loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Unlimited talk, data and text. $39.99/mo. Get started#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;padding:0}#results

تبلیغات
  • Unlimited talk, data and text. $39.99/mo.

    Get started
    1. با این وجود فهرستی که در ادامه مشاهده خواهید کرد برخی از بهترین انتخاب ها از بین لپ تاپ هایی با قیمت بین 3 تا 7 میلیون تومان و موجود در بازار کشور هستند.

      • (2)
    2. لپتاپ‌های در بازه قیمتی دو تا سه میلیون تومان را می‌توان چیزی بین میان‌رده‌ها و ارزان‌قیمت‌ها دانست که کیفیت تصویر قابل قبول و عملکرد پردازشی و گرافیکی نسبتاْ خوبی را به همراه دارند.

    3. راهنمای خرید لپتاپ با قیمت ۴ تا ۵ میلیون تومان – بهمن‌ماه ۹۵ در این مطلب به معرفی بهترین لپتاپ‌های بازار در رده قیمتی چهار تا پنج میلیون تومان و برای انواع کاربری‌های می‌پردازیم.

    4. قصد خرید یک لپتاپ جدید را دارید اما بین انبوهی از انتخاب‌ها سردرگم شده‌اید؟ در ادامه با زومیت همراه باشید تا با بهترین لپتاپ‌ها در بازه‌ی قیمتی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان آشنا شوید.

    5. راهنمای خرید لپ تاپ - زومیت

      www.zoomit.ir/category/laptop-buying-guide

      قصد خرید یک لپتاپ جدید را دارید اما بین انبوهی از انتخاب‌ها سردرگم شده‌اید؟ در ادامه با زومیت همراه باشید تا با بهترین لپتاپ‌ها در بازه‌ی قیمتی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان آشنا شوید.

    6. پاسخ به عباراتی مانند «تا ۳ میلیون چه گوشی بخرم؟» و یا «انتخاب بهترین گوشی تا 3 میلیون»، اکنون با توجه به افزایش قیمت‌ها و متنوع شدن محصولات هر برند، واقعا ساده نیست.

    7. با این وجود فهرستی که در ادامه مشاهده خواهید کرد برخی از بهترین انتخاب‌ها از بین لپتاپ‌هایی با قیمت بین ۳ تا ۸ میلیون تومان و موجود در بازار کشور هستند. لپتاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X540UB-C

    8. راهنمای خرید گوشی ارزان قیمت چی بخریم؟ (بهترین گوشی‌های ۱ تا ۴ میلیون تومان در بازار)

    9. راهنمای خرید بهترین لپ تاپ با قیمت 2 تا 4 میلیون تومان شامل مک بوک ایر Y5070 و Y700 و Idepad500 لنوو سرفیس پرو 4 زنبوک UX303 اینسپایرون 5558 دل - زومیت را در آکا ببینید

    10. راهنمای خرید لپ تاپ با قیمت 4 تا 5 میلیون تومان – بهمن ماه 95. در این مطلب به معرفی بهترین لپ تاپ های بازار در رده قیمتی چهار تا پنج میلیون تومان و برای انواع کاربری های می پردازیم.

    11. GS۶۵ Stealth یک لپتاپ ۱۵/۶ اینچی از شرکت ام‌اس‌آی است که با ضخامت ۱۷/۵ میلی‌متری ارائه‌شده. درواقع این لپتاپ در بین کامپیوتر‌های مناسب بازی، از جمع‌وجورترین انتخاب‌های شما به‌حساب می‌آید.

    12. در این مطلب می خواهیم شما را برای خرید یک لپ تاپ مناسب راهنمایی کنیم.همچنین چند مورد از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت حال حاظر بازار ( شهریور ۹۴ ) را به شما معرفی خواهیم کرد که ضمن داشتن مشخصات نسبتا خوب ، از قیمت مناسبی نیز ...

    13. قصد خرید یک لپتاپ جدید را دارید، اما بین انبوهی از انتخاب‌ها سردرگم شده‌اید؟ در راهنمای خرید بهترین لپتاپ‌های بازار کمک می‌کنیم تا بهترین انتخاب‌ را داشته باشید.

    14. لیست قیمت لپ تاپ Dell کاربر گرامی، شما در حال مشاهده کالاهای گروه لپ تاپ دل هستید. شما می توانید با کلیک بر روی برندهای زیر، لپ تاپ مورد نظر خود را یافته و یا لیست قیمت لپ تاپ دل را مشاهده نمایید.

    15. همانگونه که کاربران گرامی مطلع هستن با توجه به نرخ ارز و وضعیت اقتصادی کشوراحتمالا خرید یک لپ تاپ رده عمومی با قیمت نه چندان زیاد و نه بسیار کم یکی از سخت ترین کارها برای کاربران دنیای دیجیتال است.

