loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. سال 1335 آواز بنان ، سنتور منصور صارمی من قصه نیاز توام گوش کن مرا - با یادهای رفته هم آغوش کن مرا

    2. من قصه نیاز توام گوش کن مرا / با یادهای رفته هم آغوش کن مرا {درآمد} من شمع روشنی ده بزم محبتم / ای باد فتنه بگذر و خاموش کن مرا {بیات راجه} من ناله های در هم سازی شکسته ام / یک لحظه از برای خدا گوش کن ...

    3. متن آهنگ به قصه گوش کن از فرامرز اصلانی. بشنو از نی ، چون حکایت می کند از جدایی ها ، از جدایی ها شکایت می کند. از نیستان تا مرا ببریده اند از نفیرم مرد و زن ، نالیده اند

    4. ديلمان | غلامحسین بنان

      dylaman.blogfa.com/category/18

      من قصه نیاز توام گوش کن مرا / با یادهای رفته هم آغوش کن مرا {درآمد} من شمع روشنی ده بزم محبتم / ای باد فتنه بگذر و خاموش کن مرا {بیات راجه} من ناله های در هم سازی شکسته ام / یک لحظه از برای خدا گوش کن ...

    5. متن های زیبای درد دل یا خدا

      www.beytoote.com/fun/visual/beautiful-chat2-god.html

      گوش کن به التماسهای من شرمسارم که با حال مستی به سوی تو کرده ام دست نیاز دراز مرا گوش کن ، مرا بپذیر که جز تو ندارم قبله ای برای نماز °•°•°•°•°•°•°•°•° درددل با خدا °•°•°•°•°•°•°•°•°

    6. نتیجه جستجو برای "امشب به قصه دل من گوش میکنی فردا چو قصه مرا فراموش میکنی" - تعداد نتایج: 136 - نمایش صفحه 1 از 10 صفحه

    7. من میگم تو گوش کن

      www.setareh231.blogfa.com

      من میگم تو گوش کن مرا بیافرین .. ! خدایا ای کاش قبل از خلقتم یک بار مرا به ملاقاتت می پذ فتی می گفتم سرشتم را طوری بسازتا بهتر به نهایت کمال برسم .

    8. توکه ساعتها گوش به سخنان ِ سخن چینان وکینه ورزان سپردی وبه ناحق، سرانجام ازمن رویگردان شدی، پس عنایتی کن وساعتی نیزبه حرف های من گوش کن تا حقیقت برتو آشکارگردد،حرفهای زیادی برای گفتن دارم ...

    9. چند غزل از هوشنگ ابتهاج(سایه)

      tarannometanhayi.blogfa.com/post/51

      امشب به قصـــــــه ی دل من گوش می کنی فــــــردا مــــــرا چو قصـــــه فراموش می کنی. این در همیشـــــــه در صـــــدف روزگار نیست مـــــــی گویمت ولــــی توکجا گوش می کنی

    10. گنجور » حافظ » غزلیات

      ganjoor.net/hafez/ghazal

      غزل شمارهٔ ۳۹۸: ای نور چشم من سخنی هست گوش کن. غزل شمارهٔ ۳۹۹: کرشمه‌ای کن و بازار ساحری بشکن. غزل شمارهٔ ۴۰۰: بالابلند عشوه گر نقش باز من. غزل شمارهٔ ۴۰۱: چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من

    11. امشب به قصه دل من گوش می‌کنی. فردا مرا چو قصه فراموش می‌کنی . این دُر همیشه در صدف روزگار نیست. می‌گویمت ولی تو کجا گوش می‌کنی . دستم نمی‌رسد که در آغوش گیرمت. ای ماه با که دست در آغوش می‌کنی

    12. «من می‌خونم تو گوش کن» - jamejamonline.ir

      jamejamonline.ir/fa/news/924844/%D9%85%D9%86-%D9...

      یار مهربانِ کودکان «من می‌خونم تو گوش کن» عنوان برنامه‌ای در قالب 78 قسمت است که هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه با موضوع کتابخوانی برای گروه سنی کودک از کانال نهال شبکه کودک و نوجوان پخش می‌شود.

    13. جام جم سیما - «من می‌خونم تو گوش کن»

      jamejamonline.ir/sima/2479715153253814135/%D9%85%D9%86...

      یار مهربانِ کودکان «من می‌خونم تو گوش کن» عنوان برنامه‌ای در قالب 78 قسمت است که هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه با موضوع کتابخوانی برای گروه سنی کودک از کانال نهال شبکه کودک و نوجوان پخش می‌شود. مجری برنامه در هر قسمت در 13 دقیقه ...

    14. من مدتهای مديدی است که بدنبال يکی از کارهای بنان ميگردم که با اين مصرع شروع میشود: " من قصه نیاز توام گوش کن مرا" و در دشتی اجرا شده است.

