loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser tab. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;padding:

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser tab.

    Download >>
      • بهترین سرود از فرهاد اکبر: یارب خدای من__ای مهربان من
        youtube.com
      • نوید کاریزی - شمس من و خدای من
        youtube.com
      • Abdurrahim Chah Abe- Shams Mano Khudaye Man - شمس منو خدای من - مولانا جلال الدین بلخی
        youtube.com
      • ﷽ on Instagram: “. خدای مهربان من ! امروز را بدون هیچ ترسی از آینده شروع می کنم ... چرا که تو در زمان حال بهترین راه را به من نشان خواهی داد ! . سلام…”
        instagram.com
    1. مهربان خدای من بهترین درسها را در زمان سختی آموختم و دانستم صبور بودن با تمام سختی اش یک ایمان است و در نهایت حلاوت شیرینی دارد و خویشتن داری یک عبادت فهمیدم ناکامی به معنای تاخیر است، نه شکست ...

      • (223)
    2. معبود من! (مناجات نامه)

      www.beytoote.com/religious/solace/my-god.html

      خدای من! اگر گناه از بنده زشت است، عفو كه از سوی تو زیباست. معبودم!‌ من اولین عیانگر تو نیستم كه بر او بخشیدی و در سایه ابر احسانت بر او باریدی. خدایا! به قدرتت، كه به سویم چشم بگردان.

    3. Jul 06, 2017 · 50+ videos Play all Mix - بهترین سرود از فرهاد اکبر: یارب خدای من__ای مهربان من YouTube خدای من صخره من - Duration: 5:21. Nader Zadeh 113,295 views

      • 14.8K
      • راه خوشبختی
      • 5 min
    4. چند لحظه آرامش *** | خدای من

      www.hmasi.blogfa.com/category/8

      آری!این زبان من است که رسوا شده این خدای بزرگ است! بار الها ! تو تنها دارایی من هستی... و به راستی که ثروتمندم و بی نیاز از غیر تو!!! هرگز از رحمت تو نا امید نخواهم شد.... چون به یقین می دانم دوستم داری...

    5. شمس من و خدای من - YouTube

      www.youtube.com/watch?v=LP5iBaIJvGk

      شمس من و خدای من

      • 5 min
      • 316.6K
      • Basir .M
    6. خدایا... (متن های زیبا)

      www.beytoote.com/fun/visual/god-beautiful2-text.html

      متن های زیبا درباره خدا دعاهای زیبا متن های زیبا و دلنشین , خواندنیهای دیدنی , خدایا,خدایا کمکم کن,خدایا شکرت,اس ام اس خدایا,خدایا کمکم کن دلم گرفته,خدایا دوست دارم ,

    7. بهترین عموی دنیا

      amoojoonam.blogfa.com

      ..به نام خدای حسین.. فضای دل من حرم باصفاته. چشای تر من مثل رود فراته نمازمو وقتی میخونم تو قنوتم دعای دل من دیدن کربلاته عمریه که آقا براتون سینه زنم ز غم تو آقا روزوشب دل محنم تموم دنیام نزد ...

    8. خدای را شاکرم که به من فرصتی داد تا بخشی از زندگیم را با انسانهای فرهیخته ودانشمند سپری کنم . . به انجام رسیدن این پایان نامه مرهون راهنمایی وکمک بزرگوارانی است که در مراحل مختلف تحصیل از هیچ ...

    9. متن های زیبا با موضوع خدا :: ذهن زیبا زندگی زیبا

      skylove.ir/post/64-متن-های-زیبا-با-موضوع...

      خدایا باور داشتم که دعا بهترین راه رسیدن به گنجینه خزائن آسمان و ... سلام خدای من سلام دوستای ...

    10. گلچین بهترین اهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و پخش آنلاین. Download Best Iranian Tracks – Top 100 Tracks. تمام آهنگ ها با لینک مستقیم و پخش آنلاین ادامه مطلب و دانلود

    11. خدای من! برای ابراز عشقم به تو هیچ چیز را قابل نیافتم.. ولی ساده می گویم که دوستت دارم چون این تمام دارایی زندگی من است… ***** متن درباره خداوند مهربان. خدایا…

    12. فاش بگویم این سخن شمس منو خدای من ☆☀️☆ شمس منو خدای من ☆☀️☆ شمس منو خدای من ☆☀️☆ شمس منو خدای من ☆☀️☆ دانلود همه آهنگهای روزبه نعمت الهی ….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..

