loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser tab. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;padding:

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser tab.

    Download >>
    1. معمای پیر مرد کور در جزیره

      www.beytoote.com/fun/caricature/blind-mystery2...

      یک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند. قرص ها بجز در رنگ، از نظر ظاهری کاملا مشابه هستند.

    2. معمای جالب پیر مرد کور در جزیره

      www.taknaz.ir/interesting-conundrum-old-blind-man-on-the...

      مرد باید یک قرص سفید و یک قرص قرمز بخورد و گرنه خواهد مرد. اگر دو قرص هم رنگ بخورد هم خواهد مرد. اما ترتیب خوردن قرص مهم نیست. سوال: چه کار کند تا فردا که زمان آزادیش فرا می رسد زنده بماند؟ پاسخ ...

    3. یک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند. قرص ها بجز در رنگ، از نظر ظاهری کاملا مشابه هستند. مرد باید یک قرص سفید و یک قرص قرمز بخورد و ...

      • (2)
    4. معمای پیر مرد کور در جزیره

      yasermoama.blogfa.com/post/115

      پاسخ معمای پیر مرد کور در جزیره: باید چهار قرص را نصف کند و از هر کدام یک نصفه بخورد که در این حالت دو قرص نصفه ی سفید و دو قرص نصفه ی قرمز خورده که در مجموع می شود یک قرص سفید و یک قرص قرمز.

    5. معمای پیرمرد کور را حل کنید

      www.matilda.ir/معمای-پیرمرد-کور-را-حل...

      ک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند. قرص ها بجز در رنگ، از نظر ظاهری کاملا مشابه هستند.

    6. معمای بسیار جالب پیر مرد کور در جزیره

      www.faranaz.com/very-interesting-puzzle-blind-old-man-on...

      معمای بسیار جالب پیر مرد کور در جزیره… یک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند.

    7. پیرمرد کور در جزیره (معما)

      www.samatak.com/funny/brain/blind-man-on-the...

      معمای جالب و سرگرم کننده پیرمرد کور در جزیره . یک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند.

    8. پاسخ : 1 re معمای پیر مرد کور در جزیره : از هر چهارتا قرص یه نصفه میخوره جواب معمای پیر مرد کور در جزیره - تازه های روز

      • معمای ۱
      • معمای ۲
      • معمای ۳
      • معمای ۴
      • معمای ۵

      پلیس کاراگاهی را استخدام می کند که یک زندانی فراری را پیدا نماید. نتیجه ی تحقیقات این کاراگاه نشان می دهد که فراری در یکی از این سه خانه ی متفاوت پنهان شده است و پس از نگاهی دقیق به تصویر هوایی از این سه خانه وی موفق شد به درستی خانه ای که زندانی در آن پنهان شده را نشان دهد. شما هم سعی کنید پاسخ صحیح را پیدا کنید.

      یک نابغه می تواند این معما را تنها در ۱۰ ثانیه حل کند.
      گفته شده که بیل گیتس این معما را در ۲۰ ثانیه حل نموده است.
      استادان دانشگاه هاروارد در ۴۰ ثانیه پاسخ را خواهند یافت.
      اگر جواب سوال را به درستی در عرض ۲ دقیقه پیدا کردید بدون شک شما نیز در میان ۱۵ درصد افراد باهوش دنیا خواهید بود.

      برای حل این معما باید بدانید که ۵ خانه در ۵ رنگ مختلف وجود دارند. در هر خانه نیز شخصی از یک نژاد متفاوت از دیگر افراد وجود دارد. همچنین هر یک از آن ها نوشیدنی متفاوتی می نوشد، سیگار متفاوتی می کشد و یک حیوان خانگی متفاوت دارد. سوال این است: 1. مرد بریتانیایی در خانه ی قرمز زندگی می کند. 2. مرد سوئدی یک سگ دارد. 3. مرد دانمارکی چای می نوشد. 4. خانه ی سبز در سمت چپ خانه ی سفید قرار دارد. 5. صاحب خانه ی سبز قهوه می نوشد. 6. مردی که سیگار پال مال می کشد یک پرنده دارد. 7. صاحب خانه ی زرد سیگار دانهیل می کشد. 8. مردی که در خانه ی وسطی زندگی می کند شیر می نوشد. 9. مرد نروژی در خانه ی اول زندگی می کند. 10. مردی که سیگار بلِند می کشد در خانه ی کنار خانه ی مردی که گربه دارد زندگی می کند. 11. مردی که اسب دارد در کنار خانه ی کسی که سیگار دانهیل می کشد زندگی می کند. 12. مردی که سیگار بلومستر می کشد آبمیوه می نوشد. 13. مرد آلمانی سیگار پرینس می کشد. 14. مرد نروژی در خانه ی کنار خانه ی آبی زندگی می کند. 15. مردی که سیگار بلِند می کشد همسایه ی مردی است که آب می نوشد.

