loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. تصاویر بیشتر برای نرم افزار حذف یا غیرفعال کردن برنامه های اندروید + فیلم گزارش تصاویر نتایج وب دانلود Simple Disable Key v5.1 - نرم افزار غیر فعال کردن ...

    2. حذف برنامه های غیرقابل حذف اندروید چگونه برنامه ای که حذف نمی شود را حذف کنیم ؟. حذف برنامه های نصب شده اندروید بسیار ساده می باشد؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که به settings یا همان تنظیمات گوشی و سپس Apps رفته ...

    3. بسیاری از برنامه ها به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی نصب هستند که ما نیازی به آنها نداریم و یا فقط در بعضی اوقات خاص به آنها نیاز پیدا میکنیم با نرم افزار Disable Application اندروید میتوانید ...

    4. سازندگان تلفن های هوشمند برنامه هایی از پیش نصب شده را به شما ارائه می‌کنند. در ادامه به آموزش حذف برنامه های غیرقابل حذف اندروید و سیستمی می‌پردازیم.

      • (37)
    5. آموزش حذف نرم افزار در اندروید

      www.sarzamindownload.com/contents/2838

      آموزش حذف نرم افزار در اندروید . در بسیاری از مواقع شما نرم افزاری را روی گوشی اندرویدی خود نصب میکنید و شاید بعد از مدتی بخواهید آن را حذف کنید. حذف نرم افزار در اندروید دو روش دارد.

    6. 4 روش حذف برنامه های پیشفرض اندروید

      www.tarfandcity.com/2018-5-how-to-uninstall...

      Bloatware چیست؟ ، آموزش حذف برنامه های پیشفرض گوشی موبایل اندروید بدون روت ، آموزش حذف اپلیکیشن های پیش فرض اندروید ، چگونه برنامه های پیش فرض گوشی را حذف کنیم ، آنیستال کامل نرم افزار ، حذف برنامه های سیستمی ، حذف همزمان ...

    7. برنامه اندروید Uninstall Master اپلیکیشنی برای حذف برنامه های سیستمی است که از قبل روی گوشی نصب هستند و در حالت عادی امکان حذف آن‌ها وجود ندارد.

    8. اگر شما هم از این نرم افزار ها استفاده نمکنید میتوانید این نرم افزار ها را غیر فعال کنید. در این مطلب آموزش غیر فعال کردن نرم افزار های پیش فرض اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

    9. Full Uninstall 2.12 Final + Portable حذف نرم افزار نصب شده ...

      soft98.ir/software/uninstall/2580-Full-Uninstall...

      قابلیت های کلیدی نرم افزار Full Uninstall :پاک نمودن یا Uninstall کامل نرم افزارهاسرعت بسیار بالا در Uninstallشناسایی و لیست کردن تمامی نرم افزارهاپاک کردن تمامی رد پاهای مربوط به نرم افزارنمایش اطلاعات دقیق پیرامون هر نرم افزار قبل ...

    10. نرم افزار Uninstall Tool می تواند عملیات حذف نرم افزار ها را بصورت کامل با حذف تمام متعلقات آن از روی سیستم انجام دهد به طوری که هیچ فایلی مربوط به برنامه عزل شده بر روی سیستم باقی نمی ماند.

    11. نرم افزار IObit Unlocker علاوه بر اینکه مشکل مربوط را برطرف می کند و فایل را آزاد می کند ، به شما حق انتخاب می دهد که فایل خود را کپی کنید ، انتقال دهید ، نام آن را تغییر دهید و یا آن را حذف نمایید.

    12. غیرفعال‌سازی اپلیکیشن‌های اندروید امری مهم برای عده‌ای از کاربران اندروید است که توسط Disable Application می‌توانید این امر را به انجام برسانید.

    13. حذف کردن برنامه های از گوشی اندروید کار سختی نیست ،گاهی اوقات ممکن است روش ها متفاوت باشند.در این مقاله روش های حذف اپلیکیشن را به شما آموزش می دهیم .

