loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. ناظر اقتصاد: یکی از سوالاتی که این روزها زیاد از سوی مردم مطرح می شود، این است که سود سهام عدالت در سال جاری چقدر است؟ بر اساس آخرین اخبار دریافتی از سازمان خصوصی سازی، پیش‌بینی می‌شود احتمالاً مشمولان کمیته امداد و ...

    2. امسال هر ایرانی چقدر سود سهام عدالت میگیرد؟ بر اساس محاسبات مقدماتی، سود سهام عدالت هر ایرانی در سال جاری که بابت عملکرد مالی شرکتها در سال ۹۶ است، ۱۲۵ هزار تومان خواهد بود.

    3. امسال هر ایرانی چقدر سود سهام عدالت میگیرد؟ بر اساس محاسبات مقدماتی، سود سهام عدالت هر ایرانی در سال جاری ...

    4. #از_تسنیم_بپرسید: امسال هر ایرانی چقدر سود سهام عدالت میگیرد؟ یکی از سوالاتی که این روزها زیاد از سوی مردم ...

    5. هر ایرانی چقدر سود سهام عدالت میگیرد؟ اتاق خبر 24 : مشاور سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد، پیش‌بینی می‌شود امسال مجموع سود مصوب برای توزیع میان مشمولان سهام عدالت ، به 5 هزار میلیارد تومان برسد.

    6. پیش‌بینی می‌شود احتمالاً مشمولان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در سال جاری حدود 200 هزار تومان و سایر افراد حدود 100 هزار تومان سود سهام عدالت دریافت کنند.

    7. مجله اقتصاد: امسال هر ایرانی چقدر سود سهام عدالت میگیرد؟ اخبار اقتصادی بوسیله bourse98 در اکتبر 16, 2018

    8. ساعت24-بر اساس محاسبات مقدماتی، سود سهام عدالت هر ایرانی در سال جاری که بابت عملکرد مالی شرکتها در سال ۹۶ است، ۱۲۵ هزار تومان خواهد بود.

    9. امسال هر ایرانی چقدر سود سهام عدالت میگیرد؟ گروه اقتصادی الف، ۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۵ 3970707147 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

    10. سوالی که برای برخی از سهامداران سهام عدالت مطرح بوده این است که در صورت آزادسازی به روش مستقیم، هر نفر سهامدار عدالت، از کدام شرکت سرمایه پذیر بورسی و به چه میزان سهام دار می‌شود.

    11. طبق قانون بسته به ارزش سهام هر یک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین آن دسته از مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده اند از سود بیشتری برخوردار خواهند شد.

    12. جدیدترین‌های «سود سهام عدالت» | خبر فارسی

      khabarfarsi.com/tags2/Fq8nmA==/سود_سهام...

      صاحبان سهام عدالتی که قصد فروش بخشی از سهام خود را دارند از روز 6 خردادماه می توانند با مراجعه به بانکی که حساب دریافت سود سهام عدالت در آن دارند، برای فروش سی درصد سهام عدالت خود اقدام کنند.

    13. بر اساس محاسبات مقدماتی، سود سهام عدالت هر ایرانی در سال جاری که بابت عملکرد مالی شرکتها در سال ۹۶ است، ۱۲۵ هزار تومان خواهد بود.

    14. ورود به سایت سهام عدالت www.samanese.ir برای خرید و فروش و مدیریت و آزاد سازی سهام عدالت, مشاهده صورتحساب و سود و ثبت شبا در سامانه سهام عدالت, اخبار و راهنمای سهام عدالت

    15. فارس نوشت: معاون واگذاری سهام و بنگاه های سازمان خصوصی سازی کشور گفت: مطابق برآوردهای صورت گرفته مبلغ واریز سود سهام عدالت به ازای هر سهم یک میلیون تومان بالای ۲۰۰ هزار تومان است.

    16. ساعت24 - اگر هلدینگ خلیج فارس سود سهام عدالت را 1200 تومان شناسایی کند، سود سهام عدالت امسال 220 تا 230 هزار تومان پیش بینی می شود.

    17. بر اساس محاسبات مقدماتی، سود سهام عدالت هر ایرانی در سال جاری که بابت عملکرد مالی شرکتها در سال ۹۶ است، ۱۲۵ هزار تومان خواهد بود.

    18. شاید تا پیش از این درک درستی از مفهوم سهام عدالت و میزان ارزش و قیمت سهام عدالت امروز آن وجود نداشت ، اما از ابتدای امسال و با شیوع ویروس کرونا در کشور و تحت تاثیر قرار گرفتن کسب و کار و تعطیلی ...

