loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد

      www.beytoote.com/computer/mobile/sending-number...

      ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مجموعه: موبایل ، لپ تاپ و تبلت مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید.

    2. ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر با گوشی های سونی اریکسون مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید.

    3. ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید.

    4. در این مطلب می خواهیم ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر با گوشی های قدیمی آموزش دهیم.

      • (14)
    5. ارسال sms بدون افتادن شماره,ترفندهاي جالب موبايل,ترفندهاي موبايل,ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر,sms,ارسال sms,,ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر,بزرگترین سایت تفریحی ایران

    6. ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر با این ترفند می توانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی می مانید.

    7. ترفند,ترفند موبایل,w800,w810,w550,k750,k700,s700,ترفند فرستادن sms با موبایل بدون افتادن شماره در گوشی فرد مورد نظر,ترفند فرستادن اس ام اس,ترفند های موبایل,ترفند فرستادن sms با موبایل بدون افتادن شماره در گوشی فرد مورد نظر !

    8. ارسال sms با موبایل ، بدون درج شماره در گوشی فرد مورد نظر ! مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی اس ام اس شما به صورت ناشناس ارسال شود .

    9. نحوه ارسال sms بدون افتادن شماره برای طرف مقابل مجموعه : آموزش و ترفندهای موبایل با این ترفند جالب شما میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا ...

    10. sms ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد.

    11. ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر ..... گزینه ادامه مطلب را کلیک کنید.

    12. این ترفند یه مقدار قدیمی شده ولی چون دیدم طرفدار زیاد داره و توضیحات پست قبلی یک مقدار گنگ بوده تصمیم گرفتم این ترفند رو با عکس و توضیحات کاملتر بذارم.

    13. دوشنبه 87 تیر 24 ساعت 8:33 عصر ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر ابتدا به این نکات دقت کنید: این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند.

    14. ارسال sms,ارسال smsبدون افتادن شماره,,ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد موردنظر,پايگاه اينترنتي نهاد قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم.

    15. فرستادن SMS بدون افتادن شماره

      www.irannaz.com/news_detail_111.html

      این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی sms ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی ...

    16. ارسال SMS بدون افتادن شماره

      www.talab.org/computer/mobile/send-sms-without-falling...

      ارسال sms بدون افتادن شماره مجموعه : موبایل ، لپ تاپ و تبلت تالاب :با این ترفند جالب شما میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی ...

    17. پیام کوتاه متنی sms ارسال کنید بدون آنکه شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش داده شود. به گزارش سیتنا ، تلفن های همراه بجز برقرای تماس و یا ابزاری برای بازی و دسترسی به اینترنت و ...

    18. ترفند ارسال sms از گوشی بدون افتادن شماره برای ارسال sms از گوشی موبایل بدون افتادن شماره، باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند.

    19. نرم افزارهای ارسال SMS

      www.bargozideha.com/share/zz2shcks-نرم...

      ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر با گوشی های سونی اریکسون. ااااااااا ( ایران کلیک ) اااااااااا - ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر با گوشی های

    20. سوالات و مشکلات رایج کاربران در واتس آپ

      www.beytoote.com/computer/mobile/common-problems...

      اندروید: کار بر روی نسخه ۲٫۱ به بعد و توانایی دریافت sms و تماس دستگاه. بلک بری: واتس اپ بر روی این نسخه ها کار می کند؛ OS 4.6, OS 4.7, OS 5, OS 6, OS 7 . آی فون: واتس اپ با نسخه iOS 4.3 و یا بعد از آن کار می کند.

    21. ترفند هاي ويندوز | شهریور ۱۳۹۱

      www.tarfandwindowsxp.blogfa.com/1391/06

      ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید.

    22. تایید شماره موبایل با SMS در PHP

      netparadis.com/mobile-number-verification-sms-php

      بعد از ارسال (submit) , شماره موبایل و رمزعبور یکبار مصرف توسط درگاه SMS در PHP اعتبارسنجی می شود. sendSMS() یک تابع سفارشی است که با آن به وب سرویس پنل پیامکی متصل و SMS را ارسال می کنیم. (آموزش ارسال SMS با PHP)

    23. ترفند فرستادن SMS بدون افتادن شماره

      redmaster.org/ترفند-فرستادن-sms...

      رد مستر : ارسال و فرستادن ناشناس اس ام اس ترفند فرستادن در اندروید بدون افتادن شماره سیم کارت گوشی های هوشمند روش ارسال اس ام اس بدون افتادن شماره خط سیمکارت طرف مقابل گوشی موبایل ارسال. .

    24. احتمالا برای شما پیش آمده که نمیتوانید به شماره های سرویس های عمومی که برای نظر سنجی یا شرکت در مسابقه و موارد از این قبیل هستند پیامک (sms) بزنید یا حتی نمیتوانید اس ام اس به لیست مخاطبین خود نیز ارسال کنید.