    15. امشب به قصه ی دل من گوش می کنی

      saye-sher.blogfa.com/tag/لب-خاموش

      امشب به قصه ی دل من گوش می کنی . فردا مرا چو قصه فراموش می کنی این در همیشه در صدف روزگار نیست . می گویمت ولی توکجا گوش می کنی دستم نمی رسد که در آغوش گیرمت . ای ماه با که دست در آغوش می کنی

    16. دانلود آهنگ تو بیا یه بار به قصه ی دلم گوش کن – همراه دکلمه – از شهرام شب پره برای دانلود آهنگ کلیک کنید باکس دانلود

    17. 119 Likes, 7 Comments - غلامحسين بنان (@gholamhossein.banan) on Instagram: “استاد #بنان ؛ آواز دشتي ، تاريخ اجرا 1335 ، سنتور منصور #صارمي | من قصه نياز توام گوش كن مرا، با…”

    18. دانلود آهنگ رضا بهرام بنام دیوانه (از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم) ، متن آهنگ رضا بهرام دیوانه ، دیوانه رضا بهرام ، پخش آنلاین رضا بهرام دیوانه

    19. شعر نو خورشید من باش

      shereno.com/list/خورشید+من+باش.html

      با توام... گوش کن مرا ... گوش کن صدای قسمهای نگاه را به شهادت پلک هایم که دروغی نیست بر زبان، جز انکار خدا سوگند بر تمامی باور های زندگی ات که دست در دست هم بزرگ شده اید ، تا خدا و س ... قسمت دوم (صفحه 1)

    20. چند شعر از مرحوم آغاسی(جان مولا حرف حق را گوش کن شمع بیت المال را خاموش کن جان مولا حرف حق را گوش کن شمع بیت المال را خاموش کن این تجمل ها که بر خوان شماست زنگ مرگ و قاتل جان شماست

    21. دانلود آهنگ یا رب از هایده

      sadsong2.ir/73715/دانلود-آهنگ-یا-رب-از...

      بجز عشقی که دردش را به من دادی به من یارب چه بخشیدی که رد کردم؟ فقط در عاشقی یارب… مدد گفتم شدم عاشق تمنای مدد کردم… به حرفم گوش کن یارب به دردم گوش کن یا رب اگر بیهوده میگویم مرا خاموش کن یارب

    22. جملات عاشقانه با خدا

      azadie2436.blogfa.com/post/196

      گوش کن به التماسهای من شرمسارم که با حال مستی به سوی تو کرده ام دست نیاز دراز مرا گوش کن ، مرا بپذیر که جز تو ندارم قبله ای برای نماز.. راز این داغ نه در سجده‌ی طولانی ماست

    23. متن آلبوم جدید علی سورنا به نام مرد تنها :: Par30Beat

      par30beat.blog.ir/post/متن-آلبوم-جدید-علی...

      گوش کن تو مخت بسپار // هر کلمه ی منو بشکاف من هستم تا این داستانا هستن منو حس کن // منو بشناس من , غمگینم // از دردا و غصه ها سنگینم بشین به حرفام فکر کن // هر کلمه ی من و حس کن کروس:

    24. رمان گوش کن به چشم خود مرا

      romanfatemeh.lineblog.ir/post/5/رمان+گوش+کن+به...

      نام کتاب : گوش کن به چشم خود مرا ! کاربر انجمن نودهشتیا narges# نویسنده : 1365 « کتابخانه مجازی نودهشتیا » wWw.98iA.Com www.Forum.98ia.com کاربر انجمن نودهشتیا narges# کتابخانه نودهشتیا گوش کن به چشم خود مرا !– 1365 wWw ...

    25. چرا به سر نمیشود خزان قصه های من. چرا نمیرسد به گوش طنین نعره های من. مرا به خلوتی رسان ترانه ای ساز کن. این شب بی ستاره را تا سحر آغاز کن. مرا بخوان امید جان که در سکوت خواندم. گوش نشینه غربتم در ...

    26. به حرفای دلم گوش کن

      respina213.blogfa.com

      به حرفای دلم گوش کن ...به سراغ من اگر می آیید،نرم و آهسته بیایید،مبادا که ترک بردارد،چینی نازک تنهایی من...

    27. گوش کن به التماسهای من شرمسارم که با حال مستی به سوی تو کرده ام دست نیاز دراز مرا گوش کن ، مرا بپذیر که جز تو ندارم قبله ای برای نماز *** صبح است… یاس را باید کاشت

    28. مشاور | خرداد ۱۳۹۰

      sampad22.blogfa.com/1390/03

      من قصه نیاز توام.....گوش کن مرا..... خدایا!! مگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها وخطرهای زندگی مصون داری

    29. یا حق » اشعار هوشنگ ابتهاج

      yaahagh.com/shaaer/houshang-ebtehaj

      نشود فاش کسی آنچه میان من و توست تا اشارات نظر نامه رسان من توست. گوش کن با لب خاموش سخن می گویم پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست. روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید حالیا چشم جهانی نگران من و توست

    30. , اهنگ خارجی مرا بغل کن, به حرفم گوش کن یا رب دانلود, توقع ندارم بهنام بانی, آهنگ به حرف من میرسی ابی, آهنگ خارجی مرا بغلم کن, اهنگ هم صدای خوبم ورژن جدید