      جان در یک اتاقک گیر افتاده است. یک میز، یک صندلی، ۲ در و یک سوراخ کوچک در سقف وجود دارد که شعاع آن ۱۵ سانتیمر است. پشت در اول یک شیر گرسنه قرار دارد که به مدت چند روز هیچ غذایی نخورده است. پشت در دوم یک تونل شیشه ای قرار دارد که نور خورشید را چند برابر می کند به همین دلیل دمای داخل آن چنان بالا رفته که با باز کردن در، جان را خواهد کشت. اما یک راه برای فرار جان وجود دارد که شما باید آن راه را پیدا کنید. سوال این است:

      این سوال بسیار ساده اما مشکل است!! . . . . . پاسخ معمای ۱: زندانی در خانه ی A قایم شده است زیرا تنها خانه ای است که ماشین کنار آن رو به خیابان پارک شده تا در صورت نیاز یبه سرعت فرار کند. پاسخ معمای ۲: شکل شماره ۱ توضیح: در ابتدا شاید شما حس کنید که مربع سبز رنگ با بقیه متفاوت است اما… نظرتان درباره ی تنها دایره چیست؟ یا آن مربع کوچک تنها؟ یا تنها شکلی که کادری دور آن قرار ندارد؟ در فرآیند حذف کردن در می یابید که تنها شکلی که با دیگر اشکال تفاوت دارد شکل سمت چپ است زیرا تنها شکلی است که در واقع با بقیه فرقی ندارد!!!! شکل سمت چپ خاص است زیرا خاص نیست!!! به کسانی که توانسته اند این معما را به درستی حل کنند باید به خاطر دید دقیق و منطق بالایشان تبریک گفت. پاسخ معمای ۳: ۱- مرد نروژی در خانه ی زرد زندگی می کند، آب می نوشد، سیگار دانهیل می کشد و گربه دارد. ۲- مرد دانمارکی در خانه ی آبی زندگی می کند، چای می نوشد، سیگار بلِند می کشد و اسب دارد. ۳- مرد بریتانیایی در خانه ی قرمز زندگی می کند، شیر می نوشد، سیگار پال مال می کشد و پرنده دارد. ۴- مرد آلمانی در خانه ی سبز زندگی می کند، قهوه می نوشد...

    9. سایر توصیه ها برای کم کردن شهوت و تعدیل میل جنسی. خود را به ورزش، کار و فعالیت های زیاد سرگرم کنید، ورزش و کار در کاهش طغیان غریزه جنسی اثر فوق العاده سودمندی دارد، و به همین علت است که معمولا ورزشکاران و آنهائی که در ...

    10. یک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند. قرص ها بجز در رنگ، از نظر ظاهری کاملا مشابه هستند.

    11. معمای مرد نابینا در جزیره :: معما

      mysteryandqustion.blog.ir/1396/11/10/معمای-مرد...

      معما: یک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند.

    12. پیر مرد کور در جزیره

      home.mehromah.ir/fun/mystery/6019-Blind-old-man-island.html

      یک مرد کور در جزیره‌ای غیرمسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند. قرص‌ها بجز در رنگ، از نظر ظاهری کاملا مشابه هستند.

    13. فرارو | فروش قرص مرگ تنها با 10هزار تومان

      fararu.com/fa/news/205616/فروش-قرص-مرگ...

