loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. های زن دارم دلمت ایخا. بی کس و بی رَیَم جونم. ووی مث پازنه بُر خردیم. علیل رَیَم جونم ای مال او مال پیُم. یار جون جونیم نیم دایم پیوم و بایی،زیتَر بیو آبایی. هی بو بوبو بوبومِی های بو بوبو بوبومِی

    2. متن آهنگ سجاد رزمجو بو بو بو حالم خرابه. شاقاسم شامختار شاه قاسم شاه مختار های زن دارم دلمت ایخا بی کس و بی رَیَم جونم ووی مث پازنه بُر خردیم علیل رَیَم جونم ای مال او مال پیُم

    3. دانلود آهنگ وی زن دارم دلم وت ایخا از سجاد رزمجو – آریــو مــ ــوزیـک هی بو بوبو ... جدید سجاد رزمجو بنام روزم سیگار شبم سیگار · دانلود آهنگ نازنینی عمر منی از مسعود

    4. دلم ایخا که بگوم عاشقتوم، ایگوم نه / گپ کو ایرسه تا زیر بتوم ایگوم نه دلم ایخا تییلوم جِی تییلت کور وابو / تییمه اینوم سر یک وت ایچتوم ایگوم نه وای بلال

    5. از دوست به یادگار دردی دارم کان درد به صد هزار درمان ندهم. پس باید گفت این بیت از ابوسعید ابوالخیر است که مولوی آن را در شعر خود تضمین کرده است .

    6. دلم را دوزخی سازد دو چشمم را کند جیحون (۱/ طلب) چه دانستم که سیلابی مرا ناگاه برباید چو کشتی ام دراندازد میان قلزم پرخون (۲/ عشق) زند موجی بر آن کشتی که تخته تخته بشکافد

    7. موضوع را که تعریف کرد باعث شد دلم به حالش بسوزد و به همین دلیل تصمیم گرفتم با کمک دو تن از دوستانم به زن جوان کمک کنم. چند بار به خانه این مرد رفتیم که متوجه شدیم او به سفر خارج کشور رفته است.

    8. نمیدانی دلم تنگ است امشب درون سینه ام جنگ است امشب. دل از شیشه سپردم دست جانان ولیکن نوبت سنگ است امشب. بزن ای مطرب آزرده احوال دوای درد ما چنگ است امشب. نمیدانم چه کردی با دل من؟

    9. , قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم, با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم, زدم رو دست مجنونا واسه تو هم خونه شدم, واسه بدست آوردنت عمر و جوونی مو دادم, بیا بیا پیش دلم نشکن دوباره قلبمو, ذره دره میسوزه و نیستی ببینی حالمو, به کی ...

    10. سلام وقت همگی بخیر به کمک نیاز دارم 27 سالمه . ازدواج کردم و یه پسر دارم . زندگی خوبی دارم .

    11. زن زندگي و تداوم زندگی (یک داستان واقعی) يك شب وقتی به خونه رسیدم دیدم همسرم مشغول آماده کردن شام است. دستشو گرفتم و گفتم: باید راجع به یک موضوعی باهات صحبت کنم.

    12. یک زن 30 ساله به دلیل نوعی اختلال ژنتیکی به صورت پشت سرهم دچار بارداری و بدنیا آمدن نوزاد می‌شود.یک پدر و مادر با 5 بچه به استقبال بدنیا آمدن یک 4 قلوی تازه رفتند.

    13. دوستت دارم عزیزم هر جا که باشی منتظر در تاريخ۱/۸/۸۸ شنبه ساعت 1 بعدازظهر بهم زنگ زد گفت دارم ميرم خارج منم خيال ميكردم شوخي ميكنه گفتم بشين سر جات نميدونم بهم زنگ ميزنه يا نه ولي بد جوري عاشقش ...

    14. آهنگ دی بلال رها بویر احمدی - متن آهنگ دی بلال رها بویر احمدی - رها بویر احمدی جدید - دانلود آهنگ لری - اینستا گرام رها بویر احمدی - تلگرام رها بویر احمدی - دی بلال جدید - بیوگرافی رها بویر احمدی - کلیپ رها بویر احمدی - ویدیو ...

    15. پروژه های رسانه‌ای معاندان جمهوری اسلامی ایران در پی بازداشت «روح الله زم» با شکست مواجه شد. رسانه‌های زنجیره‌ای از بازداشت سرشبکه آمدنیوز کلافه و سردرگم شده‌اند. در این میان «دیلی‌میل» با اشاره به فرود اضطراری ...

    16. آخه بعد از این همه مدت، اومدی و این همه عشق را یه جا تو دلم زنده کردی. به خدا خودمو فراموش کردم. دوست دارم پیشم بمونی. آخه کجایی که یک لحظه قرار نداری. اینجا بشینی. درسته ، قبلا هم اهل نشستن نبودی.

