loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. آموزش حذف پیام در واتساپ (WhatsApp) | موبایل کمک

      mobilekomak.com/howto/آموزش-حذف-پیام...

      در این مقاله قصد داریم که به آموزش حذف پیام در واتساپ پرداخته و توضیحاتی در مورد روش‌های پاک کردن گفتگوها و گروه‌های واتساپ خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

    2. آموزش حذف پیام ارسالی در واتساپحذف دوطرفه چت های واتس اپ. پس از مدت ها واتساپ نیز دست بکار شده و قابلیت کاربردی حذف پیام بعد از ارسال را به پیام رسان خود اضافه کرده است .

    3. چگونگی حذف پیام‌ها - می‌توانید پیام‌ها را فقط برای خودتان حذف کنید یا درخواست کنید پیام‌ها برای همه حذف شوند. حذف پیام‌ها برای همه حدف پیام‌ها برای همه به شما امکان می‌دهد پیام‌های خاصی را که به گفتگوی فردی و گروهی ...

    4. آموزش حذف پیام ارسالی در واتساپ

      www.tarfandcity.com/2017-11-delete-message-sent...

      این ویژگی فقط در نسخه 2.17.400 وجود خواهد داشت و شاید از طریق فروشگاه گوگل در دسترس شما نباشد لذا اگر می خواهید فایل APK آن را دانلود کنید به لینک whatsapp/whatsapp-2-17-400-release بروید نصب کنید و یا منتظر بمانید تا از طریق گوگل پلی به شما ...

    5. آموزش حذف پیام در واتساپ (WhatsApp)

      sweettelegram.com/removing-message-in-whatsapp

      آموزش حذف پیام در واتساپ (WhatsApp) شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید در برنامه واتساپ یک پیام، گفتگو یا گروه را حذف نمایید.

    6. واتساپ یک پیام رسان محبوب در فضای مجازی است که پس از مدت ها بالاخره شاهد حذف پیام دوطرفه در آن شدیم. حذف پیام دوطرفه یعنی زمانی که شما پیامی را ارسال کرده اید می توانید آن را به صورتی حذف کنید ...

      • (12)
    7. آموزش پاک کردن پیام در واتس اپ - تکراتو

      techrato.com/2017/11/27/how-delete-whatsapp...

      حذف پیام های جدید در واتس اپ. حذف پیام دوطرفه در واتساپ چگونه است؟ با آموزش پاک کردن پیام در واتس اپ این نوشتار را همراهی کنید.

    8. آموزش حذف و پس گرفتن پیام ، عکس ، ویدیو و.. ارسال شده در چت و گروه واتس اپ. واتس اپ که لقب امن ترین پیام رسان دنیا را دارد، در جدیدترین آپدیت خود قابلیت جدیدی اضافه کرده است تا از رقبای خود عقب نماند.

    9. آموزش کامل و جامع حذف اکانت واتساپ و یا دیلیت اکانت واتس اپ در موبایل اندروید و آیفون در 10 مرحله تصویری در وبسایت چگونه، مرجع یادگیری هر آنچه که به دنبال آن هستید. WhatsApp را باز کنید.

    10. در این مطلب به آموزش چگونگی حذف پیام در واتساپ و روش بازیابی پیام‌ها و چت‌های پاک شده از این اپ پیامرسان خواهیم پرداخت.

    11. آموزش حذف پیام های فرستاده شده در واتس اپ / شبکه پیام رسان واتس اپ (Whatsapp) یکی از مشهور ترین و پرطرفدار ترین شبکه های احتماعی اکنون می باشد که کاربران بسیاری از آن برای ارسال پیام استفاده می کنند.

      • (3)
    12. پاک کردن و حذف اکانت واتساپ اکانت به سادگی قابل انجام است و در عرض چند دقیقه می‌توانید اکانت خود را از طریق تنظیمات واتساپ به طور کامل حذف کنید.

    13. آموزش حذف پیام ارسالی در واتساپ - حذف دوطرفه چت های واتس اپ-whatsapp روش جدید حذف و پاکسازی پیام و چت بعد از ارسال - بدون توانایی خواندن دوباره و مخفی کردن.

    14. whatsapp. در پیام رسان واتس اپ چهار حالت برای نمایش تحویل پیام داریم: 1- کنار پیام علامت ساعت ایجاد میشود که در این حالت یا نت شما وصل نشده تا پیام منتقل شود یا سرور واتس آپ شلوغ است و هنوز پیام شما برای ارسال پردازش نشده فقط در ...

    15. حذف شدن پیام های واتس اپ در اندروید - WhatsApps.IR

      www.iwhatsapp.ir/حذف-شدن-پیام-های-واتس...

      واتس اپ WhatsApp به صورت اتوماتیک هر 24 ساعت یکبار در ساعت 4 صبح ، یک نسخه پشتیبان ( بکاپ ) از پیام های شما می گیرد و در مموری کارت شما در گوشی اندرویدیتان ذخیره می کند .