      او در تخیلش مرد عطار را فرشته نجات می‌بیند. حواسش را دوباره جمع می‌کند و آهسته می‌گوید: قرص برنج می‌خواهم. مرد عطار برایش فرقی نمی‌کند که چه چیز را به چه کسی می‌فروشد.

    14. معمای پیرمرد کور در جزیره

      jamejamonline.ir/fa/news/759094/معمای...

      یک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است.در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز است. .قرص ها بجز در رنگ، از نظر ظاهری کاملا مشابه هستند.

    15. یک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند. قرص ها بجز در رنگ، از نظر ظاهری کاملا مشابه هستند. مرد باید یک قرص سفید و یک قرص قرمز بخورد و ...

    16. شوهرم شیر میخواد از لحاظ شرعی چه حکمی دارد؟، شیردهی به همسر از نظر مراجع تقلید، آیا مرد میتواند از شیر همسرش بخورد؟، لذت شیر دادن به همسر، آیا مرد میتواند از شیر همسرش بخورد؟،

    17. پاسخ معمای پیر مرد کور در جزیره: باید چهار قرص را نصف کند و از هر کدام یک نصفه بخورد که در این حالت دو قرص نصفه ی سفید و دو قرص نصفه ی قرمز خورده که در مجموع می شود یک قرص سفید و یک قرص قرمز.

    18. سؤال: شما فکر می کنید کدام یک از این زن ها مادر بچه است؟ ۲- قرص های مرگ و زندگی. یک قاتل سریالی آدم ها را می ربود و آن ها را مجبور می کرد بین دو قرص یکی را انتخاب کنند.

    19. یک مرد کور در جزیره ای غیر مسکونی به تنهایی به مدت یک روز زندانی شده است. در جیب وی چهار قرص است که دو تا سفید و دو تا قرمز هستند. قرص ها بجز در رنگ، از نظر ظاهری کاملا مشابه هستند.

    20. جامع ترین سایت معما و تست هوش در ایران، انواع معمای جالب و تست هوش جنایی، تست شخصیت شناسی، تست آی کیو که اطلاعات عمومی شما را به چالش می‌کشند. معماهای سخت، معمای پلیسی، معمای تصویری، معما با جواب، معمای ریاضی، معمای ساده

    21. با مصرف این قرص پرطرفدار مرگتان حتمی است!

      www.yjc.ir/fa/news/6507505/با-مصرف-این...

      استامینوفن یکی از قدیمی ترین داروهای مسکن جهان است که هنوز هم استفاده می شود دانشمندان معتقدند که با مصرف اندازه خاصی از این دارو در روز، انسان می میرد.

    22. Top telegram channels online web catalog tgchannels: telegram-channel javabmoshaver ️📢 پاسخ ماما مشاور📢, all messages about Unsorted

    23. ایران آنلاین-قتل مرد جوان با قرص برنج : سه سال پس از جنایت فاش شد : با گذشت سه سال از مرگ مرموز مرد جوان که تصورمی شد قربانی مرگ خودخواسته شده است همسر و خواهرزاده این زن، به عنوان عاملان جنایت تحت تعقیب قرارگرفتند.این ...

    24. رکنا: پانزده سال بیشتر نداشتم که پدر و مادرم برای همیشه از هم جدا شدند. زندگی مان در ابتدا چندان بد هم نبود. پدرم کارگر شرکت نفت بود و از نظر مالی تاحدودی دست مان به دهانمان می رسید. نمی دانم چه شد که اخلاق و رفتار پدرم به ...

    25. داستان زیبای مرد کور

      www.beytoote.com/fun/fiction-vocal/story3-blind...

      داستان زیبای مرد کور . روزی مرد کوری روی پله های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود؛روی تابلو خوانده می شد:«من کور هستم،لطفا کمک کنید.»

    26. رایج ترین روش های خودکشی در ایران

      www.bartarinha.ir/fa/news/594245/رایج...

      اسدبیگی معتقد است: رایج‌ترین روش خودکشی در ایران که منجر به خودکشی کامل و مرگ فرد می‌شود «حلق آویز کردن» است و پس از آن استفاده از سموم همچون قرص برنج و ... در رتبه دوم قرار می‌گیرند؛ این در حالیست که رایج‌ترین روش اقدام ...