    14. این نرم افزار قابلیت حذف دائم و ایمن فایل ها، تصاویر، مخاطبین و آزادسازی فضای اشغال شده هم در حافظه های داخلی و هم در حافظه های خارجی را بدون نیاز به روت و اتصال به اینترنت و با استفاده از ...

      • (148)
    15. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را توسط Lucky Patcher حذف نمایید.

    16. برنامه اندروید / برنامه های کاربردی اندروید SalaR 420663 15 خرداد 1399 Lucky Patcher نرم افزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های غیر رایگان در گوشی های روت شده است.

    17. دانلود نرم افزار حذف برنامه های نصب شده

      www.sarzamindownload.com/tags/دانلود_نرم...

      نرم افزار IObit Uninstaller میتواند اقدام به حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز نموده و به راحتی برنامه ها را به صورت کامل پاکسازی کند، بدون اینکه ردپایی از آنها در سیستم شما باقی بماند.

    18. آموزش پنهان کردن نرم افزار ها در اندروید : برای مخفی کردن اپلیکیشن های پیشفرض باشد آنها را غیرفعال کرد. برای این کار ابتدا به بخش Setting بروید و سپس بر روی گزینه ی Apps کلیک کنید.

    19. دانلود Uninstall Tool کرک شده – برنامه حذف نرم افزار ویندوز . Uninstall Tool یک نرم افزار حرفه ای است که هدف آن حذف برنامه های نصب شده روی سیستم , پاکسازی رجیستری , پاک کردن فایل های باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده , ردیابی برنامه ...

    20. دانلود نرم افزار حذف کننده

      p30download.com/fa/software/category/utilities/...

      ممکن است که به تازگی متوجه عملکرد کند سیستم خود شده باشید که این می تواند متاثر از برنامه هایی که نمی توانند حذف شوند، برنامه های بلا استفاده و یا فایل های باقی مانده از نرم افزار های نصب شده باشد.

    21. دانلود نرم افزار آندروید | یاس دانلود

      www.yasdl.com/category/اندروید/نرم...

      دانلود بازار اندروید | نسخه جدید کافه بازار اندروید جایگزین شد … |. بازار اندروید Cafe Bazar 8.14.1 به دلیل تحریم آی پی های ایران توسط گوگل کاربران ایرانی نمی توانند از نرم افزار گوگل پلی Market استفاده کنند.

    22. خرید بسته حذف تبلیغات و اشتراک حرفه‌ای در نرم افزار اندروید و آی‌او‌اس (iOS) نرم افزارهای اندروید و iOS فست‌دیکشنری رایگان هستند و مانند دیگر نرم افزارهای رایگان دارای تبلیغات درون برنامه‌ای می‌باشد.

    23. دانلود PrivaZer v4.0.2 - حذف مطمئن فایل‌های اضافی از سیستم [177,898]; دانلود Adobe Acrobat Pro DC v2020.009.20065 - نرم افزار ادوب آکروبات، ساخت و مدیریت فایل‌های پی‌دی‌اف [630,093]

    24. در این فیلم، روش کار با نرم افزار و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر آموزش داده می شود. دانلود نرم افزار BlueStacks - با حجم 120 مگابایت. دانلود فیلم معرفی BlueStacks - با حجم 19.4 مگابایت

    25. دانلود Advanced Uninstaller PRO 13.12 + Portable – نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز 113,086 15 دانلود Advanced SystemCare Pro 13.5.0.274 / Ultimate 13.3.0.146 Final + Portable – نرم افزار بهینه سازی قدرتمند

    26. لیست برنامه های پرمصرف گوشی. در لیست برنامه های پر مصرف گوشی، برنامه های پیش فرض سامسونگ در صدر قرار گرفته اند که توسط بخش توسعه و طراحی نرم افزار سامسونگ طراحی شده اند و به صورت پیش فرض روی محصولات این کمپانی نصب می گردند.

