loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. دیگه هی طعنه نبندن… ♪♫ سخته که عالم و آدم بدونن؛ بی کس و کاری! ♪♫ سخته به خدای واحد! ♪♫ بدونن هیچکی نداری… ♪♫ قصه از کجا شروع شد؟ ♪♫ از غم و بی کسی من… ♪♫ از اونجایی که دوتامون مرده بودیم ...

    2. سخته که عالم و آدم بدونن؛ بی کس و کاری! سخته به خدای واحد! بدونن هیچکی نداری… سخته که هر روز به اجبار، لبات هی زوری بخنده! نفهمن چی تو دلت هست. دیگه هی طعنه نبندن

    3. دانلود آهنگ علی سرپوشی به نام سخته که عالم و آدم بدونن بی کس و کاری. همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید با دانلود آهنگ زیبا و جذاب سخته که عالم و آدم بدونن بی کس و کاری با صدای علی سرپوشی به همراه تکست و با بهترین کیفیت در ...

    4. سخته که عالم و آدم بدونن بی کس و کاری ♦♢ سخته به خدای واحد بدونن هیچکی نداری ♦♢ سخته که هر روز به اجبار لبات هی زوری بخنده. نفهمن چی تو دلت هست دیگه هی طعنه نبدن ♦♢ سخته که عالم و آدم بدونن بی ...

    5. سخته که عالم و آدم بدونن بی کس و کاری سخته به خدای واحد بدونن هیچکی نداریسخته که هر روز به اجبار لبات هی زوری بخندن نفهمن چی تو دلت هست دیگه هی طعنه نبندن مگه ...

    6. دانلود آهنگ سخته که عالم و آدم از علی سرپوشی

      nakamanmusic.ir/81195/آهنگ-سخته-که-عالم-و...

      آهنگ سخته که عالم و آدم بدونن بی کس و کاری. سخته به خدای واحد بدونن هیچکی نداری. سخته که هر روز به اجبار لبات هی زوری بخنده. نفهمن چی تو دلت هست دیگه هی طعنه نبدن. دیگه هی طعنه نبدن … سخته که عالم ...

    7. دانلود آهنگ سخته که عالم و آدم بدونن بی کس و کاری علی سرپوشی سایت تفریحی وب ها برترین و پربازدیدترین مطالب اینترنت, دانلود آهنگ, فیلم, اخبار

    8. , دانلود آهنگ سخته که از علی سرپوشی, دانلود اهنگ علی سرپوشی سخته که عالمو ادم بدونن, دانلود اهنگ سخت

    9. آهنگ چند سال دیگه از محمد حاتمی با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم به همراه متن آهنگ هم اکنون از رسانه برناموزیک در دسترس شما کاربران گرامی است.

    10. دانلود آهنگ کی به کی میگه بی معرفت با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین. متن آهنگ کی به کی میگه بی معرفت محمدرضا عشریه. مواظب دلم نبودم که این بلا سرش اومد. مالمو سفت نچسبیدم تا رقیبم آخرش اومد

    11. , دانلود آهنگ Mp3 دل دیونه امید نوری, دانلود آهنگ Mp3 امید نوری نفرین, اکورد اهنگ Mp3 دل دیوونه امید نوری, دانلود اهنگ Mp3 امید نوری فرشته ها, دانلود اهنگ Mp3 امید نوری قفس, دانلود آهنگ Mp3 به خدا اشکی نمونده دلم انگار غروبه, دانلود ...

    12. دانلود آهنگ اگه عاشقت نبودم پا نمیداد این ترانه از رضا یزدانی شما مخاطبین عزیز همینک شنونده آهنگ جدید رضا یزدانی به نام تهران-طهران از وب آهنگ باشید

    13. دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بماند اینک یک کار غمگین عاشقانه : آهنگ جدید بماند اثر جدید مهدی احمدوند با لینک مستقیم و متن ترانه از سایت آرام موزیک در ادامه مطلب

    14. دانلود آهنگ جوانی کجایی حسین قوامی. به همراه متن آهنگ جوانی کجایی حسین قوامی. تب ترانه از شما دعوت می کند شنونده آهنگ قدیمی و خاطره انگیز جوانی کجایی باشید.