    27. جواب معمّا کر و کور و لال

      ali143663.blogfa.com/post/14

      پاسخ معمّای مشهور کر و کور و لال را در ادامه ببینید.

    28. محمدرضا شجریان درگذشت؟

      www.yjc.ir/fa/news/5796582/محمدرضا...

      به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدرضا شجریان استاد آواز ایران که مدتی بود با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، چند روزی است در بیمارستان جم بستری شد و هر بار شایعاتی مبنی بر درگذشت ...

    29. من یک مرد فروردین هستم، ۲۰ سال با جنگ و دعوا و مرافعه با یک زن مردادی زنده مانی کردم ولی اشتباه بزرگی بود، دیگه متولد مرداد حتی تو اتوبوس هم پیشم باشه ترجیه میدم سر پا وایستم اما با اون یجا ننشینم،، واقعا خیلی اخلاقای ...

    30. بزرگ كردن آلت تناسلی - پارسی طب

      fa.parsiteb.com/بزرگ-كردن-آلت...
      • اضطراب در خصوص اندازه آلت تناسلی
      • چه چیزی اندازه آلت تناسلی را تعیین می کند؟
      • اندازه متوسط آلت تناسلی
      • اندازه طبیعی آلت تناسلی
      • اندازه آلت تناسلی در حالات شل و راست شده
      • تعدادی از سوالات رایج و پاسخ آن ها

      آلت تناسلی و اندازه آن نوعی تشویش و اضطراب در دوران نوجوانی و جوانی است.مجموعه ایمیل ها و سوالاتی که در اینترنت در این زمینه مطرح اند و همچنین میزان روز افزون آگهی های تجاری در این زمینه-بویژه در سطح وب-موید این مساله است. باوجود اینکه مردان می دانند که اندازه آلت از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما این افسانه دایمی و همیشگی وجود داشته و دارد که شجاعت جنسی وابسته به بزرگی آلت است. این در حالی است که رضایتمندی جنسی به چندین عامل وابسته است که اندازه آلت تنها یکی از آن هاست. باید توجه داشت، بزرگی آلت تناسلی معادل رضایتمندی کامل جنسی نیست. گرایش تمایلات و توجهات به اندازه آلت اگرچه اندازه آلت تناسلی به عنوان یکی از جنبه های آناتومی بدن انسان مورد توجه بوده ،اما گرایش و توجه به آن نیز متفاوت بوده و هست. به عنوان مثال در روم یا یونان قدیم آلت بزرگ مایه خنده و تمسخر بوده که آثار آن در موزه ها موجود است.

      اندازه آلت بر مبنای زمینه های ژنتیکی فرد تعیین می شود. اندازه آلت تناسلی در طی بلوغ تغییر می کند. رشد آلت بین سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی شروع می شود،البته این زمان در بعضی پسربچه ها زودتر و بعضی دیرتراست. در ابتدا بیضه ها شروع به بزرگ شدن کرده و رویش مو های ناحیه تناسلی آغاز می شود.رشد آلت ابتدا در طول وسپس درقطر صورت می گیرد.اندازه متوسط آلت تناسلی افراد بالغ در حالت معمولی(شل) بین۶ تا ۱۱ سانتی متر است.نوجوانان برای آگاهی از اندازه قطعی آلتشان باید تا ۱تا ۲ سال پس از توقف رشد قدی خود صبر کنند.

      ابعاد بدن فرد ،طول آلت را تحت تاثیر قرار می دهد.اگر فردی چاق و ستگین وزن باشد آلت او کوچکتر به نظر می آید،چون توسط بافت های بدن احاطه شده و گاهی در چربی های بدن فرو میرود. این حالت در اصطلاح پزشکی آلت تناسلی پنهان شده نامیده می شود. تعدادی از حالات طبی وجود دارند که بر اندازه آلت تاثیر می گذارند.این ها در زمان تولد آشکار هستند و نیازمند مداخله طبی هستند. بخوانید: درمان اختلال نعوظ با گیاهان دارویی میکروپنیس (طول آلت حداکثر ۳/۱سانتیمتر)حالتی است که ناشی از اختلال ژنتیکی یا هورمونی می باشد. آلت تناسلی شبکه ای(پرده دار)،آلت پنهان شده و آلت تله دار همه حالاتی هستند که اندازه آلت طبیعی است اما به ظاهر کوچک به نظر می آید. این مشکلات با عمل جراحی قابل اصلاح می باشند.در موارد بسیار نادر کودکانی بدون آلت به دنیا می آیند(۱مورد از هر ۲۰میلیون پسری که متولد میشود).

