loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. اینستاگرام هم با درک محبوبیت گیف ها (gif) چندی پیش قابلیت اضافه کردن گیف به استوری کاربران را ارائه کرد، اما متاسفانه خیلی از کاربران با نحوه انجام این کار آشنا نیستند.

    2. برای اضافه کردن گیف در استوری اینستاگرام، همانطور که در تصاویر اسکرین شات زیر مشاهده می نمایید، می توانید از طریق گزینه مربوط به اضافه کردن استیکر ها، در صفحه مربوط به قرار دادن استوری، گزینه gif را انتخاب کرده تا از ...

      • (18)
    3. اضافه کردن گیف Gif به استوری اینستاگرام. بالاخره بعد از مدت ها گذشتن از شایعه ها در رابطه با اضافه شدن گیف Gif به اینستاگرام در بخش استوری ها شاهد آن هستم که می توانیم به استوری های خود در اینستاگرام عکس متحرک یا گیف اضافه ...

    4. *نکته :‌ در حال حاضر برای استفاده از قابلیت اضافه کردن گیف Gif به استوری در ایران، باید از نرم افزار های تغییر آیپی (VPN) استفاده کنید. البته باید بگیم در حال حاضر تنها در برخی از نقاط دنیا این ...

    5. نحوه اضافه کردن Gifs به استوری. 1. اینستاگرام را باز کنید و بروی گزینه دوربین بالا سمت چپ برای اضافه کردن استوری کلیک کنید. 2. یک ویدیو یا عکس مانند قبل انتخاب کنید تا آنرا استوری کنید. 3.

    6. آموزش اضافه کردن گیف به استوری اینستاگرام - با استفاده از این قابلیت شما می توانید در استوری های خود گیف های موجود را انتخاب کرده و بر روی عکس یا فیلم خود در استوری قرار دهید و برای دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگران را ...

    7. People also ask

      How do I download a GIF to my computer?

      How do you download GIF?

      How do you make a GIF?

      How do you search for GIF?

    8. آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام (gif) برای اضافه کردن یا ارسال گیف در استوری اینستاگرام به مراحل زیر دقت نمایید: 1- وارد اپلیکیشن خود شوید و مثل همیشه اقدام به ارسال یک استوری کنید.

      • (1)
    9. آموزش نوشتن متن روی گیف با استفاده از برنامه Gif Maker. با توجه به رشد کاربران شبکه های اجتماعی و استفاده از فایل های گیف بسیاری از کاربران نحوه اضافه کردن متن روی گیف را از ما درخواست کرده اند و ما در این مطلب میخواهیم یکی از ...

    10. برای اضافه کردن گیف در استوری اینستاگرام، همانطور که در تصاویر اسکرین شات زیر مشاهده می نمایید، می توانید از طریق گزینه مربوط به اضافه کردن استیکر ها، در صفحه مربوط به قرار دادن استوری، گزینه gif را انتخاب کرده تا از ...

    11. نحوه اضافه کردن گیف به استوری در اینستاگرام. برای اضافه کردن گیف به استوری خود بایستی در ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت نمایید و پس از ورود به برنامه بر روی گزینه ی استوری جدید همانند عکس بالا کلیک نمایید.

      • (1)
      • Mohammad Abdollahi
    12. نحوه اضافه کردن گیف به استوری اینستاگرام. اگر می خواهید یک استیکر gif به داستان اینستاگرام خود اضافه کنید ، می توانید خیلی راحت این کار را انجام دهید. این روند تقریباً مشابه با هر برچسب دیگر است.

    13. با توجه به استقبال خوب کاربران اینستاگرام از قابلیت استوری، در هر بروزرسانی ویژگی های جدید و جالبی به آن اضافه می شود.

      • (3)
    14. یکی از امکاناتی که به نسخه های جدید اینستاگرام اضافه شده استفاده از گیف (gif) می باشد. در این مطلب به آموزش گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام می پردازیم.

    15. این گیف را می توانید بر روی عکس و فیلم قرار دهید و استوری های زیبایی را برای دوستان خود به نمایش بگذارید.برای دسترسی به این قسمت تنها کافیست اینستاگرام خود را بروزرسانی نمایید و سپس وارد بخش استوری شوید زمانی که استوری ...

    16. گیف ها به دلیل حجم پایینی که دارند برای ارسال ویدئوهای کوتاه بسیار مناسب هستند. اینستاگرام هم با درک محبوبیت گیف ها (gif) قابلیت اضافه کردن گیف به استوری کاربران را ارائه کرده است.

      • (1)
    17. آموزش کامل ساخت گیف اینستاگرام - انزو

      enzoad.com/آموزش-کامل-ساخت-گیف...

