loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. آموزش گرفتن اسکرین شات در ویندوز آموزش گرفتن اسکرین شات در ویندوز 8 و 8.1. به طور کلی چهار روش برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز 8 و 8.1 وجود دارد که ما در اینجا دو روش پر کاربرد آن را بررسی می نماییم.

      • (14)
    2. 3- طریقه گرفتن اسکرین شات بدون هر برنامه اضافه ای 1- شورت کات یا کلید ترکیبی Windows key + Print Screen را بزنید. 2- حال به پوشه Pictures ویندوز خود رفته و در داخل آن پوشه screenshot را نگاه کنید.

    3. برای گرفتن اسکرینشات از صفحه بدون ذخیره‌سازی. کلید PrtScn را فشار دهید. کپی اسکرینشات صفحه شما هم‌اکنون در کلیپ بورد کپی شده است، می‌توانید آن را هرجا می‌خواهید Paste کنید.

    4. اسکرین شات (Screenshot) چیست؟ چرا به اسکرین شات یا عکس گرفتن از صفحه نمایش نیاز داریم؟ راه های گرفتن عکس از صفحه نمایش ویندوز، نحوه گرفتن اسکرین شات در ویندوز 10، نرم افزار اسکرین شات کامپیوتر، طریقه پرینت عکس صفحه کامپیوتر ...

    5. 1- گرفتن اسکرین شات در ویندوز – عکس گرفتن از کل صفحه نمایش. دم دستی ترین روش برای اسکرین شات گرفتن در ویندوز که خیلی از کاربران ویندوز بلدن همین روشه : کلید های Ctrl + PrtScr رو با هم فشار بدین .

    6. اسکرین شات گرفتن در گوشی های مختلف به یک شیوه انجام نمی گیرد. در مطلب قبلی گفتیم که نحوه عکس گرفتن با دوربین لپ تاپ به سادگی هر چه تمام تر چگونه است. در این بخش تصمیم داریم با ارائه یک راه حل ساده و آسان به شما کمک کنیم تا ...

    7. عکس گرفتن یا همان اسکرین شات Screenshot یکی از اموری است که معمولا برای همه کاربران مهم است و از جمله ویژگی های جدید در برنامه ورد 2010 به شمار می رود که می توانیم تصویر را کپی کرده و در Word پیست کنیم.

    8. آموزش ۵ روش گرفتن اسکرین شات در آیفون (iOS) آموزش ۶ روش گرفتن اسکرین شات در مک بوک و سیستم عامل مک ۱۳ نرم افزار گرفتن اسکرین شات اندروید : ثبت قسمتی از صفحه تا تمام آن حرفه ای و تخصصی: ۷ مورد از برترین افزونه اسکرین شات گوگل ...

    9. آموزش گرفتن اسکرین شات در ویندوز 10

      persianbax.ir/اسکرین-شات-ویندوز-10

      اسکرین شات در ویندوز 10. گرفتن عکس از صفحه دسکتاپ در ویندوز 10 –عکس گرفتن از صفحه ویندوز 10. وقتی که بازی یا پنجره ی مورد نظر را باز کردید، کلیدهای Windows + G را فشرده یا دکمه ی Yes, this is a game را بزنید.

      • (1)
    10. گرفتن اسکرین شات در گوشی های شیائومی و از طریق نوار اطلاع رسانی. در رابط کاربری MIUI 8 گوشی های شیائومی، گزینه ی Screenshot به نوار اعلان های گوشی اضافه شده است که از طریق آن می توانید اقدام به گرفتن ...

    11. اسکرین شات گرفتن از دستگاه های مایکروسافت سرفیس مشابه با ضبط اسکرین شات در گوشی ها و تبلت ها است. بدین منظور دکمه لمسی لوگو ویندوز در قسمت انتهایی صفحه سرفیس را نگه داشته و دکمه فیزیکی کم کردن ...

    12. آموزش گرفتن اسکرین شات در گوشی های هواوی (Huawei) و آنر (Honor). در این مطلب شما را با ساده ترین روش ها برای گرفتن اسکرین شات آشنا می کنیم.