    16. قیمت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان. ایسوس ZenPad 8.0 Z380KNL 4G. اگر می‌خواهید تبلتی با قابلیت نصب سیم‌کارت، با قیمتی مناسب و از برندی معتبر خریداری کنید، حتما ZenPad 8.0 Z380KNL 4G را مدنظر داشته باشید.

    17. اقدامات اساسی پس از خرید کامپیوتر و لپ تاپ

      www.beytoote.com/computer/tarfand-c/basic-laptop...

      خیلی از افراد پس از خرید کامپیوتر و لپ تاپ جدیدشان با سرعت هرچه تمام، آنرا روشن کرده و مشغول کار و استفاده از آن میشوند و ساعات های زیادی را پشت سیستمی که به تازگی آنرا خریداری کرده اند سپری میکنند.

    18. این کمبودها باعث شده تا قیمت یک مدل لپ تاپ مک بوک در بازار ایران حتی به ۲۲ میلیون تومان نیز برسد. کمیجانی تاکید کرد که این قیمت‌ها واقعی نیست، اما به دلیل آمریکایی بودن برخی اجناس و کمبود جنس ...

    19. با اینکه برای مدتی تبلت‌ها به بازار لپتاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی حمله بردند، اما کاربران خیلی زود متوجه شدند که تبلت‌ها نمی‌توانند جایگاه لپتاپ را پر کنند و هنوز بسیاری از افراد برای ...

    20. قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ صفحه 3

      www.itgheymat.com/ShowCat.aspx?id=46&Page=3

      قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ تمامی قیمت ها به تومان می باشند لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571G-331A i3-4-500-2

    21. با بودجه ۱۰ میلیون تومانی چه لپ تاپ هایی را می‌توانیم بخریم؟ اگر به دنبال خرید یک لپتاپ با بودجه کمتر از ۱۰ میلیون هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را در خرید یک لپ تاپ مناسب همراهی کنیم.

    22. پرسش و پاسخ متداول در مورد لپ تاپ. یک لپ تاپ را هر چند وقت یکبار باید تعویض کرد؟ بر اساس بررسی های انجام شده، به طور متوسط هر لپ تاپ با توجه میزان کارکردی که داشته، حداکثر بین 4 تا 5 سال قابل استفاده می باشد و توصیه می شود تا ...

    23. مگان ۱.۶ لیتری وارداتی با کارکرد ۱۲۰ تا ۲۰۰ هزار کیلومتر (بسته به تمیزی خودرو) در مدل ۲۰۰۸ بین ۴۱ تا ۴۸ و در مدل ۲۰۰۶، ۳۸ تا ۴۰ میلیون تومان می ارزد.

    24. نگاهی به مودم vdsl دی‌لینک dsl-2888a: چند ویژگی خوب برای یک مودم زیر ۲ میلیون تومان یکشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ 2

    25. آکایران :راهنمای خرید لپ تاپ /section> با اینکه تبلت ها به جایگاه لپ تاپ و پی سی ها برای مدتی حمله بردند، اما همچنان تبلت ها از انجام

    26. لپ تاپ | لپ تاپ، کامپیوتر و شبکه | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه

    27. دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و همچنان در بازار با نرخ ۱۴۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

    28. مرجع اخبار فناوری، لیست قیمت، بررسی، آموزش، مشاوره و راهنمای خرید در زمینه‌های سخت افزار،گوشی موبایل، لپتاپ، دوربین، نرم‌افزار و بازی، اینترنت، شبکه، تبلت و...

    29. راهنمای خرید گوشی هوشمند با بودجه ۶ تا ۷ میلیون تومان (شهریور ماه ۹۷) ارسال توسط: doctor khaki در روز: شهریور 05, 1397 در: دسته بندی سوم , مطالب بدون نظر نمایش‌:

    30. حدود قیمت 1,050,000 تومان Asus ZENFONE GO - ZB500KL. حدود قیمت 950,000 تومان Xiaomi Mi 4. حدود قیمت 980,000 تومان. همانطور که می‌بینید تنها همین چند گوشی در محدوده یک میلیون تومان قابل خریداری هستند‌.

    31. روند افزایش قیمت در بین خودرو‌های سایپا و ایران خودرو همچنان ادامه دارد. سایپایی‌ها امروز تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. ایران‌خودرویی‌ها بعضا روند ارزانی به خود گرفته و بعضی دیگر ...

    32. قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ

      www.itgheymat.com/SC_46.aspx

      قیمت انواع لپ تاپ و نوت بوک . سایت آی تی قیمت به عنوان مرجع اطلاع رسانی قیمت محصولات بازار آی تی و کامپیوتر در بخش اعلام قیمت لپ تاپ با آماده سازی و فراهم نمودن لیست کامل قیمت فروشندگان اصلی بازار لپ تاپ، سعی بر این دارد ...

    33. نکاتی که در زمان خرید لپتاپ‌های بین ۲ تا ۴ میلیون تومان باید توجه کنید. لپتاپ‌هایی با قیمت ۲ میلیون تا ۴ میلیون تومان معمولا دارای پردازنده‌های Core i اینتل هستند.