      • (5)
    27. آموزش حذف فایل های تکراری از کامپیوتر

      learn.patoghu.com/آموزش-حذف-فایل...

      اکثر نرم افزار های یابنده ی فایل های تکراری دارای محیط کاربری پیچیده و آپشن های اضافی زیادی هستند که ممکن است تا حدی برای برخی از کاربران به خصوص کاربران مبتدی گیج کننده باشد و به آسانی قادر به کار کردن با آن ها نباشند.

    28. برای حذف برنامه هایی که دیگر نیازی به آن ها ندارید و نمی خواهید بر روی سیستم تان باشند می توانید از نرم افزار uninstall Expert استفاده کنید. این نرم افزار ابزاری آسان و قدرتمند است که به شما کمک می کند برنامه هایی که به آن ها نیاز ...

    29. حذف نرم افزارها در ویندوز 10 - دروس آسان

      easy.parastar.info/index.php/win10-help-system/...

      آموزش حذف نرم افزارها در ویندوز 10. حذف برنامه هایی که دیگر احتیاج نداریم، علاوه بر نصب برنامه یا نرم افزارهای جدید؛ یکی از رایجترین کارهایی است که کاربران کامپیوتر و لپ تاپ انجام می دهند و در اصل یک کار مهم است.

    30. دانلود Advanced Uninstaller PRO 13.12 + Portable – نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز 113,032 15 دانلود Advanced SystemCare Pro 13.5.0.274 / Ultimate 13.3.0.146 Final + Portable – نرم افزار بهینه سازی قدرتمند

    31. فایل های مختلفی در پوشه های متعدد هنگام نصب نرم افزار و یا بازی کپی می شوند اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می ...

    32. نحوه حذف برنامه ها در ویندوز با استفاده از Revo Uninstaller. برای حذف کردن کامل یک برنامه در ویندوز با استفاده از نرم افزار Revo Uninstaller ، شما باید نخست این برنامه را نصب و اجرا کنید.

    33. این نرمافزار راه حلی ساده برای حذف برنامههای حذف نشدنی ویندوز ۱۰ به شمار می‌رود. نرم افزار را اجرا کرده، بر روی Tools (آیکون دندانه‌دار) کلیک کرده تا لیستی از برنامه‌ها را مشاهده کنید.

    34. آموزش: چگونه نصب و یا حذف برنامه‌ها را در iOS غیرفعال کنیم؟ آموزش موبایل بر کسی پوشیده نیست که iOS نسبت به اندروید از امکانات و قابلیت‌های شخصی‌سازی کمتری برخوردار است.

    35. شاید بیشتر شما با شمکل عدم حذف فایل های سیستمی در گوشی یا دستگاه اندرویدی خود مواجه شده اید. اکنون شما می توانید با استفاده از این برنامه کاربردی و مفید نرم افزارها و برنامه های پیش فرض مختلفی که گاهی اوقات جز اشغال فضا ...

    36. Kaspersky Mobile Security کسپرسکی اندروید نرم افزار آنتی ویروس موبایل می باشد که برای اطمینان از محافظت دستگاه موبایل شما در برابر برنامه های مضر و مخرب، تماس ها و پیام های مشکوک طراحی شده است. قابلیت ضد ...

    37. آموزش تغییر نام , حذف و یا انتقال فایل قفل شده در ویندوز. در این مطلب می خواهیم برای شما دوستان عزیز در مورد اینکه چگونه فایل های قفل شده در ویندوز را تغییر نام,حذف و یا انتقال دهیم؟

    38. آموزش روت کردن گوشی اندروید با نرم افزار VRoot در کامپیوتر. VRoot نرم افزاری است که به تازگی، بروز رسانی شده و تضمین داده که حدود ۸ هزار نوع دستگاه اندرویدی توسط آن قادر به روت شدن هستند.

    39. آموزش حذف کامل یک نرم افزار از ویندوز 10: در این پست به آموزش نحوه ی حذف کامل یک نرم افزار به همراه تمام اطلاعات و فایل های سیستمی آن نرم افزار از ویندوز 10 خواهیم پرداخت.