      • (24)
    13. گرفتن اسکرین شات با دو انگشت یا دودست برای انجام این کار هم می‌توانید به‌صورت همزمان انگشت خود را بر روی دکمه پاور قرار داده و بلافاصله دکمه هوم را فشار دهید و یا اینکه ابتدا دکمه پاور را نگه ...

    14. به پوشه اسکرین شات در Pictures library تان بروید تا اسکرین شات هایی که گرفته اید را مشاهده کنید. روش دوم: گرفتن اسکرین شات در ویندوز 10 با استفاده از ابزار برش ویندوز (Snipping Tool) 1.

    15. اسکرین شات گرفتن در بعضی موارد لازم است. چندین روش برای انجام اینکار وجود دارد که انتخاب روش به ترجیح و میل شخصی خودتان بستگی دارد؛ اما ما آسانترین روش ها را گام به گام برایتان توضیح میدهیم. گام اول: اسکرین شات گرفتن با ...

    16. روش اول : طریقه اسکرین شات گرفتن در ویندوز 8 و 10. دکمه Print Screen یا PrtScn در کیبورد شما می تواند از صفحه نمایش کامپیوتر یا لپ تاپ شما اسکرین شات بگیرد و آن را به عنوان یک فایل ذخیره کند .

    17. روش Game Bar در ویندوز ۱۰ اسکرین شات. تو ویندوز ۱۰ قابلیتی هست برای ضبط فیلم از بازی ها و گرفتن اسکرین شات از اون ها . اول از همه باید گزینه Gaming تو قسمت تنظیمات ویندوزتون وجود داشته باشه .

    18. روش گرفتن اسکرین شات در ویندوز ۱۰. اگر شما می خواهید که یک اسکرین شات از کل صفحه تان بگیرید و در هارد دیسک تان ذخیره شود دکمه های Windows + PrtScn را در صفحه کلیدتان فشار دهید.

      • (1)
    19. برای اسکرین شات گرفتن از مدل های سامسونگ که فاقد کلید Home هستند (مانند تبلت ها و S8 و گوشی های ۲۰۱۹ سامسونگ) از ترکیب کلید روشن/خاموش و کاهش صدا استفاده می کنیم.این روش یکی از قدیمی ترین روش ها ...

      • (23)
    20. People also search for
    21. در بعضی مواقع گرفتن اسکرین شات باعث میشود یک پیام را راحت تر از قبل به شخص مقابل رساند و یا برای اثبات یک موضوع لازم از محیط چت خود اسکرین شات بگرید ، امکان دارد وقتی که تلگرام یا موبوگرام خود را بروزرسانی می کنید یا ...

    22. آموزش گرفتن اسکرین شات در سرفیس

      www.sarzamindownload.com/contents/3641

      برای گرفتن اسکرین شات همین دکمه را با Volume Down فشار دهید تا عملیات گرفتن اسکرین شات انجام شود. این کار در بیشتر لپ تاپ های 2 در 1 و فقط در تبلت های Surface صورت میگیرد.

    23. عکس گرفتن ( اسکرین شات ) از صفحه نمایش کامپیوتر و یا لبتاپ . مراحل کار : 1- صفحه ای که مورد نظر دارید را به نمایش می گذارید. 2- بر روی کلید Print Screen روی کیبورد کلیک کنید ( کلید تصویر بالا )

    24. عکس گرفتن از صفحه نمایش یا همان اسکرین شات، یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین قابلیت های وسایل الکترونیکی هوشمند امروزی مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها است که با دلایل مختلف ممکن است به کار برده شود.

    25. چه جوری از دسکتاپ عکس بگیریم -- سه روش ساده برای عکس گرفتن از صفحه نمایش و تهیه‌ی اسکرین شات در سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت

    26. گرفتن اسکرینشات در گوشی یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر فردی به آن احتیاج پیدا خواهد کرد. این کار در سیستم‌عامل اندروید به سادگی انجام می‌گیرد و در نسخه‌های قبلی از این سیستم‌عامل نیز امکان انجام آن بوده است اما ...