    19. ببینید | هر فرد چقدر سود سهام عدالت دریافت می کند؟ سود سهام عدالت از شنبه این هفته به حساب سرپرستان خانوارها در حال واریز است.

    20. امسال هر ایرانی چقدر سود سهام عدالت میگیرد؟ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مشاور سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد، پیش‌بینی می‌شود امسال مجموع سود مصوب برای توزیع میان مشمولان سهام عدالت ...

    21. سود سهام عدالت در سال مالی ۱۳۹۷ نسبت به سال مالی قبلش حدود ۵۰ تومان افزایش داشته است؛ به این ترتیب مشمولان سهام عدالت که یک میلیون تومان سهام دارند حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تومان سود خواهند گرفت.

    22. گفتنی است؛ سهام عدالت که به معنای واگذاری بلاعوض سهام شرکت‌های دولتی به مردم و افراد کم توان جامعه و شریک شدن آن‌ها در درآمد‌های دولت است، ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ ایرانی را در بر میگیرد ...

    23. ایران سپید-سهامداران عدالت امسال چقدر سود می‌گیرند؟ : سود سهام عدالت در سال مالی ۱۳۹۷ نسبت به سال مالی قبلش حدود ۵۰ تومان افزایش داشته است؛ به این ترتیب مشمولان سهام عدالت که یک میلیون تومان سهام دارند حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ ...

    24. سهام عدالت شامل چه سهامی است؟ آیا سهام عدالت سود سالانه دارد؟ آیا به سهام پرتفو سهام عدالت، افزایش سرمایه و تجدید ارزیابی دارایی ها هم تعلق می گیرد؟ آیا سهام عدالت را می توان به غیر واگذار کرد؟

    25. سهام عدالت به چه کسانی تعلق میگیرد؟ سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir می‌تواند شما را راهنمایی کند تا ببینید مشمول سهام عدالت هستید یا نه. کار با آن چندان سخت نیست.

    26. سود سهام عدالت در سال مالی ۱۳۹۷ نسبت به سال مالی قبلش حدود ۵۰ تومان افزایش داشته است؛ به این ترتیب مشمولان سهام عدالت که یک میلیون تومان سهام دارند حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تومان سود خواهند گرفت.

    27. ارزش روز سهم مشمولان سهام عدالت یک خانواده ۵ نفری که سهام عدالت هر یک از آنها یک میلیون تومان است، با توجه به رشد اخیر بازار سهام در حال حاضر حدود ۲۲ میلیون تومان برآورد می شود.

    28. فرصت امروز: براساس قانون و پس از پایان دوره 10ساله تسویه اقساط سهام عدالت از محل سود سالیانه، این امکان از سال گذشته فراهم شده است تا سود سهام عدالت به صورت نقدی به حساب مشمولان واریز شود. بنابراین۳۹هزار و ۴۴۰میلیارد ریال...

    29. این گزارش می‌افزاید: با توجه به اعلام رسمی رئیس جمهور مبنی بر پرداخت سود سهام عدالت از امروز، باید منتظر جزئیات بیشتر در این زمینه بود تا مشخص شود آیا سود واریزی برای هر مشمول یکجا خواهد بود و ...

    30. طبق قانون بسته به ارزش سهام هر یک از مشمولان، سود سهام عدالت به آن‌ها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین آن دسته از مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده‌اند از سود بیشتری برخوردار ...

    31. سود سهام عدالت چگونه پرداخت می‌شود؟ سود سهام برای هر یک از افراد خانوار به حساب خود آن فرد واریز می‌شود و مانند یارانه‌ها، تمام سود به حساب سرپرست خانوار منتقل نمی‌شود.

    32. بسته به ارزش سهام هر یک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده اند از سود بیشتری برخوردار خواهند شد./ به گزارش گروه فضای ...

    33. سود نقدی هر سهم شرکت به چه سهامدارای تعلق میگیرد؟ سود هرسهم به سهامداری تعلق میگیرد که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت، مالک آن سهم باشد. بنابراین زمان خرید یا فروش سهام ملاک نیست.

    34. طبق قانون بسته به ارزش سهام هریک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین آن دسته از مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده‌اند از سود بیشتری برخوردار خواهند شد.

    35. طبق قانون بسته به ارزش سهام هریک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین آن دسته از مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده اند از سود بیشتری برخوردار خواهند شد.