      آموزش اضافه کردن استیکر گیف به استوری. ابتدا اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه اینستاگرام را روی گوشی خود نصب دارید. اکنون مراحل زیر را دنبال کنید : 1- از منوی استیکرها گزینه gif را انتخاب کنید.

    18. چگونه در استوری اینستاگرام گیف بگذاریم ؟ گذاشتن gif در استوری اینستاگرام همراه با استیکر متحرک ، که در نوشته به شما با آموزش قدم به قدم تصویری یاد ...

    19. آموزش تصویری ارسال و گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام. قابلیت استوری از جمله ویژگی های اینستاگرام است که از زمان معرفی شدن موجب شده است این شبکه اجتماعی محبوب از یک پلتفرم ایستای اشتراک گذاری عکس به یک پلتفرم پویا و جذاب ...

    20. اینستاگرام برای استوری ها از فرمت گیف (gif) پشتیبانی می کند. در این مطلب می خواهیم نحوه ارسال گیف را در استوری اینستاگرام به شما آموزش بدهیم.

    21. استوری‌های اینستاگرام دقیقا چقدر محبوبیت دارند؟ آماری که می‌خواهم در ادامه به شما بدهم، واقعاً مبهوت‌کننده است و فکر می‌کنم برای مجاب کردن شما به استفاده از استوری های اینستاگرام، به تنهایی کافی باشد.

    22. به منظور اضافه کردن یا ارسال گیف در استوری اینستاگرام (gif) باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید: وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و مثل همیشه اقدام به ارسال یک استوری کنید.

    23. در این مقاله‌ قصد داریم آموزش اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام را با استفاده از ویژگی جدید و تازه Music خدمت شما منتشر کنیم. همراه گویا تک باشید.

    24. آموزش ارسال گیف (GIF) در استوری اینستاگرام

      www.aparat.com/v/O0Z9s/آموزش_ارسال...

      ترفندهایی برای فرستادن گیف در استوری اینستاگرام (پلازامگ)

    25. افزودن انیمیشن گیف به فایل پاورپوینت کار آسانی می باشد. پیش از انجام هر کاری Gif انیمشن دلخواه خود را پیدا کند. در این آموزش از گیف خیلی خفن Final Fantasy VI استفاده خواهیم کرد.

    26. آموزش اضافه کردن گیف به استوری اینستاگرام ... # gif. مجله خبری ... نحوه گذاشتن گیف، موزیک و متن در ...

      • 37 sec
    27. گیف متحرک در استوری اینستاگرام. از زمان معرفی تا کنون اینستاگرام با افزودن قابلیت های مختلف به یک بستر محبوب در میان رسانه های اجتماعی تبدیل شده است.این پلتفرم اخیرا مجموعه ای از ویژگی های جدید خود را در بخش استوری ...

    28. اکنون که تصویر را انتخاب کرده اید ، وقت آن رسیده که کمی سرگرم کننده به آن اضافه کنید. بله ، وقت آن است که در دستگاه Android خود GIF را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. برای انجام این کار: 1.

    29. به منظور اضافه کردن یا ارسال گیف در استوری اینستاگرام (gif) باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید: وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و مثل همیشه اقدام به ارسال یک استوری کنید.

    30. قابلیت استوری اینستاگرام پس از معرفی به محبوبیت قابل توجهی رسید. به همین دلیل در اینجا اضافه کردن استیکر به استوری را آموزش داده ایم.

      • (100)
    31. استوری با گیف

      www.roozbeh-system.ir/tag/استوری+با+گیف

      اینستاگرام هم با درک محبوبیت گیف ها (gif) چندی پیش قابلیت اضافه کردن گیف به استوری کاربران را ارائه کرد، اما متاسفانه خیلی از کاربران با نحوه انجام این کار آشنا نیستند.

    32. اضافه کردن گیف به استوری

      www.roozbeh-system.ir/tag/اضافه+کردن+گیف+به...

      اینستاگرام هم با درک محبوبیت گیف ها (gif) چندی پیش قابلیت اضافه کردن گیف به استوری کاربران را ارائه کرد، اما متاسفانه خیلی از کاربران با نحوه انجام این کار آشنا نیستند.

    33. آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام (gif) برای اضافه کردن یا ارسال گیف در استوری اینستاگرام به مراحل زیر دقت نمایید: ۱- وارد اپلیکیشن خود شوید و مثل همیشه اقدام به ارسال یک استوری کنید.

    34. اینستاگرام هم با درک محبوبیت گیف ها (gif) چندی پیش قابلیت اضافه کردن گیف به استوری کاربران را ارائه کرد، اما متاسفانه خیلی از کاربران با نحوه انجام این کار آشنا نیستند.