    27. به این آسانی اسکرین شات گرفتن را یاد گرفتید. روش دیگر اسکرین شات گرفتن از صفحه ی مانیتور کامپیوتر: مناسب ترین روش جایگزین برای ویندوز ۱۰، ابزار Snipping (برش) است.

    28. آموزش گرفتن اسکرین شات در اندروید

      mobology.ir/آموزش-گرفتن-اسکرین-شات...

      آموزش گرفتن اسکرین شات در گوشی های سامسونگ با استفاده از Motion & Gesture : در گوشی های جدید سامسونگ قابلیتی به نام Motion & Gesture در تنظیمات گوشی تعبیه شده که میتوانید به وسیله اشاره , کارهایی را در گوشی انجام دهید .

    29. عکس گرفتن از صفحه و اسکرین شات یاد ندارید، در ادامه همراه ما باشید تا آموزش تصویری گرفتن اسکرین شات از گوشی های اندروید، iOS و ویندوزی را خدمت شما منتشر کنیم.

    30. ۲- نحوه گرفتن اسکرین شات در ویندوز ۱۰ با Print Screen. طریقه اسکرین شات گرفتن در کامپیوتر از تمام صفحه در این روش، اینگونه است که ابتدا دکمه PrtScn را از صفحه کیبورد فشار دهید.

    31. اسکرین شات در ویندوز 7،8 و 10 نحوه گرفتن عکس در ویندوز 7 و 8 و 10 روشهای زیادی برای عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر ، که گاه به آن ضبط صفحه گفته می شود، در ویندوز است.

    32. گرفتن اسکرین شات کامل از صفحه. شما با استفاده از دکمه‌هایی که در گوشه‌ی بالا-راست صفحه وجود دارند، می‌توانید بخشی از صفحه را که قابل مشاهده است و یا کل صفحه را اسکرین شات بگیرید.

    33. برای گرفتن اسکرین شات در گوشی های شیائومی 3 روش مختلف وجود دارد که در ادامه ما به شما این روش ها را نشان خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

    34. جمع‌بندی. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 پرداختیم و در واقع دلیل عدم موفقیت کاربران به منظور ضبط اسکرین شات در آیفون‌های مجهز به آی او اس 10 را شرح دادیم.

    35. برنامه عکس گرفتن از صفحه گوشیمو نداره یا اگر داره من پیدا نکردم. باید چه کار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون. سرزمین دانلود: روش عکس گرفتن (اسکرین شات) در بیشتر گوشی های اندرویدی یکسان است.

    36. اسکرین شات در گلکسی s8 نوت ۹ و گوشی‌های جدیدتر سامسونگ. برای اسکرین شات گرفتن با گلسی‌های سری S، A، نوت جدید سامسونگ، شش راه مختلف پیش‌بینی شده است که بعضی از آنها در همه گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده هستند و برخی به ...

    37. در این مطلب به شما آموزش می دهم که چگونه از صفحه نمایش گوشی خود بدون هیچ گونه نرم افزاری اسکرین شات تهیه کنید. نحوه ی گرفتن اسکرین شات در ویندوز فون ۸ این قابلیت در ویندوز فون ۸ وجود دارد برای این کار ابتدا باید صفحه ای که ...

    38. آموزش گرفتن اسکرین شات در گلکسی نوت 9. عکس گرفتن از تمام محتوای صفحه گوشی هوشمندتان کار بسیار ساده است، اما سامسونگ برای همین کار ساده نیز دو راه پیش پای شما قرار داده است.

    39. آموزش روش نحوه عکس گرفتن از صفحه مانیتور در ویندوز 10 با کیفیت بالا طریقه گرفتن اسکرین شات در ویندوز 10 را در تکنا بیاموزید.

    40. نحوه گرفتن اسکرین‌شات اسکرولی در اندروید

      www.beytoote.com/computer/mobile/get-screenshots...