    13. من هم نادیده میگیرم ... جملات زیبا در مورد خدای بزرگ. بهترین دوست، خداست، او آن قدر خوب است که ...

    14. دانلود فیلم هندی اوه خدای من OMG: Oh My God! 2012 با دوبله فارسی. دانلود رایگان فیلم هندی اوه خدای من OMG: Oh My God! با لینک مستقیم. دانلود دوبله فارسی فیلم هندی اوه خدای من. نام فارسی: اوه خدای من

    15. وایِ من ، خدایِ من. وایِ من ، خدایِ من. ای وای من ، خدایِ من. ای وایِ من ، خدایِ من. نقشه کشیدیم آرزو هامون پَر کشید. چشمامون به آسمون. راست وایسادیم دست به جیب. بسته نیست دستمون. بیچاره این بنده ایم

    16. دانلود آهنگ خدای من تو شاهدی ببین. همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید با دانلود آهنگ زیبا و جذاب خدای من تو شاهدی ببین با صدای رضا شیری، با قسمتی از متن ترانه “خدای من تو شاهدی ببین” به همراه تکست و با بهترین کیفیت در ...

    17. وقتی من به دنیا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود یعنی سنش ۳۰ برابر من بود. وقتی من ۲ ساله شدم پدرم ۳۲ ساله شد یعنی ۱۶ برابر من. وقتی من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد یعنی ۱۱ برابر من

    18. گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من. **** پیامک زیبا و پر محتوا درباره خدا. وقتی از اینکه آنچه را می‌خواستی بدست نیاوردی افسرده‌ای؛ فقط محکم بنشین و شاد باش.

    19. اولین رپر ایران کیست؟

      blog.netnazar.com/2017/05/16/اولین-رپر...

      اولین رپر غیر رسمی ایران شایان یاشار بودن ولی اولین رپر رسمی هیچکس بود و اولین آلبوم رپ رو هم هیجکس داد اولین رپر گنگستا رپ حصین بود و اولین نفری که اهنگ اعتراضی داد بهمن دیو بود از پیشگامان هم میشه به یاس پیشرو و فلاکت و ...

    20. دانلود آهنگ مهران فهیمی به نام بیقرارشم خدای من انگار عشقو عاشقی دروغه. همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید با دانلود آهنگ زیبا و جذاب بیقرارشم خدای من انگار عشقو عاشقی دروغه با صدای مهران فهیمی به همراه تکست و با بهترین ...

    21. بهترین 10 بیمارستان تهران

      blog.netnazar.com/2017/09/13/بهترین...

      من در این مطلب قصد دارم یک لیست 10 تایی از بهترین بیمارستان تهران رو برات تهیه کنم تا اگه خدای نکرده مشکلی برات پیش اومد اطلاعات خوبی درباره بهترین بیمارستان تهران رو در دسترس داشته باشی.

    22. بهترین آهنگ های ابی بر اساس محبوبیت به ترتیب برای دانلود قرار گرفتند.. در این قسمت می توانید آهنگ های برتر ابی با سبک های شاد و غمگین و با بالاترین کیفیت را با لینک دانلود مستقیم به صورت تکی و در یک فایل و یکجا دانلود کنید.

    23. 13- تو زیبا ترین موهبت الهی هستی، که خدای مهربان در این روز به ما هدیه داد، دلبند من تولدت مبارک. 14- شیرین تر از شهد عسل، سفید تر از شیر گوارا، خوشبو تر از گل، مهربون ترین پسر دنیا تولد ت مبارک.

    24. دانلود آهنگ شاد خدای مستون - بیژن مرتضوی

      dornamusic.com/bijan-mortazavi-khodaye-mastoon

      دانلود آهنگ شاد خدای مستون – بیژن مرتضوی . دانلود آهنگ جدید خدای مستون بیژن مرتضوی به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ و کدآهنگ و دانلود لینک مستقیم Download New Music Bijan mortazavi Khodaye Mastoon

    25. معلومه استراتژی خیلی دوست داری ⁦☺️⁩ بهتر بود بهترین بازی هارو میذاشتی نه اوناکه خوشت اومده ! از بهترین بازی ها باید .نید فوراسپید ماست وانتد . مکس پین . من هانت. ایج او امپایر . اویل ۲ ریمیک.

