loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. دانلود آهنگ نگهبان سر گهواره من. هم اکنون از رسانه بزرگ موزیکفا ♫ دانلود اهنگ نگهبان سر گهواره من به نام مادر با صدای علی براتی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده است ♫

    2. نگهبان سر گهواره من از مرتضی جوان دانلود آهنگ جدید مرتضی جوان نگهبان سر گهواره من تویی مادر با کیفت 320 و پخش آنلاین اهنگ به همراه متن ترانه.

    3. دانلود آهنگ مادر از وحید حیدری در ادامه مطلب … متن آهنگ وحید حیدری مادر. نگهبان سر گهواره ی من ♬♫ تویی مادر شفای گریه ی من♬♫… چه شبهایی ♬♫ تو را بی تاب کردم خودم خفتم تو را بی خواب کردم♬♫…

    4. دانلود آهنگ جدید مرتضی جوان مادر نگهبان سر گهواره من مجموعه ترانه های قدیمی خاطره انگیز و زیرخاکی‌ شاد و غمگین ♫♪ ماندگار با کیفیت بالا ♫♪ ترانه از:

    5. آهنگ نگهبان سر گهواره من - Bestofday.ir دانلود آهنگ غمگین مادر از علی براتی اجرای غمگین از خواننده کرمانشاهی متن آهنگ مهربونم مادر آرام جونم مادر بیا مادر بیا روح ... نگهبان سر گهواره من.

    6. دانلود آهنگ مادر از محمدرضا رحیمی با لینک مستقیم و کیفیت 320. سبک موزیک : آهنگ غمگین – پخش اختصاصی از سایت ناکامان. همراه با متن کامل ترانه : نگهبان سر گهواره من تویی مادر حلال چاره ی من

    7. آهنگ علی براتی مادر (ارکستری) ,آهنگ علی براتی به نام مادر ,دانلود موزیک مادر (ارکستری) ,ترانه آهنگ نگهبان سر گهواره ی من تویی مادر ,آهنگ ارکستری برای مادر

    8. سرِ شب تا سحر؛ نازم کشیدی همه خفتند؛ تو بیداری کشیدی در آن موقع؛ که کارم گریه بوده متن آهنگ نگهبان سر گهواره من علی براتی. کسی جز تو؛ برایم دل نسوخته مادر بیا مادر بیا؛ روح و روانم مادر

    9. دانلود آهنگ نگهبان سر گهواری من از سعید قدسی با لینک مستقیم. نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا. همراه با متن آهنگ : نگهبان سر گهواری من. توی مادر شفای گریه ی من. چه شبای تورا بی خواب کردم

    10. متن آهنگ مادر از مرتضی جوان ♫==upahang==♫ نگهبان سر گهواره ی من تویی مادر شفای گریه ی من چه شبهایی تو را بی تاب کردم خودم خفتم تو را بی خواب کردم مهربونم مادر آرام جونم مادر بیا مادر بیا روح و روانم ...

    11. دانلود آهنگ مهربونم مادر آرام جونم مادر مرتضی جوان mp3 320 128 ♫ متن ترانه شاد نگهبان سر گهواره ی من تویی مادر شفای گریه ی من از خوبان موزیک.

    12. دانلود آهنگ جدید علی براتی به نام بیا مادر آهنگ کردی بیا مادر از خواننده محبوب علی براتی با ...

    13. کلیپ احساسی مادر - نگهبان سر گهواره من - آهنگ احساسی برای استوری - کلیپ مادر / کلیپ مادر کوتاه برای استوری / کلیپ احساسی و عاشقانه / کلیپ عاشقانه برای وضعیت واتساپ / کلیپ عاشقانه و احساسی / کلیپ عاشقانه / کلیپ عاشقانه برای ...

    14. کلیپ مادر / کلیپ مادر کوتاه برای استوری / کلیپ احساسی و عاشقانه / کلیپ عاشقانه برای وضعیت واتساپ / کلیپ عاشقانه و احساسی / کلیپ عاشقانه / کلیپ عاشقانه برای استوری / آهنگ زیبا و عاشقانه / کلیپ کوتاه و عاشقانه / کلیپ عاشقانه ...

