loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10 . ویندوز 10 که جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت به حساب میاید و به زودی به صورت رسمی به بازار ارائه میشود دارای ویژگی های بسیاری است و امکانات بسیاری به آن اضافه شده است.

    2. غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 از طریق Group Policy این روش از طریق ویرایش‌گر Group Policy ویندوز انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است Group Policy در تمامی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌ی Home وجود دارد.

    3. در این مقاله با آموزش 4 روش غیرفعال کردن آپدیت ویندوز 10 در خدمت شما هستم. همانگونه که مطلع هستید،‌ ویندوز 10 به گونه ای طراحی شده که به صورت خودکار بروزرسانی های مهم و بروزرسانی های روزانه را دریافت میکند.

    4. ویندوز 10 به طور خودکار، به‌روزرسانی‌های ویندوز را چک کرده و آپدیت‌های دردسترس را نصب می‌نماید.در این ترفند به معرفی 4 راه مختلف جهت غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 خواهیم پرداخت.

    5. 4 راه برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10

      tarfand.akaup.com/tecnoloji/registry1/4-ways-to-disable...

      غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در اتصالات محدود اینترنت. در صورتی که در ویندوز 10، یک کانکشن اتصال به اینترنت را در وضعیت metered قرار دهید، ویندوز از دانلود آپدیت‌ها به هنگام اتصال به این کانکشن، پرهیز می‌‌کند.

    6. ۴ راه برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰. عملیات آپدیت ویندوز در ویندوز ۱۰ (تحت عنوان Windows Update) نسبت به ویندوزهای قبلی تغییرات زیادی کرده است.

      • (2)
    7. در این ترفند به معرفی 4 راه مختلف جهت غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 خواهیم ... دانلود Windows 10 Update Switch v1.0.1.303 - نرم افزار ...

    8. راه های غیر فعال کردن آپدیت ویندوز ۱۰ را برایتان توضیح دادیم اما باید توجه کنید که عملکرد بهتر سیستم عامل ویندوز 10 بستگی به بروزرسان‌های آن دارد و در بروزرسانی های امنیتی می تواند امنیت ...

    9. غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10

      azaronline.com/.../disable-auto-update-on-windows-10

      در ادامه آموزش‌های ویندوز 10 در آذرآنلاین در این مطلب به آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 خواهیم پرداخت تا شما بتوانید به صورت کاملاً عملی آپدیت ویندوز خود را غیرفعال کنید.

    10. غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در اتصالات محدود اینترنت. در صورتی که در ویندوز 10، یک کانکشن اتصال به اینترنت را در وضعیت metered قرار دهید، ویندوز از دانلود آپدیت‌ها به هنگام اتصال به این کانکشن، پرهیز می‌‌کند.

    11. 4 راه برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در اتصالات محدود اینترنت ویندوز 10 به طور خودکار، به‌روزرسانی‌های ویندوز را چک کرده و آپدیت‌های دردسترس را ...

    12. 4 راه برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 ویندوز 10 به طور خودکار، به‌روزرسانی‌های ویندوز را چک کرده و آپدیت‌های دردسترس را نصب می‌نماید.

    13. چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیرفعال کنیم؟ یکی از این امکانات قابلیت غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک در ویندوز 10 است که دیگر مانند دیگر ویندوزها نمی‌توانید

    14. غیرفعال کردن سریع آپدیت‌های ویندوز 10

      www.beytoote.com/computer/tarfand-c/deactivate...

      غیرفعال کردن آپدیت‌های ویندوز . زماینکه مایکروسافت ویندوز 10 را عرضه کرد، یک نکته را تضمین کرد و آن این بود که ویندوز جدید به روزرسانی های به موقعی دریافت خواهد کرد. علاوه بر این لازم است که برای جلوگیری از اینکه در معرض ...

    15. امروز از طریق سایت پادرا تک به 4 ترفند یا 4 راه مختلف جهت غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 خواهیم پرداخت. غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در اتصالات محدود اینترنت :

    16. غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 از طریق رجیستری. این روش از طریق ویرایش‌گر رجیستری ویندوز صورت می‌پذیرد و در کلیه‌ی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌‌‌ی Home امکان‌پذیر است.

    17. غیر فعال کردن آپدیت ویندوز 10 | آسمونی

      www.asemooni.com/113988/disable-updates-windows-10

      ویندوز 10 به طور خودکار، به‌ روزرسانی‌های ویندوز را چک کرده و آپدیت‌های دردسترس را نصب می‌نماید.در این ترفند آسمونی به معرفی 4 راه مختلف جهت غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 خواهیم پرداخت.