    26. گفتگو با بهترین دوست - blogfa.com

      nedaye-moalem.blogfa.com/post/14

      خدای ‌پاك و منزه و دلسوز من! نه كسی را سراغ دارم كه بهتر از تو ببخشد و نه كسی را می‌شناسم كه بهتر از تو كمك كند . تو بهترین روزی‌دهنده و بهترین نیكوكاری.

    27. بهترین ها برای بهترین ها. خدای من! گلهای آفتابگردان در روزهای ابری بلاتکلیفند مثل من و روزهای بی تو بودن...

    28. یوگی اوه ،گاد کارت ها + فیلم - bebinak.com

      www.bebinak.com/v/23ds/یوگی-اوه-،گاد...

      شما در این ویدیو نحو احضار گاد کارت ها را میفهمید فروشگاه بزرگ یوگی اوه | خرید و فروش کارت های بازی یوگی اوه لوازم جانبی بازی یوگی اوه ... 120 عدد بهترین کارت ها 69000 تومان.

    29. -آغازهرکلامی نام خدای یکتا همواره می برم من نام مقدسش را -به نام گشاینده کار ها زنامش شود سهل دشوار ها -تا که سخن از دل و از دلبر است نام خدا زینت هر دفتر است

    30. درویشی مستجاب الدعوة در بغداد پدید آمد حجاج یوسف را خبر کردند بخواندش و گفت دعای خیری بر من کن. گفت خدایا جانش بستان گفت از بهر خدای این چه دعاست گفت این دعای خیرست ترا و جمله مسلمانان را.

    31. پاسخ باسلام من فیلم هندی زیاد میبینم بهترین فیلم های هند هم اینا هستند دل فیلمی عاشقانه با بازی عامر خان .سلطان با بازی سلمان خان .گول ظاهر رو مخور ،از نسل افتاب،ویروزارا ،دوداس،انتقام 2019 ...

    32. در این مقاله از مدیر فروش فهرستی از بهترین رمان های ایرانی را به شما معرفی می کنیم.لیست کتاب ها از منابع مختلف و در لیست رمان های معروف

    33. متن های زیبا و راز و نیاز با خدا

      www.nazweb.ir/13234-beautiful-text-and-needs-with-gods...

      که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . متن زیبا در مورد خداوند خدایا ، بر من این نعمت را ارزانی دار که :

    34. خداوند حواسش به ما هست پس تا میتوانی با او حرف بزن که نجات بخش همگی ما خداوند است، در عاشقانه های من با خدا ما سعی کرده این در مورد موضوع ارتباط با خدای درون حرف های دل شما عزیزان را قرار دهیم.

    35. دانلود گلچین بهترین آهنگ های امینم Eminem با بهترین کیفیت 320 و 128 در آلبوم Essentials با لینک مستقیم و پخش آنلاین . Eminem Essentials Top Songs Download . بیوگرافی مختصری از امینم:

      • ۱. مستر سانشاین – ۲۰۱۸ – Mr. Sunshine
      • ۲. زیبای درون – The Beauty Inside – ۲۰۱۸
      • ۳. عاشقان ماه – ۲۰۱۶ – Moon Lovers
      • ۴. لذت شرورانه – Devilish Joy – ۲۰۱۸
      • ۵. وارثان – ۲۰۱۳ – The Heirs
      • ۶. منو بکش خلاصم کن – ۲۰۱۵ – Kill Me, Heal Me
      • ۷. زمانی که تو خواب بودی – ۲۰۱۷ – While You Were Sleeping
      • ۸. شاهزاده صد روزه من – ۱۰۰ Days My Prince – ۲۰۱۸
      • ۹. جومونگ – Jumong – ۲۰۰۶
      • ۱۰. بهترین ضربه – The Best Hit – ۲۰۱۷

      در سال ۱۸۷۱ پسربچه‌ای از چوسان با کشتی به آمریکا می‌رود و بعد از ۳۰ سال به عنوان یک سرباز آمریکایی دوباره به کره بازمی‌گردد و عاشق دختری اشراف‌زاده که به صورت پنهانی عضو دسته شورشی ها است و در برابر حمله ارتش آمریکا و ژاپن مقاومت می‌کند. سریالی زیبا که تحولات استعماری چوسان را در قالب داستانی عاشقانه و غم انگیز نشان می دهد.

