loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. تکلیف افرادی که سهام عدالت ندارند چیست؟ صراط: افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر.

    2. تکلیف افرادی که سهام عدالت ندارند چیست؟

      www.seratnews.com/fa/news/355110/تکلیف...

      تکلیف افرادی که سهام عدالت ندارند چیست؟ صراط: افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده‌اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر.

    3. تکلیف افرادی که سهام عدالت ندارند چیست؟! جزییاتی درباره افرادی که سهام عدالت ندارند افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می توانند در این ...

    4. 21 hours ago · معاون سازمان خصوصی‌سازی درباره مجموعه قابل توجهی از سوالات مرتبط با سهام عدالت از جمله تکلیف افرادی که سهام ندارند، وارثان سهام و کسانی که نامشان در سامانه نیست توضیحاتی ارائه کرد.

    5. آنها که سهام عدالت ندارند چه کنند؟

      bazarnews.ir/fa/news/17269/آنها-که-سهام...

      افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده‌اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر.

    6. مشاهده وضعیت سهام عدالت و پیگیری سهام عدالت. پس از وارد شده به سامانه سهام عدالت برای پیگیری سهام عدالت با کد ملی ، اکنون باید بر روی دکمه ورود که قرمز رنگ است کلیک کنید تا وارد صفحه بعد شوید ...

    7. برنامه ای برای جاماندگان سهام عدالت وجود دارد؟ | 40 درصد مردم سهام عدالت ندارند جزییات طرح 2 فوریتی مجلس برای جاماندگان سهام عدالت/تعیین تکلیف جاماندگان تا یک ماه آینده-61 5 + 1 یارانه ها مسکن مهر

    8. عبدالله‌پوری حسینی اظهار امیدواری کرده است که در اواسط یا اواخر سال ۱۳۹۶ ساماندهی سهام عدالت برای ثبت نام شدگان فعلی به سر انجام برسد و موضوع etf ها تعیین تکلیف و اجرایی شود.

    9. همزمان با آزادسازی سهام عدالت این سوال در ذهن بسیاری از اقشار مختلف جامعه شکل گرفته است که این سهام چیست و چگونه به افراد تعلق گرفته است.

    10. یعنی افرادی که برگه سهام عدالت ندارند و بالطبع سودی نیز تا به حال دریافت نکرده‌اند خواستار ثبت نام و دریافت آن هستند. برخی از این کامنت‌ها را در زیر بخوانید:

    11. با توجه به آزادسازی سهام عدالت، برای بسیاری از افراد جامعه این سوال پیش آمده تکلیف کسانی که سهام عدالت ندارند چیست؟ طرح سهام عدالت در سال 1385 با هدف کاهش اختلاف طبقاتی و رفع فقر از جامعه اجرا ...

    12. سهام عدالت ، تکلیف افرادی که سهام عدالت ندارند آیا تابحال برایتان این سوال پیش آمده است که سرنوشت افرادی که سهام عدالت ندارند چه خواهد بود؟با ما همراه باشید تا توضیحات کاملی در این باره ...

    13. دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سایت بانکی که شماره شبای آن را برای دریافت سود در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند، اقدام به فروش ۳۰ درصد از سهام خود کنند.

    14. ثبت نام سری جدید سهام عدالت

      www.rokna.net/بخش-اقتصادی-65/366913...

      سلام با توجه به اینکه هر سال میگن افرادی که از ثبت نام سهام عدالت جا مانده اند رو ثبت نام میکنیم ولی هنوز هم که هنوز این امر عملی نشده سال ۹۷ هم داره تموم میشه ولی بازهم خبری نیست این افراد مگه ...

    15. دوره مجاز ثبت‌ نام سهام عدالت از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ بوده و پس‌ از آن ثبت‌نام جديد صورت نمی‌گیرد و کسانی که سهام عدالت ندارند افرادی هستند که تاکنون پیش ثبت‌نام سهام عدالت را انجام نداده‌اند.

    16. تکلیف سود سالانه سهام عدالت پس از فروش آن چه می‌شود؟ مشمولین سهام عدالت می توانند با آزادسازی این سهام نسبت ...

    17. وضعیت افرادی که سهام عدالت ندارند چه می‌شود؟

      www.bankavl.com/news/1346/وضعیت-افرادی-که...

      وضعیت افرادی که سهام عدالت ندارند چه می‌شود؟ بانک اول - افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده‌اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر. اینگونه که سازمان خصوصی‌سازی ...