      یکی از مشکلاتی که در بررسی و تحقیق در مورد اندازه طبیعی آلت تناسلی(در حالت شل یا راست شده) با آن مواجه می شویم این است که آمارهای جهانی به راحتی و به صورت علمی قابل تلفیق نیست. تعداد زیادی سرشماری اینترنتی و مطالعات آماری وجود دارند، امااین تفکر که آمارها بدون نقص باشند چندان واقعی نیست. اغلب نتایج حاصل سرشماری گزارش فردی است،و این متکی به صداقت کامل مردان در مورد اعلان اندازه آلتشان می باشد، در حالی که گرایش به سمت ادعاهای اغراق آمیز است. وقتی از شما می خواهند خودتان را اندازه گیری کنید چه خواهید گفت؟ آیا اندازه ها را به سمت مقادیر بیشتر گرد نمی کنید؟

      اندازه آلت شل به هیچ وجه نشانگر اندازه آلت در حالت راست شده نمی باشد. در بعضی از مردان اندازه آلت تناسلی تناسلی به سختی بین حالت شل و راست شده تغییر میکند، اما اغلب مردان آلتی با اندازه متوسط در حالت شل دارند که در حالت راست شده به طور قابل توجه بزرگ می شود. جالب توجه این است که اغلب اندازه آلت در حالت شل، مردان را نگران می کند! بخوانید: استمنا ( خود ارضایی ) چه تاثیراتی بر زندگی زناشوئی دارد؟ به هر حال به جهت رفع نگرانی های شما برخی آمارهای خالص و کلی را در این جا ذکر می کنیم: 1. متوسط اندازه آلت تناسلی در حالت شل در محدوده ۶ تا ۱۰سانتی متر است. 2. متوسط اندازه آلت تناسلی در حالت راست شده در محدوده ۱۱تا ۱۵ سانتی متر است. 3. .باید توجه داشت که سرما و خستگی اندازه آلت تناسلی را به صورت موقت کوچکتر می کند.

      ۱–آیا قرص ها،شربت ها،لوسیون ها وروغن ها اتدازه آلت تناسلی را افزایش می دهند؟

      هیچ مدرک معتبرعلمی وجود ندارد که قرص ها،شربت ها،لوسیون ها وروغن ها اثر دایمی در بزرگ کردن آلت داشته باشند. لطفا پول خود را پس انداز کنید!

      ۲–آیا آلت به طور دایمی ممکن است کوچک تر شود؟

      بله! آلت تناسلی در سنین بالا (کهنسالی) ممکن است کوچک تر شود. همچنین شواهدی وجود دارد که ناتوانی جنسی طولانی مدت می تواند موجب کوچک شدن اندازه آلت شود. وقتی فردی چاق و سنگین وزن است، آلتش کوچکتر و جمع شده به نظر می آید. معمولا وقتی وزن کاهش می یابد اندازه آلت تناسلی به وضعیت قبلی خود برمی گردد. بخوانید: خودارضایی از نظر متخصصین اروپایی و سایتهای معتبر پزشکی

      ۳– آیا روش جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد؟

      بله! تعدادی تکنیک های جراحی وجود دارند که می توانند قطر و طول آلت را افزایش دهند. با آزاد کردن رباطی (لیگامنت) که آلت تناسلی را در جای خود نگه می داردمی توان آن را تا حد ۵/۲ سانتی متر طولانی تر کرد. ابمپلنت های پوستی نیز می توانند طول و قطر آلت را اضافه کنند. در مورد هر یک از مداخلات جراحی باید در نظر گرفت که آیا منافع جراحی برخطرات آن غلبه دارد یا خیر. باید توجه داشت که در مقابل عوارض جانبی این اعمال،نتایج تزیینی آن ارزش نخواهد داشت. اکثر اورولوژیست ها به جز در مواردی که بدشکلی (دفورمیتی) یا...