      اسکرین شات کامل صفحه وب سایت . یکی از مفیدترین ویژگی‌های گلکسی اس 8 می‌توانست در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دیگر هم باشد. در مورد اسکرینشات اسکرولی یا بلند صحبت می‌کنم، که به شما امکان می‌دهد اسکرینشات های طولانی و

    41. برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز 8 و ویندوز 8.1 می توانید از دکمه Print Screen و نرم افزار Snipping Tool استفاده کنید

    42. خوشبختانه شما به سادگی قادر به رفع گرفتن اسکرین شات در تلگرام خواهید بود. با اعمال تغییرات بسیار ساده و مشخصی می‌توانید بار دیگر بدون هیچ محدودیتی نسبت به انجام این عمل و تهیه اسکرین شات از تلگرام اقدام کنید.

    43. آموزش گرفتن اسکرین شات در مک - Tanikal

      www.tanikal.com/how-to-take-a-screenshot-on-your-mac

      نحوه گرفتن اسکرین شات از کل صفحه. گرفتن اسکرین شات از کل صفحه مک در قالب دو مرحله بسیار ساده انجام می‌شود: ابتدا کلید Shift-Command (⌘)-۳ را فشار دهید.

    44. از صفحه مک بوک اسکرین شات بگیرید + آموزش

      www.yjc.ir/fa/news/5427943/از-صفحه-مک...

      از صفحه مک بوک اسکرین شات بگیرید + آموزش در این گزارش همراه ما باشید تا نحوه گرفتن عکس از صفحه در سیستم عامل OS X مک را به شما آموزش دهیم .

    45. رفع مشکل گرفتن اسکرین شات در تلگرام – در نسخه جدید تلگرام هنگام عکس گرفتن از صفحه نمایش پیام unable to capture screenshot. prevented by security policy نمایش داده می شود و اجازه گرفتن عکس از صفحه به شما داده نمی شود برای اینکه این اخطار را رفع ...

      • (113)
    46. نحوه اسکرین شات گرفتن در ویندوز 8

      www.yjc.ir/fa/news/5030678/نحوه-اسکرین...

      نحوه اسکرین شات گرفتن در ویندوز 8 ترفند جالب و کاربردی ثبت تصویر از نمایشگر در ویندوز 8 در این مطلب به شما ارائه می‌شود.

    47. گرفتن عکس از صفحه نمایش در ویندوز ۸. به صفحه ی شروع رفته و برنامه ی مورد نظر را انتخاب کنید. برای گرفتن عکس از صفحه نمایش، کلید ویندوز را پایین نگه داشته و PrtScn (Print Screen) را فشار دهید.

    48. آموزش اسکرین شات و ترفندهای آن. قبل از اینکه بخواهید در مورد این تیتر نظری بدهید باید بگوییم، ما هم مثل شما می دانیم تهیه اسکرین شات بسیار آسان است و تنها زحمت آن فشردن کلید PrtScrn روی صفحه کلید است.

    49. GreenShot دانلود رایگان برنامه GreenShot 1.2.10.6 ابزاری رایگان و کم حجم که شما توسط آن می توانید با اختیارات گسترده از صفحه ی نمایش ویندوز خود و یا بخشی از آن اسکرین شات تهیه کرده

    50. احتمالا زیاد برای شما اتفاق افتاده است که بخواهید چیزی را در گوشی خود به دوستان و افراد دیگر نشان دهید. در چنین حالتی گرفتن اسکرین شات بسیار کاربردی خواهد بود. اسکرین شات به معنای تصویر از روی صفحه اس

      • (2)
    51. همانطور که می دانید برای هر گوشی یک روش جهت گرفتن اسکرین شات از صفحه وجود دارد که کاربران ویندوز سنتر بسیار سوال داشتند برای گوشی نوکیا 3 به چه صورت است که خدمتتان آموزش خواهیم داد.

    1. بازدید : 56 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
      ارسال نظر برای این مطلب

      کد امنیتی رفرش
      تبلیغات فوتر

      آمار سایت
    2. کل مطالب : 1360
    3. کل نظرات : 0
    4. افراد آنلاین : 17
    5. تعداد اعضا : 1
    6. آی پی امروز : 309
    7. آی پی دیروز : 148
    8. بازدید امروز : 545
    9. باردید دیروز : 575
    10. گوگل امروز : 0
    11. گوگل دیروز : 1
    12. بازدید هفته : 545
    13. بازدید ماه : 545
    14. بازدید سال : 88,738
    15. بازدید کلی : 602,173
    16. مطالب