    17. 「 」 پدر جان زن اگر زن باشد/ شیر در خانه و در کوچه و برزن باشد پدرم گفت که ای دخت نکو بنیادم/ زلف بر باد نده تا ندهی بر بادم هدف دشمن سنگ افکن، پیشانی

    18. شاید دارم اشتباه میکنم ولی درهر صورت نظر منه 1-زیدان شخصیت بزرگ دوست داشتی و کاریزمای فوق العاده ای داره ولی من به دلایلی باهاش مشکلاتی رو دارم که اذیتم میکنه 2- اولین مشکلی که با زیدان دارم علاقه شدید زیدان به بنزماست ...

    19. داستان خواندنی من و زندایی الهام …+18

      www.nazweb.ir/11618-what-is-the-story-summon-ministers...

      داستان برمیگرده به خیلی وقت پیش تر ازاینا،موقعی که من همش ۷ سالم بود و عزیز دردونه دایی محسن.اون زمان هر پنجشنبه دایی می اومد خونه ما و شب بند و بساط شامو برمیداشتیم و با پیکان آلبالویی دایی می زدیم بیرون ،بعد از شام دایی ...

    20. عاشقتم مرد مهربون آرامــــش زندگی من گم شده لا به لای انگشـــتان مردانه اتــــ

    21. روزی که زن شدم

      barii.blogfa.com

      بار و بندیلم را جمع کردم و به خانه قدیمی پدرم رفتم ..شاید پدرم تنها کسی بود که در این سال ها مرا فراموش نکرده بود و شاید مثل بیست سال پیش که به من و مادرم ظلم کرد و از پیش ما رفت این بار هم در حق من ظلمی فراموش نشدنی کرده بود ...

    22. دیگه حساب از دستمون در رفته فکر کنم نزدیک یا خود دویست روزه که سام رجبی با چندین آدم علاقمند محیط زیست دیگه تو زندان هستن و با اینکه وزارت کشور و وزارت اطلاعات بارها گفتن که از نظرشون اونها بی‌گناهن، هنوز هیچ کس پاسخگوی ...

    23. داستانهای رها داستان داستان و باز هم داستان. 5 سالم بود که هنوز در خانه مادر بزرگ زندگی می کردیم،پدر بزرگم امیر ارسلان شارمی یکی از نظامیان درجه داره زمان شاه بود که بعد از برگشتن رژیم از ایران فرار کرد و به مادر بزرگم ...

    24. در اين وبلاگ، حرف دلم را مي‌نويسم. نمي‌دانم! شايد حق با تو باشد و گاهی و جایی من اشتباه نوشته باشم، اما، هر چه هست، به نوشتن برای خودم و دیگران عشق مي‌ورزم.

    25. سلام من تو زندگی یه مشکل دارم و اون اینه که وقتی عصبانی بشم خیلی تند میشم. کلا آدم شوخ و مهربون (سعی می کنم ) هستم همه فکر می کنن که این جوریم اما وقتی چیزی باعث عصبانیتم بشه - مثلا به من ...

    26. بازرگان خطاب به رجوی گفت: من زنم را دوست دارم مجاهدین دبلیو اس، اول اکتبر 2007 قسمت یکصدوسی گفتگوی رادیو صدای ایران با سعید شاهسوندی در ادامه بررسی تاریخچه سازمان مجاهدین و دنباله مباحث مربوط به انقلاب ایدئولوژیک حاوی ...

    27. ژوئن | 2011 | از دل سگ

      dogsty.wordpress.com/2011/06

      7 نوشتهٔ منتشرشده توسط kaveh در June 2011. وارد دبیرستان میشی و سال بالایی‌ها همش میزنن تو سرت و تو همش منتظری تا اونا برن و جاشون رو بگیری و بعد هم بزنی تو سر سال اولی‌ها.

    28. من چرا آمده ام روی زمین

      arameshelahi.blogfa.com/post/11

      راستی باز سوالی دارم بنده را عفو کنید . توی آن قرعه کشی ناظری حاضر بود. من جسارت کردم آب هم کز سر من بگذشته . پاسخی نیست ولی می گویم . من شنیدم که کسی این میگفت:

    29. تصنیف رزم مشترک - blogfa.com

      delawaz.blogfa.com/post/42

      زن: موجود حذف شده سنتوری مردان آهنین - مردان مخملین تو رفتي . اما نغمه هايت ماندگارست زمستان است در جستجوی آواهای گمشده کنسرت استاد سخن

    30. رزم رستم با اشكبوس كشاني بنام خداوند خورشید و ماه که جان را بنامش خرد داد راه خداوند هستی و ...

    31. اگر زن ایرانی در گوشه و کنار جامعه می تواند حجاب از سر بردارد و با هر رنگ و نوع لباسی ظاهری شود زن مجاهد حتی نمی تواند برای گرفتن یک عکس یادگاری لباسی متفاوت با یونیفرم نظامی داشته باشد.

    32. ذاکرین - بزرگترین تارنمای نوحه و مداحی اهل بیت(ع) می زنم دم ز علمدار رشيد حرم عشق حاج محمود کریمی

    33. مرادی سه مجموعه شعر با نام‌های «باد مخابره خواهد کرد»، «درناها نمک‌گیر می‌شوند» و «ساراسواتی در آینه» را منتشر کرده است. به گفته خودش در خانواده‌ای بزرگ شده که نوشتن اپیدمی است. مادرش محبوبه پاشالی نویسنده است که سه ...