    31. قرص امگا 3 چیست و چه كاربردی دارد؟

      www.cloob.com/timeline/answer_59979_1001517

      اگر دنبال قرص امگا 3 هستید بهتون قرص امگا 3 کمپانی امریکایی Forever رو توصیه می کنم که از توان و کیفیت بالایی برخوردار هست: نام محصول : امگا 3 و امگا 9 (Forever Arctic-Sea)

    32. اگر مرد هستید : روزی ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلی‌گرم dha و ۳۶۰ تا ۸۰۰ میلی‌گرم epa مصرف کنید . نشان داده‌شده است که epa در کاهش ریسک بیماری‌های قلبی مؤثر است .

    33. عوارض روحی خودارضایی در پسران پسرانی که زود تحریک می‌شوند و برای ارضای خود به سوی انجام خودارضایی می‌روند باید بدانند که خود ارضایی تحریک پذیری را به میزان زیادی افزایش می دهد از این رو تنها با این کار عطش خود را ...

    34. سلام علیکم مادر من سرطان سینه داشتن که متاستازریه کبد ومهره ی شماره ۴ دنده ی چپ داده بود شیمی درمانی نکردن ‌فقط دارو های طب اسلامی رو مصرف کردن ‌ دو ماه بیش‌تر از پیش بینی دکترها به لطف خدا با مصرف این دارو ها زندگی کردن ...

    35. قرص متوکاربامول چیست ؟ این دارو با نام تجاری روباکسین درمانگر درد ها و اسپاسم عضلات می باشد . درمورد عوارض جانبی متوکاربامول مطلع شوید .

      • تفاوت های تادالافیل و سیلدنافیل
      • سیالیس یا ادسیرکا؟
      • مزایای سیالیس نسبت به ویاگرا
      • عوارض جانبی شایع و جدی
      • هشدارها
      • موارد منع مصرف
      • تداخلات دارویی
      • سایر توضیحات مهم

      “سیالیس” نام تجاریست برای تادالافیل و همچنین “وایاگرا” هم نام تجاری برای سیلدنافیل است. این دو قرص هر دو متعلق به گروه بازدارنده های نوع پنجم فسفودی استراژ (phosphodiesterase PDE%) هستند. در ۲۷ مارس سال ۱۹۹۸ قرص سیلندافیل به عنوان اولین قرص خوراکی معرفی شد که برای درمان اختلالات نعوذ آلت تناسلی مردانه به کار می رفت و تاییدیه وزارت بهداشت آمریکا را گرفت. در ۲۱ نوامبر سال ۲۰۰۳ هم تادالافیل مورد تایید وزارت بهداشت آمریکا برای درمان این نوع اختلالات قرار گرفت. تادالافیل از لحاظ ماندگاری در مقایسه با سیلدنافیل ماندگاری بالاتری دارد و در حدود ۳۶ ساعت ، نسبت به ۴ الی ۵ ساعت ماندگاری سیلدنافیل است. تادالافیل معمولا پس از ۱۶ الی ۴۵ دقیقه تاثیر خود را می گذارد و اثر آن نیز تحت تاثیر مواد غذایی نیست اما سیلدنافیل پس از ۳۰ دقیقا موثر است و در صورت خوردن آن پس از صرف غذایی پر چرب، ممکن است اثر آن کاهش یابد پس بهتر است قرص سیلدنافیل را با معده خالی خورد.

      تادالافیل (Tadalafil) با نام های تجاری سیالیس (Cialis) و ادسیرکا (Adcirca) دارویی می باشد که باعث شل شدن عضلات و افزایش جریان خون به مناطق خاصی از بدن می شود. تادالافیل تحت نام تجاری سیالیس برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) و نشانه های هایپرتروفی خوش خیم پروستات (پروستات بزرگ شده) استفاده می شود. همچنین نام تجاری دیگری از این داروبه نام ادسیرکا می باشد که برای درمان فشار خون شریان ریوی و بهبود ظرفیت ورزش در زنان و مردان استفاده می شود. اگر شما در حالی که از سیالیس استفاده می کنید هرگز نباید از ادسیرکا استفاده نمایید، مگر اینکه پزشک شما برای شما تجویز نماید، پزشک شما تشخیص می دهد که کدام یک از شکل تادالافیل برای شما مناسب می باشد.