    35. آموزش نحوه اضافه کردن تصاویر گیف به استوری اینستاگرام instagram قابلیت اضافه نمودن تصاویر گیف به استوری را به آپشن های خود اضافه نموده است ،البته نباید این قابلیت را با boomerang اشتباه گرفت.با ما همراه باشید.

    36. اضافه کردن گیف به استوری اینستاگرام گیف‌ها را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید توسط صبا پلاشانی آخرین ویرایش یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷

    37. اینستاگرام دارای قابلیت ارسال عکس و ویدئو است، اما آیا می توان با این برنامه فایل های گیف (GIF) را نیز ارسال کرد؟ در این مطلب چگونگی ارسال گیف و ویدیو در اینستاگرام را آموزش خواهیم داد. همچنین قابلیت جدید ارسال استیکر گیف ...

    38. آموزش ارسال گیف (gif) در استوری اینستاگرام. اگر نیاز به تبدیل فایل گیف دارید، می‌توانید از طریق روش زیر ساختار آن را تغییر دهید: سرویس‌های بسیاری برای تبدیل فایل‌های گیف وجود دارند.

    39. استفاده از گیف (gif) در استوری اینستاگرام را تا به حال تست کرده اید ؟ حتما اینطور بوده است ولی ما در این آموزش قصد داریم از پتانسیل کامل آن استفاده کنیم...

    40. آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام. ارسال فایل های متحرک و گیف در اینستاگرام تقریبا شبیه به ارسال استیکر هاست اما روال ارسال آن ها کمی متفاوت است.

    41. امکان افزودن تصاویر به استوری story در اینستاگرام اضافه شد ، شما می توانید استیکرهای متحرک Gif به عکس یا ویدیو در استوری خود اضافه کنید. همچنین ببینید: روش مخفی سازی آخرین فعالیت در اینستاگرام

    42. اینستاگرام هم با درک محبوبیت گیف ها (gif) چندی پیش قابلیت اضافه کردن گیف به استوری کاربران را ارائه کرد، اما متاسفانه خیلی از کاربران با نحوه انجام این کار آشنا نیستند.

    43. آپلود کردن عکس و ویدیو و همین‌طور عکس متحرک با فرمت گیف در اینستاگرام به صورت پست امکان‌پذیر است اما آپلود گیف در استوری‌‌ها قبلاً امکان‌پذیر نبوده و در حال حاضر امکان‌پذیر است اما به گیف‌های سرویس giphy محدود هستیم.

    44. چگونه به استوری تان گیف (gif) اضافه کنید. بهترین راه برای این کار دانلود یا تبدیل گیف به شکل یک فایل ویدئو است. آنرا برای خودتان ارسال کنید و سپس از طریق گالری دوربین به استوریان اضافه کنید.

    45. آموزش اضافه کردن گیف به استوری اینستاگرام ۲٫در این مرحله گزینه Gif را لمس کنید. آموزش اضافه کردن گیف به استوری اینستاگرام ۳-در قسمت مشخص شده،گیف مورد نظر خود را جستجو کرده و با انتخاب آن ...

    46. آپدیت اینستاگرام اندروید و آیفون. مراحل ارسال گیف اینستاگرام در استوری. قابلیت ارسال گیف اینستاگرام در بخش استوری وجود دارد و شما می توانید به همراه ویدئو یا تصاویر خود گیف هایی را نیز اضافه و در استوری به اشتراک بگذارید.

    47. اینستاگرام به موجب آخرین به روز رسانی که برای اپلیکیشن اینستاگرام ارائه کرده، امکان اضافه کردن استیکر و اموجی در استوریز را فراهم آورده است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه اضافه کردن ...

    48. اینستاگرام مدت ها پیش قابلیت استوری (Story) را اضافه کرد. استوری به کاربران اجازه می داد، تصاویر یا نوشته های خود را برای مدت 24 ساعت در معرض نمایش قرار دهند.

    49. اینستاگرام هم با درک محبوبیت گیف ها (gif) چندی پیش قابلیت اضافه کردن گیف به استوری کاربران را ارائه کرد، اما متاسفانه خیلی از کاربران با نحوه انجام این کار آشنا نیستند.

    50. گیف در استوری اینستاگرام - روبوکلیک

      www.roboclick.co/Blog/Gif-in-the-Instagram-Story

      اینستاگرام در اپدیت جدید خود قابلیت اضافه کردن فایل گیف در استوری خود ایجاد کرده است.

    بازدید : 232 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 542
  • باردید دیروز : 575
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 542
  • بازدید سال : 88,735
  • بازدید کلی : 602,170
  • مطالب