    36. هر نفر چقدر سود سهام عدالت می‌گیرد؟

      shakhesnews.com/%d9%87%d8%b1-%d9%86%d9%81%d8%b1-%da%86%d...

      بسته به ارزش سهام هر یک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده اند از سود بیشتری برخوردار خواهند شد.

    37. تسنیم/ طبق قانون بسته به ارزش سهام هریک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین آن دسته از مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده‌اند از سود بیشتری برخوردار ...

    38. محاسبات نشان می‌دهد ارزش روز سهام عدالت برای یک سهام کامل ۱۷ میلیون تومان و برای دیگرانی که صاحب نیمی از این سهام هستند، هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شده است.

    39. مبلغ سود سهام عدالت چقدر است ؟ و چه زمانی واریز می شود ؟ محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ارزش پرتفوی سهام عدالت حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است، گفت: سالانه حدود ۳۲ هزار تومان از ...

      • (97)
    40. ارزش سهام عدالت به نرخ امروز چقدر است؟

      aftabnews.ir/fa/news/650066/ارزش-سهام...

      ارزش هر سهامی سودآوری آن تعیین میکند وقتی سود سهام عدالت 200هزارتومان است چطور ممکن است ارزشش 16 میلیون تومان باشد با این تفاسیر وسود کم سهام مردم هجوم میارن برای فروش و جاضر هستن حتی با نصف قیمت آن را بفروشند چون اگه هشت ...

    41. رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه میزان سود سهام عدالت هنوز مشخص نیست، گفت: میزان سود سهام عدالت تا ۲۲ بهمن مشخص و واریز از ابتدای اسفند آغاز می‌شود.

    42. گفتنی است؛ سهام عدالت که به معنای واگذاری بلاعوض سهام شرکت‌های دولتی به مردم و افراد کم توان جامعه و شریک شدن آن‌ها در درآمد‌های دولت است، ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ ایرانی را در بر میگیرد که البته از این تعداد بیش از ...

    43. در سال 1385 طرحی تحت عنوان توزیع سهام عدالت به تصویب رسید و اجرایی گردید که بر اساس آن قرار شد در مدت 10 سال، سود سهام اعطایی به مشمولان بجای پرداخت به آنها بابت اقساط سهامشان کسر شود و پس از آن سهامداران بتوانند سهام عدالت ...

    44. تسنیم نوشت: در حالی توزیع سود سهام عدالت حدود ۶میلیون نفر از مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به‌مبلغ ۱۷۵هزار تومان آغاز شده است که بقیه مشمولان سهام عدالت امسال حدود ۹۰هزار تومان سود سهام عدالت می‌گیرند.

    45. خبرگزاری فارس: علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد واریز سود سهام عدالت گفت: از سوم اسفندماه سال 98 به ازای هر سهم یک میلیون تومانی سهام عدالت، به صورت علی‌الحساب 205 هزارتومان واریز می‌کنیم.

    46. مشمولان سهام عدالت چقدر سود دریافت می‌کنند؟

      www.parsine.com/fa/news/596407/%D9%85%D8%B4%D9%85...

      گفته می‌شود میزان سود سهام عدالت در سال جاری بیش از ۲۰۰ هزار تومان است. افراد واجد شرایط با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir می‌توانند شماره شبای خود را ثبت کنند.

    47. چند هفته است که از آغاز آزادسازی سهام عدالت می‌گذرد. کارشناسان و مسئولان زیادی در‌این‌باره صحبت کرده‌اند، اما هنوز روش‌های آزادسازی سهام عدالت برای عده زیادی نامفهوم و پرابهام است.

    48. سود سهام عدالت کِی واریز می‌شود؟

      www.yjc.ir/fa/news/6008090/%D8%B3%D9%88%D8%AF-%D...

      بدین معنا که اگر به طور مثال شرکت‌های سهام عدالت طی 10 سال هر سال 100 هزار تومان سود به سهام عدالت بدهند، پس از 10 سال سهام عدالت آزادشده و دارنده آن می‌تواند آن را بفروشد.

    49. ایرنا نوشت: رییس سازمان خصوصی سازی گفت: سهام عدالت حداکثر تا آبان سال ۹۹ آزادسازی می‌شود و در اختیار مردم قرار میگیرد.

    50. نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار میگیرد.

    بازدید : 173 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,531
  • بازدید ماه : 1,531
  • بازدید سال : 89,724
  • بازدید کلی : 603,159
  • مطالب