      این سریال داستان جالبی دارد. سئو دو جائه یک مرد خوش چهره، باهوش و تیز است. همچنین مدیر بخشی از یک شرکت هواپیمایی هم می باشد. شاید در ظاهر یک فرد معمولی به نظر برسد اما در باطن رازهایی برای پنهان کردن دارد. او نمی تواند چهره ها را به ذهن بسپارد. این شرایط ادراک ‌پریشی چهره‌ ای نام دارد. او برای یادآوری مردم از شخصیت و رفتارشان کمک میگیرد. هان سی کایه یک بازیگر زیباست که او هم رازی دارد. او بنا به دلیلی ماهی یک بار به صورت یک شخصیت دیگر بیدار می شود. بنابراین هر ماه به مدت یک هفته به ظاهر فرد دیگری زندگی می کند. او دو جائه را میبیند. مشخص می شود که چهره سی کیه تنها شخصی است که دو چهره او را به ذهن میسپارد. اما با تغییر ظاهری سه کیه آن دو چگونه می توانند در کنار هم باشند؟ همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال های کره ای در سال ۲۰۱۸

      اگر به موضوع سفر در زمان در کنار مضامین عاشقانه علاقه دارید، حتما این سریال را تماشا کنید. البته این سریال پایان تلخی دارد و احساسات شما را به شدت درگیر خواهد کرد. داستان این سریال درباره ی دختری به نام “هه سو” است که در زمان فعلی و در شهر سئول زندگی می کند، اما به طور ناگهانی به گذشته و زمان امپراطوری گوریو سفر می کند و در آنجا با اتفاقات و حوادثی دست و پنجه نرم می کند که تماشای آن دیدنی و جذاب است.

      داستان این سریال آشناست. زیرا حافظه کوتاه مدت در داستان های تخیلی و غیرتخیلی به وفور به نمایش درآمده است. با این حال هنوز هم چنین داستانی می تواند جالب باشد. گانگ ما سونگ با بروز سختی ها سعی می کند لبخند را بر چهره اش حفظ نماید. او جانشین شرکت سون وو بود. گانگ ما متخصص اعصاب مغزی است و می تواند مسائل مربوط به آن را حل کند. یک روز می خواهد به یک زن کمک کند اما در یک تصادف درگیر می شود. این تصادف زندگی و نگرش او را تغییر می دهد. اما مهم تر از هرچیزی از لحاظ پزشکی او را دگرگون می کند. حافظه اش کاملا از دست رفته و تنها می تواند وقایع یک روز را به یاد آورد. که روز بعد آن را هم فراموش می کند. بنابراین برای یادآوری آن ها را در دفتر خاطرات ثبت می کند. به زودی عاشق زنی می شود که در گذشته بازیگر بود. او در گذشته مشهور بود اما به دلیل یک تصادف به فراموشی سپرده شد. گانگ ما عاشق او می شود. اما اگر هر روز او را فراموش کند چطور می تواند این رابطه را ادامه دهد؟ همچنین بخوانید: بهترین سریال های درام کره ای که در سال ۲۰۱۹ پخش خواهند شد

      داستان این سریال در مورد “کیم تان” (با بازی لی مین هو) پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراتوری است. او همیشه به خاطر اینکه فرزند زن دوم پدرش است توسط دیگران تحقیر شده و سعی دارد مادر واقعی اش را از دیگران مخفی کند و خودش را پسر همسر رسمی پدرش معرفی کند. او و برادرش باید بر سر قدرت با یکدیگر رقابت کنند اما “کیم تان” چنین چیزی را نمی‌خواهد. پدرش او را مجبور کرده که برای رسیدن به قدرت با دختری به نام “یو رائه” که “کیم تان” هیچ علاقه ای به او ندارد نامزد کند. اما کیم تان عاشق دختر فقیری به نام “چا ایون سانگ” می‌شود.