    34. شیطان از جنس جن است و از آتش خلق شده است و قبل از اینکه از بهشت رانده شودخدا را بسیار عبادت می کرد به همین دلیل عزازیل نام گرفت.

    35. درد و دل های یک رزمی کار و دوستدار هنرهای رزمی. دوستان عزیز و خوانندگان گرامی،مملکت ما ایران دارای ظرفیت های فراوانی است که کما بیش همه ما از آن آگاه هستیم،از جمله ظرفیتهای ایران مردم آن بخصوص جوانان آن است.من یک رزمی ...

    36. امید | من زنم

      zannevesht.wordpress.com/2010/02/24/57

      "امید" was written فوریه 24th, 2010 by زن, and filed under Uncategorized There are 62 responses. ↓ Read comments , respond or follow responses via RSS .

    37. زن: موجود حذف شده سنتوری مردان آهنین - مردان مخملین تو رفتي . اما نغمه هايت ماندگارست زمستان است در جستجوی آواهای گمشده کنسرت استاد سخن

    38. سه غم آمد به جانم هر سه یک بار زن زشت و خر لنگ و طلب کار جناب آقای سید عباس موسوی مطلق در کتاب فیض حضور می فرمایند : ایامی چند در یک پادگان آموزشی به تبلیغ

    39. وی با درخواست برای لغو ملیت عربستانی از نادین البدیر، تأکید کرد که این زن به دلیل دارا بودن شناسنامه سعودی از خدمات دولت استفاده می کند، و او به دنبال آن است که از این راه معروف شود، و یا ...

    40. نشریه پیام زن | شماره 232 | ریحانه‌ی من

      mags.dte.ir/Journal/Text/PayamZan/Article/index.aspx?...

      کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع می باشد.

    41. باز عشق آمد و آتش به دل و جانم زد... باز عشق آمد و آتش به دل و جانم زدخنده بر سوز دل و دیده ی گریانم زدمن که دامن ز غم عشق کشیدم همه عمرآتش این شعله ی سوزنده به دامانم زدپرتو چشم سیاه تو به اشکم افتادبرق این شعله ی سوزنده به ...

    42. موزیک ویدیوی من می خوام زنگ بزنم به بچگیم از رضا یزدانی.اجرا شده در کنسرت بیست سال با رضا یزدانی در تاریخ اول اسفند ماه ۹۷ – سالن همایش های برج میلاد

    43. آداب زندگى | رزق و روزي

      saghalain8.blogfa.com/category/4

      آداب زندگى فلسفه احكام. سپس به گوسفند چراني گذركردند و شخصي را فرستادند تا از او شير بگيرد ، چوپان گوسفندها را دوشيد و هر چه در ظرف داشت در ظرف پيامبر اكرم صلي‎ الله عليه و آله ريخت و گوسفندي هم براي حضرت فرستاد و گفت ...

    44. مجله زن روز به‌عنوان مجله اي پربيننده ، فعال و معتبر با محتوای فرهنگی, علمی, آموزشی و هنری میتواند محل مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات شركت‌ها و مؤسسات و سایت ها در زمينه‌های مختلف باشد .

    45. تا بحال چند بار شنیده اید از دامن زن مرد به معراج می رود، اگر چه عظمت گوینده این کلام، بزرگی و معنای عمیق این کلام را نشان می دهد؛ اما کمی تفکر در معنای این جمله چند کلمه ای، نشانگر عظمت گوینده کلام هم خواهد بود و اصولاً ...

    46. قسمت دوم از فصل سوم مجله تصویری رزم آور - برای اولین بار در ایران گفتگوی اختصاصی با "Mad Dog" رضا مددی از نارمک تا استکهلم ، بچه شری که که با MMA به خدا نزدیک شد - پخش اختصاصی از آپارات، هر هفته یکشنبه شب www.khabarrazmavar.ir

    47. آرزو دارم که مرزهای زمینی و ذهنی انسان‌ها برداشته شود شهزاده سمرقندی هومن راور پور از جهانگردان ایرانی مقیم هلند است که از سال ۲۰۱۲، زمانی که اقامت هلندی خود را گرفت، جهانگردی را شروع کرد.

    48. رزمی یعنی | سایت تفریحی خنگولستان

      khengoolestan.com/khengoolestan_maryamtkd_2017-01-26_15...

      با سلام بابا این عکسه اصلا لاف نیست، نه اینکه بخام از کسی حمایت کنم اینو میگم چون خودم یه بار با یه بدنساز غولپیکر (که بازوی درتش 3برابر دستم بود) مچ اندازی کردم تو مدرسه، هم با دست تخصصی و هم با دست تخصصی خودش بردمش.

    49. «دلم آنجاست» - iran emrooz

      www.iran-emrooz.net/index.php/social/more/34572

      «دلم آنجاست» نقی حمیدیان متن زیر در ۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۱ در استکهلم در مراسم درگذشت فریده قریشی خوانده شد.

    بازدید : 935 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 560
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,634
  • بازدید ماه : 1,634
  • بازدید سال : 89,827
  • بازدید کلی : 603,262
  • مطالب