      • (27)
    25. ارسال SMS بدون درج شماره

      code2020.blogfa.com/post/96

      ارسال sms بدون درج شماره. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی sms ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید.

    26. بدهید و طرف مورد نظر رو سر کار بگذارید . (چون احتمالا فرد مورد نظر چنین تصور می کند که این sms از طرف این شرکتها ارسال شده است ) و یا کلی فکر خفن دیگه که می تونید با استفاده از این ترفند به کار ببرید .

    27. ترفند هاي ويندوز | ترفند موبايل

      www.tarfandwindowsxp.blogfa.com/category/2

      ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید.

    28. ترفند ارسال sms از گوشی بدون افتادن شماره برای ارسال sms از گوشی موبایل بدون افتادن شماره، باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند.

    29. Receive-SMS-Online.com این سرویس با در اختیار قرار دادن ۹ شماره عمومی این امکان را به کاربر می دهد که بتواند از هرکدام از این شماره ها تماس و پیامک دریافت نماید.

    30. ایرانسل و همراه اول | گوشی

      www.rezadarbedar3.blogfa.com/category/3

      ارسال sms بدون افتادن شماره! قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید.

    31. آکاایران: ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر با گوشی های قدیمی ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر - …

    32. ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت ارسال sms رایگان

      www.smsline.ir/spFlower/default.aspx?page=Document&app=...

      با استفاده از این قابلیت قادرید تا شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کرده تا هنگام ارسال sms برای آنها نیازی به حفظ شماره موبایل و تایپ شماره های آنها نداشته باشید .

    33. پاتریس موبایل | مرجع تخصصی موبایل

      patris-mob.blogfa.com/author/patris-mob

      ارسال sms بدون افتادن شماره ابتدا به این نکات دقت کنید: اینت ر فن د تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند.

    34. everyday

      www.beee.blogfa.com

      ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر. قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید.

    35. موضوع پست: نحوه ارسال sms بدون افتادن شماره برای طرف مقابل ارسال شده در: سه شنبه 28 آذر 1391, 9:42 pm عضو ویژه

    36. آموزش ارسال اس ام اس بدون شماره

      www.sarzamindownload.com/contents/3748

      این کار بیشتر در گوشی های قدیمی انجام میشود و شما نمیتوانید در هر تلفنی از این ترفند استفاده کنید. در این مطلب آموزش ارسال اس ام اس بدون شماره را برای شما آماده کرده ایم.

    37. با استفاده از این قابلیت قادرید تا شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کرده تا هنگام ارسال sms برای آنها نیازی به حفظ شماره موبایل و تایپ شماره های آنها نداشته باشید .

    38. برای اینکه جایی زنگ بزنید و شماره نیوفته، قبل از شماره مورد نظرتون، باید شماره 02129980 رو بگیرید. مثلاً اگه می خواید با موبایل تماس بگیرید، شماره کامل یعنی اینطوری: 0212998009125155905

    39. ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر. قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید.

    40. ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید.

    41. ارسال sms بدون افتادن شماره موبایل شما به صورت ناشناس با کدی مانند 98100+ ارسال sms به صورت گروهی ; ایجاد دفترچه تلفن اختصاصی ; مدیریت در پیام های ارسالی و دریافتی !

    42. ارسال sms بدون افتادن شماره; کدهای مخفی گوشی های نوکیا; باز کردن قفل گوشى هاى چینى و glx; تغییر نام،آیكن نرم افزارها java ; شکستن PIN code و PIN2 code! ترفندی جالب اشعه مادون قرمز ; دور زدن قفل گوشی نوکیا 1200

    43. ارسال sms رایگان از طریق اینترنت بدون تبلیغ و با شماره خودتان البته شما 10 sms رایگان بیشتر نمی تونید بفرستید بعد از آن با دعوت کردن دوستاتون می توانید 10 تا کردیت رایگان دیگه بگیرید.

    44. نحوه ارسال sms بدون افتادن شماره برای طرف مقابل ترفند رایگان کردن اینترنت در ایرانسل پانزده نکته اساسی برای گرفتن یک عکس خوب با موبایل!!

    45. پشتیبانی تلگرام – چند روزی هست که تعداد زیادی از کاربران با مشکلاتی از قبیل ارسال نشدن پیام وارد نشدن به حساب کاربری یا دریافت نشدن کد برای ورود به تلگرام رو به رو هستند که این مشکلات را شما میتوانید با پشتیبانی تلگرام ...

      • (173)
    46. با این بسته شما می توانید ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر را برای خودتان راه اندازی کنید.gsm مودم D-link از طریق USB به کامپیوتر وصل می شود.بعد از اتصال مودم به کامپیوتر نرم افزار به صورت خودکار باز ...

    47. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی sms ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید.

    48. ترفند موبایل ارسال sms بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر دسته: آرشیو ترفند , ترفند موبایل قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم.

    بازدید : 45 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 575
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 88,480
  • بازدید کلی : 601,915
  • مطالب