    15. دانلود بهترین آهنگ های تیتراژهای ماه رمضان سال 92 از دیدگاه وبلاگ جوان مشرقی - اگر که دلسوخته ای با تو غریبه نیستم

    16. متن آهنگ کردی سخته جدایی سخته آیت احمد نژاد + ترجمه فارسی توشم هات وه توش؛ فرخ له قایک… نیه له ده رگای، هیچ پادشایی! توشم هات و توش؛ ئه رمنی گه وریک سزام په ئه دا، هه ر سات به طوریک…

    17. هر کاری میکنی بکن من رو عکسامون حساسم خط نکش روی احساسم حلقه تم میبرم اخه تو خودت خریدی واسم هی بخند لجمو درار من رفتم خوش به حال تو من دیگه رنجیدم ازت این خونه بی من مال تو. توو شبهام بعد تو قطعا

    18. دانلود آهنگ تو رو هرگز ندیدن میدونی که سخته عزیزم – تورو قسم به اون خدا نذار بگذره بهار – شاید امشب به طلوع صبح فردا نرسه – ۱۰ بهار – از حمیرا

    19. دانلود آهنگ قدیمی جهان دو سه شبه آهنگ خاطره انگیز جهان 2 3 شبه + متن ترانه انتشار در سال (2016 , 1394) با لینک مستقیم , کیفیت 320 Download a new song of

    20. متن آهنگ های آلبوم یه شاخه نیلوفر

      www.cdsajadchavoshi.blogfa.com/post/60

      که جز تو هیچکی نمی خوام. دست خودم نیست که دیگه. هیچکسو باور ندارم. این چیزا تقصیر تو تلافیشو در میارم. دروغ می گفتی که برم . از بی کسی دق می کنی. اشکاتو باور ندارم. بی خودی هق هق می کنی سجاد مهر ۱۳۸۸

    21. سلام من تصمیم به ازدواج دارم ، ولی موندم به حرف عقلم گوش بدم یا قلبم ، یه دختری هست که از بچگی دوسش دارم ، قبلاً دختر خوبی بود ، الان که ١٨ سالش شده دیگه اون دختره سابق نیست ، حجاب افتضاح ...

    22. متن آهنگ مهدی مقدم و امید آمری به نام ایست قلبی Text Music Mehdi Moghaddam Vs Omid Ameri Called Iste Ghalbi عشقت داره به قلب من بدجوری ضربه میزنه نفس نفس ...

    23. متن اهنگ | خرداد ۱۳۹۱

      npm215.blogfa.com/1391/03

      مرا ببر به خواب خود که خسته‌ام از همه کس که خواب و بیداری من هر دو شکنجه بود و بس من از تو حرف میزنم شب عاشقانه میشود تو را ادامه میدهم ، همین ترانه می‌شود تو را نگاه می‌کنم که خفته‌ای کنار من

    24. آلبوم مجاز با خوانندگی سروش هیچکس و با آهنگسازی مهدیار آقاجانی حسن و حکمت در 11 فروردین 1399 منتشر شد.این آلبوم بدون شک یکی از مهمترین وبهترین آلبوم های تاریخ رپ فارسی می باشد و در آن انواع مختلفی از آهنگ های رپی به چشم ...

    25. آهنگ جدید فوق العاده زیبا از دنیا و مهر ماه غزل بنام "خواهر” خواهر یعنی یک لبخند واقعی گوشه لب؛ برای همیشه تگ کنید خواهر خود ره که دوست دارید

    26. هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی - یک پزشک

      www.1pezeshk.com/archives/2012/01/dealing-with...

      در اینجا این آدم‌های غیرمنطقی را به دسته‌هایی تقسیم می‌کنم: – آنهایی که نمی‌شود گفتگوی منطقی با آنها داست، آنها استاد پیچاندن و منحرف کردن موضوع گفتگو هستند، دست آخر هم به شما می‌گویند که خود شما مشکل دارید و ...

    27. محمد اشتباه دلم حال تو که دوباره همونه قدر من و تو رو آخه کی میدونه درست وقتی باید بمونه اون میره غیر من کی میتونه دستتو بگیره دلم آدما رو چجوری شناختی خسته نباشی دلم این همه باختی بیا بغلم حالا دل دیوونه اونم که مثل همه ...

    28. فک نکنی که من ج تو دس کشم یا یه قدم می پایه من پس کشم / من تی اون نام بمرد گیله مردم گیله مرد گیله مردم گیله مرد

    29. در این بخش یکی از بهترین و زیبا ترین متن های ترانه های مرحوم هایده را ثبت کرده ایم که امید است نهایت لذت و استفاده را ببرید و بیائید دست دعا بر درگاه حق بالا بریم و آمرزش تمامی هنرمندان ایران ...

    30. دست من خیلی حقیره که واسه ات یه سایه باشه آخه خورشیـــــد کــی میتونه با شبا همسایه باشه قصه ای نگفتـــــه بودی تو کتاب سرنوشتم که بـــاید لحظه به لحظه تورو از نو می نوشتم یـــــــه روز اومدی از راه از ته غبار جاده ته ...

    31. Jun 10, 2016 · آهنگ دشتی اثر استاد حسین یاحقی. شعر : استاد رهی معیری . * متن ترانه : دیدی ای مه که ناگه رمیدی و رفتی پیوند الفت ...