    15. دانلود آهنگ نگهبان سر گهواره من تویی مادر شفای گریه من از مرتضی جوان متن آهنگ محلی نگهبان سر گهواره من تویی مادر شفای گریه من. چه شبایی تا صبح نازم کشیدی

    16. اندیشه - blog.ir

      andishh.blog.ir/post/76

      آهنگ مادر بهترین آهنگ سعید کریمی (مرودشتی) است. دانلود در ادامه متن آهنگ. نگهبان سر گهواره ی من. تویی مادر شبای گریه ی من. چه شبایی تو رو بی تاب کردم. خودم خوفتم تو رو بیدار کردم

    17. کلیپ احساسی مادر - نگهبان سر گهواره من - آهنگ احساسی برای استوری ️ 0 11 مهر 1399 کلیپ استقلال برای وضعیت واتساپ

    18. آهنگ عاشقانه _ دوباره حال چشای من ابریه

      www.aparat.com/v/0jOXt/آهنگ_عاشقانه...

      کلیپ احساسی مادر - نگهبان سر گهواره من - آهنگ احساسی برای استوری موزیک ویدئو 2.2 هزار بازدید 4 روز پیش

    19. دانلود آهنگ و ... به دست آمد که دکتر نگهبان با به نظر رساندن ... یعنی گهواره و سر به ... - دانلود اهنگ نگهبان سر گهواره من - ٨ دی ١٣٩٨ - ٠۴:٠١:٢۴

    20. آهنگ چه قبری من کندم واسه خودم بی تو - ترس عشق ... آهنگ نگهبان سر گهواره من مرتضی جوان دانلود ...

    21. دانلود آهنگ امیرعباس گلاب گهواره

      sakhamusic.ir/music-amir-abbas-golab-gahvare

      تاب و توان من نام و نشان من جان تو جان من تنهام نذار تنهام نذار. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیرعباس گلاب بنام گهواره با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 دانلود آهنگ امیرعباس گلاب گهواره

    22. متن آهنگ امیر عباس گلاب گهواره . به دستی که گهواره ام را تکان داد به روزی که بر مادر من گذشته. به چشمی که از شدت گریه خشکید بگویید آب از سر من گذشته

    23. دانلود آهنگ گهواره ای از میخ یغما گلرویی

      www.mymusics.ir/52928/دانلود-آهنگ-گهواره...

      نام خواننده: یغما گلرویی ؛ نام آهنگ: گهواره ای از میخ ؛ پخش: موزیک من. دانلود آهنگ گهواره ای از میخ یغما گلرویی + متن آهنگ. دانلود موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین و کد پخش آهنگ ♫♫♫

    24. آهنگ ویژه ماه محرم 1397. متن آهنگ گهواره امیرعباس گلاب. به دستی که گهواره ام را تکان داد. به روزی که بر مادر من گذشته. به چشمی که از شدت گریه خشکید. بگویید آب از سر من گذشته. به مادر بگویید غم آخرت ...

    25. دانلود آهنگ نگهبان سر گهواره من تویی مادر شفای گریه من از مرتضی جوان متن آهنگ محلی نگهبان سر گهواره من تویی مادر شفای گریه من. چه شبایی تا صبح نازم کشیدی

    26. تمامی آهنگ های امیر عباس گلاب. متن آهنگ گهواره از امیر عباس گلاب کامل به دستی که گهواره ام را تکان داد به روزی که بر مادر من گذشته به چشمی که از شدت گریه خشکید بگویید آب از سر من گذشته

    27. نگهبانی سر گهواره من تویی مادر دوای گریه ی من چه شب ها که تو را بی تاب کردم خودم خفتم تو را بی ...

    28. اهنگ شاد ارکستری دل سر به راه من با همه گل ها نشست مطالب داغ آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.