    40. معمولا می توان گوشی را با راه اندازی مجدد اندروید یا حذف کردن برنامه خراب از Safe Mode یا حالت ایمن خارج کرد. برای مراقبت از گوشی اندروید در برابر ویروس و دیگر بدافزارها با ما در این لینک همراه باشید.

      • (5)
    41. دل - برنامه Dell QuickSet (یا برنامه Dell Power Manager Lite / Dell Foundation Services - Application / Dell Function Keys)؛ سونی - "درایور پروسسور فرمت درایو سونی" ، "کتابخانه به اشتراک گذاشته Sony" ، "نرم افزار نوت بوک Sony" (یا "مرکز کنترل Vaio" ).

    42. پس تو هـم رنگـی کـن .. من تو برنامه system app remover وقتی رام جدید نصب کنی فایل های سیستمی میزنه 75 درصـد من الان بیشتر چیزها رو حذف کردم و رسوندمشــ به 12 درصـــد .

    43. دانلود USB Guardian 4.6.0 نرم افزار حذف ویروس های USB

      www.yasdl.com/61968/دانلود-usb-guardian.html

      دانلود Advanced Uninstaller PRO 13.12 + Portable – نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز 113,056 15 دانلود Advanced SystemCare Pro 13.5.0.274 / Ultimate 13.3.0.146 Final + Portable – نرم افزار بهینه سازی قدرتمند

    44. App delete نرم افزاری کاربردی که این اجازه را به شما می دهد به صورت کامل برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را حذف کنید. / appdelete is an uninstaller for Macs that will remove not only Applications but also Widgets, preference Panes, Plugins, and Screensavers along with their associated files

    45. به همین طریق كه دوستان اشاره كردند (با uninstall در پوشه خود نرم افزار و یا استفاده از add remove program در control panel ) اما اغلب نرم افزار اینگونه بصورت كامل از روی سیستم شما حذف نمی شود شما پس از اتمام كار و reboot كردن سیستم ؛میباید با ...

    46. این برنامه ها، برنامه های مهم ویندوز 10 به شمار میایند و طبیعی است که شما قادر به حذف آن ها نیستید! برای حذف این دسته از برنامه های پیشفرض به منوی استارت رفته سپس بر روی PowerShell کلیک راست نموده و ...

    47. صفحه اصلی / برنامه‌ها / ابزار ها / برنامه های اندروید / AdClear v9.14.3.800 Final دانلود نرم افزار حذف تبلیغات بدون روت AdClear v9.14.3.800 Final دانلود نرم افزار حذف تبلیغات بدون روت

    48. با استفاده از نرم افزار کم حجم ApkInstaller می توانید به راحتی برنامه های خود را مدیریت کنید. نرم افزار رابط این برنامه برای نصب بر روی ویندوز نیز می تواند مدیریت برنامه ها را برای شما آسان تر کند.

    49. در این مقاله قصد داریم نحوه حذف یا غیرفعال کردن حساب فیس‌بوک از طریق پشتیبان‌گیری اطلاعات، چک کردن رویدادها، قطع کردن حساب از دیگر سرویس‌ها، غیرفعال کردن موقت حساب و ادامه به استفاده از ...

    50. چگونه برای حذف برنامه ها از گوشی های HTC یا قرص

      fa.wondershare.com/mobile-phone/remove-apps-from-htc.html

      برای حذف برنامه ها از گوشی های HTC یا قرص شما می توانید کمک از ابزار حذف نرم افزار، مانند Wondershare MobileGo for Android (ویندوز) یا Wondershare MobileGo for Android Pro (Mac)بپرسید. در حال حاضر، شما لازم نیست به صرف زمان زیادی ...

    بازدید : 145 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,501
  • بازدید ماه : 1,501
  • بازدید سال : 89,694
  • بازدید کلی : 603,129
  • مطالب