    16. آموزش پاک کردن پیام در واتس اپ

      www.tanikal.com/how-to-delete-whatsapp-messages

      آموزش پاک کردن پیام در واتس اپ. آموزش پاک کردن پیام در واتس اپ به شما اجازه حذف پیام های ارسالی در واتس‌اپ را می‌دهد، به این صورت امکان تصحیح اشتباهات خود را دارید.

    17. May 13, 2019 · چطور کسی که در واتساپ مارا بلاک کرده همرا یش تماس بگیریم unblock your self frome auther whatsapp - Duration: 6:06. INFOTECH FARSI 58,959 views 6:06

      • 146.4K
      • seyed ali mousavi
      • 10 min
    18. آموزش حذف اکانت در مسنجر واتساپ (پاکسازی حساب کاربری در واتس اپ) مسنجر واتساپ علاوه بر امکانات گوناگون و کاربردی خود ، شاید در مواقعی مورد پسند کاربران قرار نگرفته و از این رو نیاز به حذف حساب کاربری داشته باشند .

    19. قابلیت حذف پیام‌ ارسالی به تازگی به واتساپ اضافه شده، اما کماکان راهی برای مشاهده پیامحذف شده وجود دارد و ما در این مقاله روش انجام این کار را شرح خواهیم داد.

    20. حذف مخاطب در واتساپ – با استفاده از این آموزش ساده شما میتوانید مخاطبینی که به اشتباه نمایش داده می شوند و یا دوست ندارید در لیست مخاطبین شما نمایش داده شوند را حذف کنید مخاطبین نمایش داده شده در واتس اپ شما بر اساس ...

      • (44)
    21. آموزش حذف اکانت واتساپ - دلیت اکانت پیام رسان واتس اپ - برای حذف حساب کاربری خود در پیام رسان واتساپ میتوانید با استفاده از خود برنامه این کار را انجام دهید

    22. اموزش حذف اکانت واتساپ Delete Account WhatsApp امکان استفاده از سرویس WhatsApp در دستگاه های Android, BlackBerry, iPhone, Windows Phone و Nokia . مسنجر گوشی هوشمند است که برای اندروید و گوشی های هوشمند دیگر در دسترس می باشد.

    23. نحوه حذف کامل گروه واتس آپ: نکته مهم: تنها روش برای حذف دائم و کامل یک گروه در واتساپ روش زیر هست و برای اینکه بتوانید یک گروه را بصورت کامل حذف کنید، حتما باید ادمین گروه باشید.

    24. پیام رسان whatsapp نیز از این قاعده مستثنی نیست اما اگر به هر دلیلی دیگر تمایلی به استفاده از این برنامه را ندارید و مایلید که اکانت خود را حذف کنید در ادامه با بخش ترفند ماگرتا با آموزش حذف اکانت ...

    25. بعد از حذف اکانت واتساپ گوشی گم شده اطلاعات واتساپ شما از روی گوشی گم شده دردسترس نخواهد بود. در صورتی که در رابطه با آموزش حذف اکانت WhatsApp برای شما سوالی پیش آمد در بخش نظرات پاسخگو شما هستیم.

    26. حذف کردن از گروه واتس اپ Archives | واتس اپ ایران

      www.iwhatsapp.ir/tag/حذف-کردن-از-گروه...

      برای حذف کردن افراد از گروه. برای حذف کردن یک گروه لازم است که حتما شما گروه را ایجاد کرده باشید. 1. صفحه پیام های گروه را باز کنید. 2. سه نقطه در پایین سمت راست صفحه را انتخاب کنید. 3.

    27. در ادامه این مقاله به چگونگی بکاپ گرفتن از پیام‌ های واتساپ و همچنین بازیابی پیام های حذف شده در آن می‌پردازیم (چگونه با واتس اپ تماس تصویری گروهی بگیریم).

    28. واتساپ امکانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که بتواند بدون مراجعه به لیست مخاطبان خود در دفترچه تلفن گوشی، در برنامه به این لیست دسترسی داشته باشد. ممکن است برای کاربراین اتفاق افتاده باشد که با حذف مخاطب از دفترچه ...

    29. بلاخره پس از ماه ها انتظار، واتساپ (Whatsapp) قابلیت استیکر خود را معرفی کرد. استیکر در واتساپ در تمام سیستم عامل های اندروید؛ آیفون و وب در دسترس است. قابلیت استیکر واتساپ به همان شیوه فیس بوک کار می کند. شما از پک استیکرهایی ...

    30. اموزش واتساپ - آموزش نرم افزار

      learn.patoghu.com/whatsapp-learning

      آموزش جامع رفع مشکلات واتساپ. آموزش جامع رفع مشکلات واتساپ واتساپ از جمله ی محبوب ترین پیام رسان های حال حاضر می باشد که بیش از 10 درصد جمعیت جهان ماهانه به طور فعال از آن استفاده می کنند.

    31. آموزش حذف پیام در واتس اپ. به منظور حذف یک پیام که شما در واتس اپ ارسال کرده‌اید، باید در ابتدا وارد صفحه‌ی چت مورد نظر شوید، بر روی پیام مورد نظیر ضربه زده و انگشتتان را نگه دارید، بر روی ...