      ۱- شروع اثر سریعتر ( ظرف ۱۵ دقیقه از مصرف) و ماندگاری تاثیر قرصهای سیالیس تا ۳۶ ساعت می باشد که بسیار طولانی تر از ویاگرا بوده و در صورت تحریک جنسی بدون نیاز به استفاده مجدد موجب نعوظ می شود. ۲- تحت تاثیر غذا و خوراکی ها نمی باشد (ترکیبات سیلدنافیل در اثر خوردن غذاهای چرب تاثیر کمتر دارند). ۳- اشکال در دید ایجاد نمی کنند. ۴- تا حدودی جهت تاخیر در انزال می توانند تاثیر گذار باشند.

      اگر شما پس از مصرف این دارو دچار هر یک از عارضه های جدی زیر شدید٬ با پزشک خود تماس گرفته و او را در جریان قرار دهید. 1. تغییرات بینایی و یا از دست دادن ناگهانی بینایی 2. از دست دادن شنوایی ناگهانی یا صدای زنگ در گوش 3. درد قفسه سینه یا احساس سنگینی، درد گسترش به بازو یا شانه، تهوع، عرق کردن، احساس ناخوشی عمومی 4. ضربان قلب نامنظم 5. تورم در دست، مچ پا، یا پا 6. تنگی نفس 7. تشنج 8. احساس سرگیجه 9. سایر عوارض جانبی عبارتند از: 10. سردرد 11. قرمزی و گرما در صورت، گردن، و یا قفسه سینه 12. علائم سرماخوردگی مانند گرفتگی بینی، درد سینوس، گلو درد، سرفه 13. ناراحتی معده 14. درد عضلانی، درد پشت، درد در دستها و پاها

      اگر دچار هریک از موارد زیر هستید حتما پیش از مصرف دارو با پزشکتان در جریان بگذارید: 1. بیماری های قلبی و مشکلات ریتم قلب ، بیماری عروق کرونر 2. حملات قلبی، سکته، و یا نارسایی احتقانی قلب 3. درد سینه، فشار خون بالا و یا پایین 4. بیماری کبد و یا کلیه 5. اختلالات خونی 6. زخم معده 7. رتینیت پیگمانتر (یک بیماری ارثی چشم) 8. بدشکلی فیزیکی آلت تناسلی ( بیماری مانند)

      اگر شما از یک داروی نیترات برای درد قفسه سینه یا مشکلات قلبی استفاده استفاده می کنید نباید از این دارو (تادالافیل) استفاده نمایید این داروها شامل نیتروگلیسیرین ، ایزوسورباید ، و ایزوسورباید مونونیترات می باشند. نیترات نیز در برخی از مواد دارویی مانند نیترات amyl یا نیتریت ( ” poppers ” ) یافت می شود. توجه داشته باشید که مصرف تادالافیل با یک داروی نیترات می تواند به کاهش ناگهانی و شدید در فشار خون منجر شود.

      قبل از استفاده از این دارو با دکتر خود در مورد تمام نسخه ها و داروهایی که استفاده می کنید ( حتی ویتامین ها، مواد معدنی، داروهای گیاهی و… ) مشورت نمایید٬ به خصوص داروهای زیر: 1. bosentan، ایماتینیب، نفازودون، مخمر سنت جان 2. یک آنتی بیوتیک- کلاریترومایسین، اریترومایسین، telithromycin 3. داروهای ضد قارچ- ایتراکونازول، کتوکونازول، posaconazole وریکونازول 4. داروهای قلب و ضد فشار خون- nicardipine آملودیپین، quinidine 5. داروهای هپاتیت سی- boceprevir، telaprevir 6. داروهای ایدز- delavirdine، efavirenz، fosamprenavir، indinavir، nelfinavir، nevirapine، ریتوناویر، ساکوییناویر 7. دارو تشنج- کاربامازپین، fosphenytoin، oxcarbazepine، فنوباربیتال، فنی توئین، پریمیدون هستند 8. داروهای سل- ایزونیازید، rifabutin، ریفامپین، rifapentine