      سریالی برای علاقه مندان به مضامین روانشناسی که داستان پسری به نام “جی سونگ” با اختلال چند شخصیتی را روایت می کند. “جی سونگ” که همزمان هفت شخصیت دارد، تحت درمان روان درمانی به نام “او ری جین” قرار می گیرد که دختری جوان است و بعد از مدتی مشخص می شود که این دو نفر داستانی در گذشته با یکدیگر داشته اند.

      “نام هونگ جو” (بائه سوزی) خبرنگار شبکه sbs که در خواب هایش می تواند حوادث ناگوار آینده را ببیند. “جه چان” (لی جونگ سوک) دادستانی ست که بعد از آشنایی با “هونگ جو” سعی می کند از رخ دادن این حوادث جلوگیری کند. در ادامه ی داستان شاهد ایجاد رابطه ای عاشقانه بین این دو شخصیت هستیم که به زیبایی نمایش داده شده است.

      یک درام عاشقانه و تاریخی که در آن هانگ شیم بزرگ ترین دختر مجرد روستاست. او یک دختر قوی است که می خواهد از خود و پدرش حمایت کند. لی یول، شاهزاده جیسون هم بزرگ شده است. او آدم سختگیری است و از بیشتر افراد قصر خوشش نمی آید. اما در حقیقت یک فرد تنهاست. یک روز تصمیم می گیرد قانونی وضع کند که در آن تمام شهروندان کره ای آماده ازدواج پیش از رسیدن به سن ۲۸ سالگی ازدواج کنند. این مسئله برای هانگ شیم آسان نیست زیرا به آن سن نزدیک شده ست. برای جلوگیری از تنبیه باید هرچه زودتر موردی را برای ازدواج بیابد. اما سرنوشت پیچیده بوده و پس از ترور لی، او مجروح شده و توسط هانگ شیم و پدرش درمان می شود. لی در نتیجه جراحت به فراموشی موقت دچار شده است. هانگ برای پیشگیری از تنبیه با لی ازدواج می کند. آیا این آغاز داستان عاشقانه شان است؟ همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید

      سریال های تاریخی بسیاری در کره ساخته می شود. جومونگ یکی از این سریال هاست که براساس زندگی شاهزاده جومونگ، موسس سلسله گوگوریو در سال ۳۷ قبل از میلاد، ساخته شده است. شاه گئوم وا از جومونگ کودک و مادرش نگهداری کرد. آن ها تصور می کردند پدر حقیقی جومونگ در مبارزه علیه سلسله هان از دنیا رفته است. گئوم وا دو پسر به نام های داسئو و یونگ پو دارد و جومونگ را در کنار آن ها بزرگ می کند. جومونگ به اندازه آنها قوی نبود و اغلب در سایه نام آن ها قرار می گرفت. یک روز جومونگ باعث آتش گرفتن یک مغازه شد، درنتیجه لقب سلطنتی اش را از او گرفتند. او که جایی برای ماندن نداشت به گروهی از سارقان برخورد و در آنجا با هائه موسو، که پدر واقعی اش بود، رو به رو شد. او مبارزه و نبرد را به پسرش آموخت. اما زمانی که برادران ناتنی اش هائه را می کشند جومونگ می خواهد انتقام بگیرد. آیا او می تواند خانواده سلطنتی را از بین برده و سلسله جدیدی ایجاد کند؟ همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال ۲۰۱۸ اکران شدند

      اگر می خواهید یک کمدی عاشقانه ساده را تماشا کنید بهتر است به این سریال رو آورید. این سریال به سفر در زمان هم می پردازد که نباید نگران جزئیات علمی آن باشید. لی جی هون به موسیقی و ترانه نویسی علاقه داشت و می خواست خواننده شود. چوی وو سئونگ بهترین دوست دوران کودکی جی است. آن دو برای امتحانات سازمان های دولتی اماده می شوند. آیا رویایی جی به حقیقت بدل می شود؟ یو هیون جائه عضو یکی از گروه های محبوب دهه ۹۰ بود. اما همیشه به مشکل سازی شهرت داشت. او از سال ۱۹۹۳ به سال ۲۰۱۷ سفر می کند و با لی جی و دوستش چوی وو اشنا می شود. اکنون این احتمال وجود دارد که رویای جی به حقیقت تبدیل شود. این گروه در صنعت سرگرمی به ماجراجویی می پردازند. این سریال عشق، احساس و دوستی جوانان ۲۰ ساله را به نمایش می گذارد. همچنین بخوانید: ۲۵ درام برتر سینمای کره جنوبی