    32. زمانی که از طریق نرم افزار واتساپ پیامی را فوروارد می‌کنیم، یک متن در قسمت بالای آن ظاهر می‌شود که تا نشان دهد آن یک پیام فوروارد شده است. اما شاید نخواهید چنین چیزی را تجربه کنید.

    33. در نسخه جدید پیام رسان واتساپ (WhatsApp) قابلیت ارسال استیکر اضافه شده است. در این آموزش به روش حذف و اضافه کردن استیکر در واتساپ می پردازیم.

      • (15)
    34. ساده ترین روش حذف/غیرفعال کردن اکانت واتساپ در همه گوشی ها. اگر بخواهیم در مورد بهترین برنامه‌های چت موبایل در دنیای امروز صحبت کنیم، واتساپ (Whatsapp Mobile Messenger) قطعاً یکی از… بیشتر بخوانید »

    35. در این مطلب به آموزش چگونگی حذف پیام در واتساپ و روش بازیابی پیام‌های پاک شده خواهیم پرداخت. حذف پیام در واتساپ چگونه انجام می‌گیرد؟ در واتساپ حذف پیام دو روش دارد.

    36. در اینجا مطلب نحوه حذف پیامی که به صورت اشتباه در چت ارسال شده است را آیفون ، اندروید ، و ویندوز فون آموزش میدهیم. حالا ، شما می توانید پیام واتساپ

    37. حذف اکانت واتساپ (whatsapp) نیازی به وب سایت واتساپ ندارد. با این آموزش همراه باشید تا به راحتی و فقط در چند مرحله حساب کاربری واتس آپ تان را حذف کنید.

      • (2)
    38. همانطور که می دانید و قبلا هم در مطلبی با عنوان معرفی محبوب ترین برنامه های پیام رسانی ذکر نموده ایم، واتس اپ به عنوان محبوب ترین مسنجر دنیا، روزانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. این تعداد کاربر

      • (19)
    39. در این مقاله قصد داریم به آموزش حذف اکانت واتساپ بپردایم،باما همراه باشید.. پیام‌رسان واتساپ یک برنامه پیام‌رسان رایگان و محبوب برای اندروید و سایر گوشی‌های هوشمند است.

    40. Oct 14, 2019 · چگونه پیام های واتساپ دیگران را بخوانیم | How to read anyone's whatsapp message in your phone - Duration: 5:13. Charagh Tech Media 15,367 views 5:13

      • 745.8K
      • تکنیک ها
      • 13 min
    41. بازیابی پیام های واتساپ وقتی آن‌ها را سهواً یا عمداً حذف می‌کنید، کار نسبتا آسانی است. در این مطلب می‌خواهیم نحوه ریکاوری یا بازگردانی پیام های واتساپ را با روش‌های مختلف، نشان دهیم.

    42. در آموزش کار با واتس اپ ابتدا با نصب این پیام‌رسان آشنا خواهید شد و سپس به چت کردن در whats app و تنظیمات پیشرفته در این اپلیکیشن مسلط می‌شوید.

    43. WhatsApp یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در اندروید است. WhatsApp اندروید به یکسری ویژگی‌های منحصر به فرد مجهز شده است که استفاده از آن را برای طرفدارانش ساده‌تر و جذابتر می‌کند.

    44. در چنین شرایطی باید چه کاری انجام دهیم؟ در این نوشته تصمیم داریم ۳ روش ساده برای برقراری ارتباط و ارسال پیام بدون ذخیره شماره مخاطب در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ (Whatsapp) بپردازیم.

    45. اگر به دلیلی می خواستید اقدام به حذف اکانت یا همان حساب کاربری خود در نرم افزار واتساپ (WhatsApp) داشته و نمی‌دانید که چطور می‌توانید این عمل را انجام دهید؟

    46. آموزش پشتیبان‌گیری از پیام‌ها در WhatsApp. ممکن است که از برنامه واتس اپ برای مسائل کاری یا صحبت‌های دوستانه استفاده کنید. برنامه واتس اپ برنامه‌ای رایگان است و استفاده از بسیار راحت است.

    47. آموزش تصویری حذف اکانت واتساپ برای همیشه

      www.tarfandcity.com/2017-11-delete-whatsapp-account

      آموزش حذف پیام ارسالی در واتساپ برنامه واتساپ را باز کنید ( ما در آیفون انجام می دهیم) برنامه واتساپ را باز کنید

    48. آموزش حذف پیام به صورت دو طرفه در وات ساپ. در وات ساپ برای اینکه پیامی را حذف کنید باید انگشت خود را چند ثانیه روی آن گذاشته و صبر کنید تا صفحه ای کوچک به روی شما ظاهر شود.

    بازدید : 90 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 342
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,120
  • بازدید ماه : 9,399
  • بازدید سال : 86,364
  • بازدید کلی : 599,799
  • مطالب