    34. خرید اینترنتی لپ تاپ با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا و گارانتی اصلی در فروشگاه اینترنتی لوتوس - امکان مشاهده قیمت، بررسی و مقایسه لپ تاپ

    35. اگر تصمیم گرفته اید سال جدید را با گوشی هوشمند جدیدی آغاز کنید شاید در انتخاب یک گزینه مناسب با مشکل مواجه باشید. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گوشی های هوشمند با قیمت ۳ تا ۵ میلیون تومان را برایتان معرفی کنیم ...

    36. هایما اس ۷ توربو زمانی قیمتی معادل با ۹۷ میلیون تومان داشت و در اوایل سال ۹۷، قیمت آن حدود ۲۱۰ میلیون تومان بود. اما امروز برای خرید آن باید بین ۲۷۵ تا ۲۹۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

    37. قیمت روز کنسول Xbox One , PS4 , Xbox 360 , PS3 ( آپدیت تا تاریخ 96/01/20 )

    38. اچ‌تی‌سی را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی در دنیا دانست. این شرکت در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و در سال‌های اولیه وظیفه طراحی و تولید گوشی برای برندهای دیگر را برعهده داشت، برای مثال اولین گوشی‌ هوشمند ...

    39. پیش از این با معرفی بهترین گوشی های تا 500 هزار تومان در خدمت شما بودیم و حالا به بررسی گوشی های 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان می پردازیم.

    40. راهنمای خرید لپ تاپ مخصوص بازی و کلیه اطلاعات موجود در این زمینه یکی از بهترین مقاله ها در زمینه لپ تاپ مخصوص بازی و در نهایت پیشنهاد اختصاصی خرید لپ تاپ مخصوص بازی با قیمت مناسب توسط برتر گیم.

      • (1)
    41. نکاتی درباره خرید لپتاپ ارزان‌قیمت. برخی از لپ تاپ های ارزان قیمت تا میان رده، دارای پردازنده گرافیکی مستقل رده پایین هستند که تفاوت زیادی با پردازنده گرافیکی مجتمع ندارند.

    42. لپ تاپ. اصلی ترین دلیل خرید لپ تاپ ها قابلیت حمل آن هاست چرا که با وجود بدنه ی سبک و نازک شما می‌توانید به راحتی تقریبا همه جا آن ها را همراه خود ببرید.

    43. برای انتخاب بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان هم انتخاب‌های زیادی بین محصولات سامسونگ وجود دارد؛ ولی در بین آن‌ها، دو نمونه ارزش خرید بالایی دارند که به شما پیشنهاد می‌کنیم:

    44. همواره انتخاب یک لپ تاپ مناسب، امری سخت و طاقت فرساست. اغلب راهنماهای خرید و مشاوره های انتخاب هم به سمتی گرایش دارند که شما را در باتلاقی از مشخصات فنی، لیست های ماشینی زیر مجموعه و زیر شاخه ها و مانند آن غرق می کنند.

    45. در سال 2016 شاهد عرضه بسیاری از لپ تاپ‌های رده بالا بودیم. اکثر این لپتاپ‌ها از مشخصات فنی مشابه و تقریبا یکسان برخوردارند با این وجود دارای ویژگی‌های خاص خود نیز هستند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

    46. هه..خخخ.. دیگه گذشت اون زمون که تو حیاط یا رو بوم ps4 میخریدین با قیمت یک میلیون و صد هزار …! الان همون ps4 امروز در تاریخ پنجم مرداد ۹۷ شده ۳۰۰۰۰۰۰ تومان …!

    47. لپ تاپ استوک hp. تعدادی گزینه مختلف صفحه نمایش 15.6 اینچی وجود دارد. واحد بازبینی ما به عنوان مثال صفحه نمایش 4K UHD مات (3،840 x 2،160) مات ، اما استودیوی ZBook با صفحه نمایش مات FHD (1،920 x 1،080) با 400 سی دی / m² نیز موجود است.

    48. قیمت رم و هارد در روز 13 مهر 97 :: شب بدی در راه است

      badnight.blog.ir/2018/10/04/قیمت رم و هارد...

      SONY Pro 13 SVP, ۱۳٫۳, intel, ۱۲۸ssd, ۴, ۴۱۱۰۰۰۰. راهنمای خرید لپتاپ با بودجه بیش از 13 میلیون تومان (شهریور ... ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - راهنمای خرید لپتاپ با بودجه بیش از 13 میلیون تومان (شهریور ماه ۹۷) ...

    49. در بازار ایران نیز شاهد حضور گسترده انواع لپتاپ با برند‌های مختلف هستیم که طرفداران بسیاری دارند، در این گزارش، آخرین قیمت لپتاپ‌های بازار به تاریخ ۱۹ اسفند ۹۷ را مشاهده می‌کنید.

    بازدید : 83 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 568
  • باردید دیروز : 575
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 88,761
  • بازدید کلی : 602,196
  • مطالب