. چگونه اکانت مایکروسافت را با تغییر رمز عبور، ریکاوری کنیم؟ و چگونه اکانت بدون ایمیل ریکاوری و شماره تماس را بازیابی کنیم؟، به خاطر سپردن رمز عبورهای پیچیده که طبعاً امنیت بالاتری دارند، مشکل است. اگر از نرم‌افزارهای ...

    46. چگونه پیج اینستاگرام خود را از حالت بیزینس تجاری خارج کنیم و به حالت عادی (پروفایل شخصی) برگردانیم؟ تـــوجــه: بسیاری از کاربران پس از برگرداندن پروفایل تجاری شان به پروفایل شخصی، تغییری ...

    47. بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام - انزل وب

      anzalweb.ir/1394/04/29/بازیابی-اکانت...

      اکانت شما هک شده است و هکر ایمیل متصل به اکانت را با ایمیل خود عوض کرده است. در این حالت شما دیر متوجه هک اکانت خود شده اید و هکر ایمیل مرتبط به اکانت شما را با ایمیل دیگری تغییر داده است و استفاده از روش های بالا موثر نیست ...

    48. در این صفحه باید وارد اکانت خود شوید. پس از اینکار وارد صفحه ی زیر می شوید، که در آن باید با استفاده از ایمیل پشتیبانی یا شماره ی موبایلی که قبلاً وارد کردید، هویت خود را تایید کنید.

    49. چگونه میتوانیم ارزش ریال را برگردانیم؟ ... لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.

    بازدید : 173 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 937
  • بازدید ماه : 4,834
  • بازدید سال : 72,434
  • بازدید کلی : 585,869
  • مطالب