    18. بنا بر اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، تعیین تکلیف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از وراث متوفیان سهام عدالت در آینده انجام می‌شود. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ اقتصادی بازار سهام ...

    19. وضعیت افرادی که سهام عدالت ندارند چه می‌شود؟ افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده‌اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر.

    20. افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده‌اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر. اینگونه که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده تا زمانی که ثبت نام‌شدگانِ قطعی، ساماندهی ...

    21. تکلیف جاماندگان سهام عدالت چیست؟ حسین فهیمی سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: برای ۴۰ درصد مردمی که سهام عدالت ندارند هیچ برنامه‌ای نداریم.

    22. تکلیف افرادی که سهام عدالت ندارند چیست؟ افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده‌اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر.

    23. معاون واگذاری سهام و بنگاه‌ها گفت: برگه‌های عضویت کنونی که هم اکنون در اختیار برخی مشمولان سهام عدالت قرار دارد فاقد هرگونه ارزش و اعتباری است و در زمان آزادسازی هیچگونه کارکردی ندارند.

    24. افرادی که این روش را انتخاب می‌کنند سهام‌دار ۳۶ شرکت بورسی که در پرتفوی سهام عدالت قرار دارد می‌شوند و سهام این شرکت‌ها مستقیما وارد دارایی آن‌ها می‌شود.

    25. بر این اساس، برخی افرادی که ارزش اسمی سهام عدالت آنها عدد 532 هزار تومان است، طی روز جاری یعنی 9 خرداد 99، ارزش ...

    26. وضعیت افرادی که سهام عدالت ندارند چه می‌شود؟ تراز: افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده‌اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر.

    27. سازمان خصوصی سازی با انتشار مطلبی اقدام به پاسخ به سوالات متداول پیرامون موضوع آزادسازی و مدیریت سهام عدالت کرد.

    28. -وراث تکلیف دیگری ندارند و به عنوان سهامدار سهام عدالت می‌توانند از منافع سهام و سود آن که به حساب آنان واریز می‌شود، برخوردار شوند و صرفا به اطلاعیه های بعدی سازمان خصوصی سازی در خصوص سهام ...

    29. عبدالله‌پوری حسینی اظهار امیدواری کرده است که در اواسط یا اواخر سال ۱۳۹۶ ساماندهی سهام عدالت برای ثبت نام شدگان فعلی به سر انجام برسد و موضوع etf ها تعیین تکلیف و اجرایی شود.

    30. رییس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد: زمانی که برای مشمولان سهام عدالت برای تعیین تکلیف سهام‌شان در نظر گرفته شده است، تمدید نمی‌شود.

    31. از میان حدود ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت، بیش از دو میلیون مشمول، دیگر در قید حیات نیستند و طبق قانون، سهام عدالت این افراد به ورثه قانونی آن‌ها تعلق می‌گیرد. این موضوع در این روزها که بحث آزادسازی سهام عدالت مطرح است ...

    32. افرادی که این روش را انتخاب می‌کنند سهام‌دار ۳۶ شرکت بورسی که در پرتفوی سهام عدالت قرار دارد می‌شوند و سهام این شرکت‌ها مستقیما وارد دارایی آن‌ها می‌شود.

    33. آیا سهام عدالت افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند از طریق سامانه قابل نمایش است؟ خیر ، در این سامانه فقط سهام عدالت افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند نمایش داده می شود.

    34. زمان ثبت نام سری جدید سهام عدالت :: جواب گو

      javab-goo.blog.ir/post/زمان-ثبت-نام-سری...

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - افرادی که در سری گذشته جز مشمولین سهام عدالت نبوده‌اند باید برای دریافت سهام عدالت تا نام‌نویسی مجدد که احتمالا اواخر سال جاری خواهد بود صبر کنند.

    35. سود سهام عدالت متوفیان چه می‌شود؟

      www.yjc.ir/fa/news/6073204/%D8%B3%D9%88%D8%AF-%D...

      در میان مشمولین سهام عدالت تعدادی از افراد در طی این یازده سال فوت شده‌اند که خانواده این افراد می‌توانند سود سهام مربوط به این اشخاص را نیز همانند افراد زنده دریافت کنند.

    36. به این افراد سهام عدالت تعلق میگیرد

      www.afkarnews.com/بخش-اقتصادی-4/600032...