      • 6.9K
      • Baba Pejman
      • 14 min
    32. اهنگ و ویدئوی سیاوش یه جورایی تازه ادای احترام میکنه و غیر مستقیم به پذیرش نظر اکثریت مردم تهران و ایران که شیعه و عاشق امامها هستن تاکید میکنه و میگه تهران با همه این عشقها دوست داشتنیه ، شور ...

    33. متن آهنگ: نرفته قولم از یادم، هنوزم ساده و صافم دارم اندازه‏ی قلبت، با اشکام، عشق می بافم تا روزی که تو برگردی، به این در خیره می مونم اگرچه دوری از دستم،

    34. دلشکسته درد و دل ، آه و حسرت **خداوند می فرماید: «انا عند المنكسره قلوبهم؛ من همدم قلب های شكسته هستم»**

    35. متن اهنگ

      npm215.blogfa.com/?p=2

      شعر و ترانه: هدیه شب که می‌ شه ، شب که می ‌شه آه ، یکی‌ بود یکی‌ نبود ، یه عاشقی بود که یه روز بهم می گفت دوست داره ، آخ که دوست داره هنوز دلم یه دیوونه شده ، واست بی آزاره هنوز

    36. و به آن ها بگويم امروز بي قرار تر از هميشه ام. شاعر مي شوم به اندازه اي که لبخند تو را روي نوشته هايم بيابم. و ببينم آنها با حضور نامت در صفحات دفترم خوشحالند . و از نبودنت در صفحه روزگار نالان.

    37. دانلود آهنگ جدید حامد محضر نیا به نام تیتر اول با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ Download New Music Hamed Mahzarnia - Titre Aval

    38. دانلود آهنگ مرتضی اشرفی چه خبر با لینک مستقیم ، دانلود آهنگ خودم بزرگت کردم خراب شدی رو سرم با عنوان چه خبر از مرتضی اشرفی ، تمام آهنگ ها و متن ترانه

    39. متن اهنگ مهدی عسگری - ||کوتاہ مینویسم בوستت בارم . . . .اما از בوست בاشتنت کوتاه نمے آیم ||

    40. 'میثم ابراهیمی' آهنگ "نبض" "1. دیگه خسته م" مبارک باشه عشقی ک تو چشم هردوتون دیدم چ تلخ و غریبونه ب چشمای تو خندیدم چقدر آشفته و گیجم چ بغض سرد و سنگینی گلوم و چنگ می ندازه غمی ک تو نمی...

    41. آهنگ فوق العاده زیبا احساسی و عاشقانه برگرد این خواهش نیست یه التماسه از علی یاسینی+ متن آهنگ. پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید. برگرد این خواهش نیست یه التماسه چیکار کردم که این بوده تقاصش برگرد

    42. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی حامد پهلان و علی نجات به نام دلبری کن همراه با متن آهنگ. شعر و ملودی : علی عبدالمالکی و حامد پهلان , تنظیم و میکس مستر : امیر ارشیا دانلود آهنگ حامد ...

    43. آن دم که چشمانت مرا، از عمق چشمانم ربود وقتی که من عاشق شدم، شیطان به نامم سجده کرد آدم زمینی تر شد و عالم به آدم سجده کرد من بودم و چشمان تو، نه آتشی و نه گِلی چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی

    44. نام ترانه : با تو قهرم خواننده : آغاسی غزل: بیا تا گندم یک دونه باشیم بیا تا آب یک رودخونه باشیم چو شب هایت کنی دستی به گردن چو روزهایم ز هم بیگانه باشیم

    45. اهنگ های جدید فارسی - 1

      musickordi.rozblog.com/cat/2/parsi.aspx/page/1

      دلم گفت آخرین باره محاله دیگه برگرده. چقد سخته که تنها شی ببینم با کسی باشی. می سازه دلم بی تو اینجا به شرطی که تو خوش باشی. دیگه هرچی شکستم بسه دیگه. طاقت ندارم شدم خسته دیگه

    46. برای نوشتن از مجاز اولین کلمه‌ای که به ذهن می‌آید “بالاخره” است. بالاخره آلبوم مجاز منتشر شد. از حدود 8 سال پیش از شخص سروش هیچکس و اعضای گروه ملتفت وعده‌ی انتشار مجاز را می‌شنیدیم اما خبری نبود. سرانجام فروش آلبوم ...

    47. ادم وقتی واسه بار اول عاشق میشه.قلبش سالمه و ترکی بر نداشته.خودشه و کسی ک بهش دل بسته و اعتمادی ک مثل کوه محکمه.وای اگر این کوه بریزه و اوار بشه.دیگه اعتماد ب کسی دیگه و اینکه بخوای همونجور عاشق ...

    48. دانلود ترانه طعنه از ، حجم فایل 6.4 مگابایت برای دانلود اینجا کلیک کنید، متن ترانه طعنه از

    بازدید : 130 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 575
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 88,473
  • بازدید کلی : 601,908
  • مطالب