    36. بازی خدای جنگ 3 برای کامپیوتر

      file-download.11gig.ir/product/34623

      من خدای جنگ 1 و2 رو بازی کردم .خدای جنگ 3 به شدت خشن تر از اون دوتاست خدای جنگ عروج که دیگه هیچی توی یک تریلر دیدم کریتوس کاسه سر یک فیل نما رو پاره کرد! دانلود بازی خدای جنگ 3 - god of war 3 برای pc

    37. بهترین هدیه آسمانی | سال89

      mohamadreza88.blogfa.com/category/14

      بهترین هدیه آسمانی خاطرات عسلم. حمد و سپاس خدایی را سزاست که تیر حتمی قضایش را هیچ سپری نمی شکند و لطف و محبت و هدایتش را هیچ مانعی باز نمی دارد و هیچ آفریده ای به پای شباهت مخلوقات او نمی رسد.حهل و نادانی من و عصیان و ...

    38. مهربانْ خدای من، بهترین درسها را در زمان سختی آموختم و دانستم صبور بودن با تمام سختی‌اش یک ایمان است و خویشتن‌داری یک عبادت.

    39. خدای من

      alham55.blogfa.com/post/54

      خدای من ! خدای مهربان من ! زبانم از گفتن مهر بی کرانت قاصر است. تو ای خدا لحظه لحظه زندگی ام را در اختیار گرفتی و ناب ترین ها و بهترین ها را در هر لحظه ی

    40. بهترین بازی های کم حجم برای کامپیوتر :: crazy friends

      crazyfriends.blog.ir/1399/03/31/معرفی-بازی...

      اگه سیستم قوی ندارید و در حسرت بازی های روز دنیا به سر میبرید باید بگم بعضی از بازی های کوچیک و کم حجم هستن که در نوع خودشون بی نظیرن و شاهکار به حساب میان و اگه از دستشون بدین بیشتر عمرتون ...

    41. سلام دوستان من در حال زدن گیم نت هستم. و میخوام چنتا از بهترین بازی های گلچین .انلاین.افلاین.اکشن.استراتژی.زو بهم معرفی کنید به خصوص تو سبک کانتر.که بشه چند نفر تو گیم نت افلاین و تحت شبکه بازی ...

    42. شعر صوتی خدای مهربان با صدای کودک

      radiokodak.com/multimedia/7231/شعر-صوتی...

      شما می توانید شعر صوتی خدای مهربان با صدای کودک را در این صفحه مشاهده کنید. - رادیو کودک, شعر کودکانه صوتی - متن شعر کودکانه صوتی, شعر صوتی با صدای کودک

    43. اگر از pc برای بازی کردن استفاده می‌کنید، باید بهترین بازی های کامپیوتری تاریخ را بشناسید. در این مقاله فهرستی از 25 بازی برتر پی سی به انتخاب سایت معتبر ign را مشاهده می‌کنید.

    44. نوشته های maral abbasi

      virgool.io/feed/@mrl

      خداشناسی رو از دروس مدرسه حذف میکردم و اجازه میدادم بچه ها خودشون خدای خودشون رو بشناسن خدای من با معلمم زمین تا آسمون باهم فرق دارن، خدای معلم من بویی از بخشش نبرده بود، به هیچ عنوان دوست ...

    45. Aeolus رب النوع باد amphitrite الهه دریا و همسر پوسایدون Aphrodite الهه عشق و زیبایی Apollo خدای آفتاب و زیبایی و شعر و موسیقی و تیر ...

    46. ‫BM - شمس من و خدای من | Facebook‬

      www.facebook.com/BMupdates/videos/1962048907385369

      شمس من و خدای من ----- شعر : مولانا بشنوید و لذت ببرید.

    47. خدایا دوستت دارم و در زندگی به تو پناه می برم ، خدایا دستم را بگیر و همیشه کمکم کن که راه درست و راه مستقیم را در پیش گیرم.

    بازدید : 124 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 304
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,116
  • بازدید ماه : 10,395
  • بازدید سال : 87,360
  • بازدید کلی : 600,795
  • مطالب