      در صورتی که درخلال نزدیکی علائمی مثل منگی، گیجی، تهوع، یا دردهای قلبی (درد پستان، احساس سفتی و فشار در پستان، کرختی، گزگز و درد در قفسه پستان یا شانه و فک تحتانی) در شما پدید آمد، از ادامه ی فعالیت جنسی خودداری کرده و حتما با پزشکتان مشورت کنید. مصرف بیشتر از یک قرص تادالافیل در روز توصیه نمی شود. مصرف تادالافیل بدون تحریک جنسی معمولا هیچ اثری ندارد و برای اثر آن حتما باید تحریکات جنسی وجود داشته باشد. هیچگاه از سر تفنن یا کنجکاوی این دارو را مصرف نکنید. درصورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا به بیمارستان منتقل کرد. دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد، درون جعبه در بسته نگهداری کرد. گردآوری – نبض ما

    36. ویتامین ها و مکمل های واجب برای خانم ها

      www.bartarinha.ir/fa/news/110088/ویتامین...

      بعضی روزها آنقدر سرتان شلوغ است که اصلا وقت آماده کردن خوراکی‌های مفید را ندارید و حداقل کاری که می‌توانید برای حفظ سلامت خود بکنید، تامین موادمغذی از طریق مکمل‌هاست. در این مطلب شما را با انواع مکمل‌ها و مواد مغذی ...

    37. سرگرمی و معما | معما

      shervinali.blogfa.com/category/2

      پاسخ تست ها. 1- تمام ماهها حداقل 29 روز را دارند. 2- يک ساعت (شما يک قرص را در ساعت 1 و ديگري را درساعت 1 و 30 و بعدي را در ساعت 2 مي خوريد).

    38. معجزه قرص زینک پلاس برای رشد مو; تصاویر/ کشف ۱۰۰ هزار ماسک غیر بهداشتی; نماینگان مجلس،اولین گروهی که واکسن آنفولانزا میزنند! میوه‌های دوستدار کبد را بشناسید

    39. پلیس مرد فروشنده را دستگیر کرد مریم رضاخواه 31 شهریور 99 با تلاش ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی، فرد سود جو که با فروش الکل تقلبی موجب کور شدن احدی از شهروندان شده بود شناسایی و در یک ...

    40. دانلود آهنگ بهنام بانی به نام خوشحالم

      rozmusic.com/بهنام-بانی-خوشحالم.html

      دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام خوشحالم Download New Music Behnam Bani - Khoshhalam بهنام بانی خوشحالم

    41. پرستار جوانی که از سوی یک شرکت خدماتی برای نگهداری از یک مرد بیمار به خانه فرستاده‌ شده بود، این مرد را به قتل رساند و اموالش را سرقت کرد.

    42. ,جواب معما یک روستا هفت مرد دارد هر مرد هفت زن,دانلود جدیدترین و بهترین ها

    43. «اخبار قرص خواب» - khabarban.com

      khabarban.com/w/3/قرص-خواب

      رکنا: غذاهای خواب آور را می توانید به جای قرص های آرامبخش مصرف کنید. خوردن غذاهای سنگین در وعده شام،

    44. دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شقیقه Download music Mehrab – Shaqiqe “دیس لاو ” | تنظیم : علیرضا زنگی “پیشنهاد ویژه برای دانلود” به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک های دانلود حذف گردید دانلود آهنگ جدید مهراب به نام ...

    45. آر.جی.بی به کارگردانی کایلاس پارسانن، درباره مردی ست که دچار کور رنگی کامل شده، پزشک برای درمان چشمان مرد سه قرص متفاوت تجویز میکند...

    بازدید : 52 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 407
  • باردید دیروز : 575
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 88,600
  • بازدید کلی : 602,035
  • مطالب