    29. دانلود آهنگ نگهبان سر گهواره من علی براتی; دانلود آهنگ احسان دریادل دنباله دار; دانلود آهنگ جان دلم ناصر پورکرم; دانلود آهنگ یه رنگ سفیدی نشسته رو موهات فریدون آسرایی

    30. من جدا گریه کنان، ابر جدا، یار جدا. ای مرا در سر هر موی به زلفت بندی. ای مرا در سر هر موی به زلفت بندی. چه کنی بند ز بندم همه یکبار جدا. همه یکبار جدا. دیده از بهر تو خونبار شد، ای مردم چشم

    31. متن آهنگ گهواره امیرعباس گلاب. به دستی که گهواره ام را تکان داد به روزی که بر مادر من گذشته به چشمی که از شدت گریه خشکید بگویید آب از سر من گذشته

    32. متن آهنگ گهواره امیر عباس گلاب. به دستی که گهواره ام را تکان داد به روزی که بر مادر من گذشته به چشمی که از شدت گریه خشکید بگویید آب از سر من گذشته

    33. دانلود آهنگ سبزواری حسین حیدری « آهنگ سبزواری پر و بالم » [ زمان 4:18 دقیقه ♪ حجم 3.97 مگابایت ] پرو بالم تکلیب در من ایرگم سنب در نامرد آدم خار اولایده که من یاردن ادب در او قم دن که یاره

    34. متن آهنگ زیبای گهواره از امیر عباس گلاب ویژه ماه محرم به دستی که گهواره ام را تکان داد به روزی که بر مادر من گذشته به چشمی که از شدت گریه خُشکید بگو اینا بر سر من گذشته به مادر بگویید ؛ غم آخرت نیست به مادر بگویید ؛ غم آخرت ...

    35. ماهی خسته من میرزالو ویلیام خنو ؟ ۱۳۵۳–۵۴ Zepure ترانه ارمنی آهنگ ارمنی اندی جی ۲۰۰۴ حریق شهر قصه (با مهرداد) شهیار قنبری مهرداد آسمانی مهرداد آسمانی ۲۰۰۴ سر و ته نوار (با مهرداد) شهیار قنبری

    36. {نگهبان سر گهواره ی من تویی مادر شبای گریه من. چه شبایی تا صبح بی خوابی کشیدی . مهربونه مادر آرام جونم مادر بیا مادر. بیا همه ی وجودم مادر بیا مادر روح و روانم مادر♪.}

    37. نگهبان سر گهواره ی من تویی مادر حلال چاره من

    38. ,آهنگ بس کن مهستی,عکس و بیوگرافی. سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

    39. تورج نگهبان (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۱۱ در اهواز - درگذشته ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ در لس آنجلس، کالیفرنیا) شاعر، ترانه سرا، نویسنده و مجری ایرانی بود.

    40. دانلود آهنگ دیس لاو جدید با صدای زیبای امیر عباس گلاب گهواره با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما دوستاران دیس لاو موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ گهواره از امیر عباس ...

    41. متن ترانه "گهواره" با صدای گوگوش آهنگ گهوارهدلم تنگه برای گریه کردن کجاست مادر کجاست گهواره ی منهمون گهواره ای که خاطرم نیست همون امنیت حقیقی و راستهمون جایی که شاهزاده قصه همیشه دختر فقیر و می خواستهمون شهری که قد خود ...

    42. متن آهنگ زیبای گهواره از امیر عباس گلاب ویژه ماه محرم به دستی که گهواره ام را تکان داد به روزی که بر مادر من گذشته به چشمی که از شدت گریه خُشکید بگو اینا بر سر من گذشته به مادر بگویید ؛ غم آخرت نیست به مادر بگویید ؛ غم آخرت ...

    43. دلم می شود به او بگویم که برای من مهم نیست، وقتی دادگاه تمام می شود، من می روم به سراغ همان گهواره ام.

    بازدید : 48 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 304
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,262
  • بازدید ماه : 10,541
  • بازدید سال : 87,506
  • بازدید کلی : 600,941
  • مطالب