      تمام افرادی که در دولت نهم برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده، فرم مخصوص را پر کرده اند و همراه مدارک، به شرکت تعاونی شهرستان خود تحویل داده و تائید شده اند و به نوعی ثبت نام آنها قطعی شده است.

    37. افرادی که این روش را انتخاب می‌کنند سهام‌دار ۳۶ شرکت بورسی که در پرتفوی سهام عدالت قرار دارد می‌شوند و سهام این شرکت‌ها مستقیما وارد دارایی آن‌ها می‌شود.

    38. درواقع مشمولان سهام عدالت باید توجه داشته باشند که در این مرحله نیازی به اخذ کد بورسی برای سهامداران وجود ندارد. افرادی که کد بورسی دارند نیز نیازی نیست که در حال حاضر اقدام خاصی انجام دهند.

    39. افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب می‌کنند معادل ارزش ریالی سهام عدالت، سهام دار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی می‌شوند و از ارزش افزوده عرضه اولیه سهام شرکت‌ها منفعت می‌برند.

    40. تکلیف کسانی که سهام عدالت ندارند چه می شود؟ افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر.

    41. سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب می کنند، سهام تک تک ۳۶ شرکتی که در لیست سهام عدالت قرار دارد، در کد بورسی‌شان قرار می‌گیرد و این افراد باید درمورد تعداد سهمی که از این ۳۶ شرکت در اختیارشان قرار دارد تصمیم بگیرند.

    42. نحوه محاسبه سود سهام عدالت به چه صورت است؟

      ihadaf.com/محاسبه-سود-سهام-عدالت

      با توجه به محاسبات صورت گرفته ارزش سهام عدالت 1 ملیون تومانی معادل است با 4 میلیون و 100 هزار تومان و همچنین ارزش سهام افرادی که دارای سهام 532 هزار تومانی بودند برابر است با 2 میلیون و 200 هزار تومان.

    43. تکلیف وراث متوفیان سهام عدالت چیست؟

      www.eghtesadnews.com/بخش-اقتصاد-در...

      اقتصاد نیوز: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از وراث متوفیان سهام عدالت باید منتظر اطلاعیه‌های این شرکت در خصوص انتقال سهام عدالت اموات باشند.

    44. بسیاری از افرادی که در بازار سهام مشغول معامله می‌شوند با زیان این بازار را ترک می‌کنند! دلایل زیادی برای زیان افراد در بورس ذکر می‌شود. برخی‌ها وضعیت اقتصادی، سودآوری…

    45. مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به شروع ثبت نام سری جدید مشمولین از اواخر سال جاری گفت: افرادی که ثبت نام آنها در دوره قبل تکمیل نشده در حال حاضر امکان ورود به سامانه سهام عدالت را ندارند و باید تا زمان فراخوان ...

    46. افرادی که این روش را انتخاب می‌کنند سهام دار ۳۶ شرکت بورسی که در پرتفوی سهام عدالت قرار دارد می‌شوند و سهام این شرکت‌ها مستقیما وارد دارایی آن‌ها می‌شود.

    47. اما افرادی که اطلاعات آن‌ها در سامانه ثبت شده است ولی برگه سهام ندارند، مشمول سهام عدالت می‌شوند. در واقع ملاک مشمول بودن ثبت اطلاعات افراد در سامانه سهام عدالت است.

    48. -وراث تکلیف دیگری ندارند و به عنوان سهامدار سهام عدالت می‌توانند از منافع سهام و سود آن که به حساب آنان واریز می‌شود، برخوردار شوند و صرفا به اطلاعیه‌های بعدی سازمان خصوصی سازی در خصوص سهام ...

    49. مدت‌هاست که پاسخ سوالی مبنی بر تعیین تکلیف سود سهام عدالت افرادی که شبا ارائه نکرده‌اند در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته که یک دید ماجرا به عدم همکاری جامعه برمی‌گردد.

      • (1)
    50. بانک اول - سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت گفت: آن دسته از مشمولان این سهام که دارای کد بورسی هستند، خودشان می‌توانند از ۱۰ خرداد به فروش سهام اقدام کنند و نیازی به مراجعه به شعب بانکی نیست.

    بازدید : 40 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 342
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,139
  • بازدید ماه : 9,418
  • بازدید سال : 86,383
  • بازدید کلی : 599,818
  • مطالب