    18. در این مطلب آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار درایور ها در ویندوز 10 را برای شما آماده کرده ایم. ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید. در پنجره‌ Run عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید.

    19. بهترین کار برای غیرفعال کردن بروزرسان خودکار، رفتن به قسمت Administrative Tools است. در این قسمت می‌توانید بروزرسان خودکار را به شکلی غیر فعال کنید که حتی سیستم، بروزرسان‌های جدید را هم جستجو نکند.

    20. غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 از طریق Group Policy. این روش از طریق ویرایش‌گر Group Policy ویندوز انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است Group Policy در تمامی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌ی Home وجود دارد.

    21. در این آموزش به معرفی 4 راه مختلف جهت غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 خواهیم پرداخت.آپدیت خودکار یا Automatic Update در ویندوز 10 برای کاربران این سیستم عامل بسیار خسته کننده می باشد تیم تحقیقاتی آنلان آموزان مقاله ایی ...

    22. غیرفعال کردن بروزرسانی های ویندوز 10 در دو مرحله ممکن است ، غرض از اولی دستور دانلود بروزرسانی اما بدون نصب است و غرض از دومی دستور عدم اجراء سرور Windows Update در پس زمینه یعنی دانلود بروزرسانی ها انجام نمیشود ، و به همین ...

    23. 4 راه برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10. در صورتی که در ویندوز 10، یک کانکشن اتصال به اینترنت را در وضعیت metered قرار دهید، ویندوز از دانلود آپدیت‌ها به هنگام اتصال به این کانکشن، پرهیز می‌‌کند.

    24. به همین سادگی آپدیت خودکار ویندوز 10 غیرفعال شد! نویسنده : papoola. منبع : جزیره سرویس های شبکه مایکروسافت وب سایت توسینسو. هرگونه نشر و کپی برداری بدون ذکر منبع و نام نویسنده دارای اشکال اخلاقی است

      • Papoola
    25. غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰

      www.beytoote.com/computer/tarfand-c/turnoff...

      روش اول غیر فعال کردن آپدیت ویندوز 10 : برای جلوگیری از آپدیت ویندوز 10 در نسخه (1803) بصورت زیر عمل کنید: از منوی Start بر روی گزینه Settings کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده روی گزینه Update & Security کلیک کنید.

    26. آموزش فعال و غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 + فیلم آموزشی ما توی این آموزش برای شما 2 روش یاد خواهم داد آموزش فعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 آموزش غیر فعال کردن آاپدیت خودکار ویندوز 10 به صورت فیلم آموزش می باشد کاملا ...

    27. راهنمای ارائه شده برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 برای غیرفعال سازی به روزرسانی های عادی ویندوز 10 است. اگر می خواهید از آپدیت های عمده مثل آپدیت خالقان پاییز ویندوز 10 جلوگیری کنید ...

    28. 4 راه برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 ویندوز 10 به طور خودکار، به‌روزرسانی‌های ویندوز را چک کرده و آپدیت‌های دردسترس را نصب می‌نماید.

    29. غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ در اتصالات محدود اینترنت در صورتی که در ویندوز ۱۰، یک کانکشن اتصال به اینترنت را در وضعیت metered قرار دهید، ویندوز از دانلود آپدیت ها به هنگام اتصال به این کانکشن، پرهیز می کند.

    30. اگر حجم اینترنتتان محدود است، آپدیت های نرم افزاری می‌توانند کمی شما را دلسرد کنند. در این مطلب به آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 پرداخته‌ایم.

    31. غیرفعال کردن آپدیت ویندوز 10 از طریق Group Policy

      azaronline.com/blog/disable-windows-update-from...

      در مطالب قبلی از سری مطالب آموزش‌های کاربردی ویندوز 10 به آموزش غیرفعال کردن آپدیت ویندوز 10 از طریق سرویس Windows Update و همچنین حذف تسک‌های آپدیت در ویندوز اشاره کردیم و حال در این مطلب قصد داریم به آموزش یکی از روش‌های ...

    32. 10, windows, آپدیت, راه, نحوه, ویندوز, ویندوز 10 + ویندوز ۱۰ به طور خودکار، به‌روزرسانی‌های ویندوز را چک کرده و آپدیت‌های دردسترس را نصب می‌نماید. در این ترفند به معرفی ۴ راه مختلف جهت غیرفعال کردن آپدیت

    33. 4. غیرفعال کردن آپدیت ویندوز 10 از بخش startup service. در نوار جستجوی ویندوز 10، Services را تایپ کنید. بر روی نتیجه، راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.

    34. روش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10,شوربختانه در ویندوز 10 راهی برای خاموش کردن به روزرسانی های ویندوز در بخش Settings یا تنظیمات و Control Panel..

    35. متوقف کردن آپدیت ویندوز ۱۰ از راه سرویس Windows Update. یکی دیگر از روش‌های موجود برای متوقف کردن دانلود خودکار آپدیت‌ها در ویندوز 10 ، غیرفعال کردن سرویس Windows Update در ویندوز 10 است.

    36. غیرفعال کردن آپدیت خودکار | مو به مو

      moobmoo.com/free-tutorials-disable-automatic...

      غیرفعال کردن آپدیت خودکار. اگر شما نیز مایلید غیرفعال کردن آپدیت خودکار را یاد بگیرید با این دوره همراه ما باشید: شرکت ماکروسافت در ویندوز 10 یک سری تغیراتی داده است که در ویندوز های قدیمی نیست؛

    37. چگونه آپدیت ویندوز 10 را غیر فعال کنیم

      www.yjc.ir/fa/news/5336501/چگونه-آپدیت...

      غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در اتصالات محدود اینترنت در صورتی که در ویندوز 10، یک کانکشن اتصال به اینترنت را در وضعیت metered قرار دهید، ویندوز از دانلود آپدیت‌ها به هنگام اتصال به این کانکشن، پرهیز می‌‌کند.ویندوز ...

    38. غیرفعال کردن آپدیت ویندوز 10 از طریق ریجستری ویندوز. برای این کار ابتدا می‌بایست وارد ریجستری ویندوز شوید که آسان‌ترین راه استفاده از Run است.

    39. غیر فعال کردن آپدیت ویندوز 10 یکی از سوالاتی هستش که کاربران این سیستم عامل این روزها به دنبال راهی برای حل آن و به اصطلاح از کار اندختن این ویژگی آزار دهنده می گردند.

    40. نحوه غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10

      support.parsdata.com/kb/services/network/how...

      نحوه غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 هدف شرکت مایکروسافت از ارائه بسته های بروزرسانی، رفع خطاهای موجود جهت افزایش امنیت و کارایی و ارائه ویژگی های جدید برای کاربران می باشد.

    41. غیر فعال کردن آپدیت ویندوز 10

      www.aparat.com/v/ZKtcq/غیر_فعال_کردن...

      ویدیو بعدی آپدیت کردن ویندوز از منابع دیگر در ویندوز 10 (windows 10) از کانال آرین اول

    42. ویندوز 10 برخلاف نسخه های قبلی ویندوز گزینه مستقیمی برای غیرفعال نمودن آپدیت ندارد و نتیجه بی توجهی به آن دانلود حجم بالای اطلاعات بدون آگاهی کاربر خواهد بود که برای ما ایرانیان معمولا مسئله ...

    43. اگر به دنبال راهی برای غیرفعال کردن دائمی ویندوز دیفندر (Windows Defender) در ویندوز 10 هستید، در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا روش این کار را به وسیله استفاده از Group Policy و رجیستری، توضیح دهیم.

    44. 4 روش غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 :: IRANSYSTEM

      iransystem.blog.ir/1396/11/20/غیرفعال کردن...

      روش دوم غیر فعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10: از طریق ویرایش‌گر Group Policy می توان اینکار را انجام داد. البته Group Policy در تمامی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌ی Home قابل استفاده است.

    45. برای غیرفعال کردن Windows Update در ویندوز سرور 2016 سه روش وجود دارد که شما در این پست می توانید از طریق Group policy و Registry اقدام به غیرفعال کردن آن کنید ولی در اینجا من تصمیم دارم از طریق کنسول Services اینکار ...

    46. غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10

      www.aparat.com/v/gPFm7/غیرفعال_کردن...

      ممکن است به هر دلیلی بخواهید که آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیرفعال کنید. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که ما آسان ترین روش را در این مطلب به شما آموزش می دهیم.

    47. جلوگیری از ریستارت شدن خودکار ویندوز 10. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال انجام کار و یا پروژه ای روی رایانه ویندوز خود هستید که به ناگاه ویندوز شما ریستارت می شود.

    بازدید : 150 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 337
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 555
  • بازدید ماه : 6,757
  • بازدید سال : 83,722
  • بازدید کلی : 597,157
  • مطالب