    31. امشب به قصه ی دل من گوش می کنی-فردا مرا چو قصه فراموش می کنی. این در همیشه در صدف روزگار نیست-می گویمت ولی توکجا گوش می کنی. دستم نمی رسد که در آغوش گیرمت-ای ماه با که دست در آغوش می کنی

    32. شعر و غزل امروز

      www.asru.blogfa.com/category/103

      در تکاپوی مرگ ِ من بودی. نوش جان کن مرا حلال توام. سر بکش موج انفجارم را. تیک تاک تمام ساعت ها. تاک تیک دقیق مرگ من است. رو به صفر زمان تماشا کن. حرکت ثانیه شمارم را. نه به تقویم اعتقادی نیست

    33. بهترین اشعار برای تو که نیستی | ابتهاج - به شانه هایم زدی تا تنهاییم را تکانده باشی. به چه دل خوش کردی؟

    34. گربه در پیش من چو سگ باشد که شود روبرو بمیدانا. گربه این را شنید و دم نزدی چنگ و دندان زدی بسوهانا. ناگهان جست و موش را بگرفت چون پلنگی شکار کوهانا. موش گفتا که من غلام توام عفو کن بر من این گناهانا

    35. از قدیما – دانلود از قدیما. …دانلود آهنگ من چه کنم (بیقرار) با صدای پوران چاپ. تاریخ : دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 در ساعت 08:27 ب.ظ …

    36. توام من منه دیوانه عاشق ای تو سر و سامان من نیمه ی ... چند لحظه به من گوش کن; ... فال مرا میفهمد ...

    37. مجموعه ای از دلنشین ترین اشعار عاشقانه، رمانتیک و احساسی ️ بیان احساس دلتنگی، شادی، اندوه، جدایی، فراق و غم با زیباترین اشعار عاشقانه از بزرگترین شاعران

    38. مخاطب خاص با توام گوش کن... چرا به من دروغ گفتی؟؟؟؟؟؟ من که کارت نداشتم.... من که گفتم می خوای برو؛ من که که گفتم باهات دیگه کاری ندارم برو؛ من گفتم برو پی زندگیت... چرا به من دروغ میگی....

    39. مرا بی سایه بنویسی . چه خواهد شد؟ نقاب از چهره میگیرم. بیا اکنون نگاهم کن. چه میبینی. من خاکستری یا یک رهای از قفس رانده. بدون این نقاب من تا کجا با خویش تنهایم. کسی هرگز نمیداند

    40. من عاشق دنیای توام باز دوباره، باید دل بی شکل مرا خوش بتراشی. من عاشق دنیای توام هرچه که باشی، انگیزه عمریو نباشم چو نباشی. من عاشق دنیای توام باز دوباره، باید دل بی شکل مرا خوش بتراشی

    41. امشب به قصه ی دل من گوش می کنی. فردا مرا چو قصه فراموش می کنی. این در همیشه در صدف روزگار نیست. می گویمت ولی توکجا گوش می کنی. دستم نمی رسد که در آغوش گیرمت. ای ماه با که دست در آغوش می کنی

    42. نشود فاشِ کسی، آنچه میان من و توست…♯♫♪ تا اشارات نظر، نامه رسـانِ من و توست…♯♫♪ گوش کن! با لبِ خاموش، سخن میگویَم…♯♫♪ پاسخَم گو؛ به نگاهی که زبانِ مـن و توست…♯♫♪ ترانه سرا: هوشنگ ابتهاج

    43. موزیک (بی کلام) – Song.Af

      song.af/music/tag/موزیک-بی-کلام

      `کریم شوقی. (Flip (English (Gimi Gimi (English (باید یه سری چیزارو بدونی) (اگه میخوای تو با من بمونی) بذار بهت بگم من یه سری چیزارو ، نمی پسندم یه سری چیزارو چیزایی که خیلی حال میدن ، ولی‌ به نظرم غیره عادین

    44. کتاب بهترین قصه‌گو برنده است، با بیان جنبۀ روان‌شناسانۀ قصه‌گویی و شنیدن و روایت اون، توصیه‌های خوبی دربارۀ چگونگی آشکارکردن خودمون برای مخاطبانمون و ایجاد ارتباطات شخصی و نزدیک‌تر با اون‌ها ارائه می‌ده.

    45. 1670- ای نور چشم من سخنی هست گوش کن. چون ساغرت پر است بنوشان و نوش کن در راه عشق وسوسه اهرمن بسیست. پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن برگ نوا تبه شد و ساز طرب نماند. ای چنگ ناله برکش و ای دف خروش کن

    46. 56 discussion posts. f. said: زهي عشق زهي عشق كه ماراست خدايا * چه نغزست و چه خوبست چه زيباست خدايا.....از آن آب حياتست كه ما چرخ...

    47. سر به دامان من خسته گذار گوش کن بانگ قدمهایش را کمر نارون پیر شکست تا که بگذاشت برآن پایش را فروغ فرخزاد کتابی،خلوتی،شعری،سکوتی مرا مستی و سکر زندگانی است چه غم گر در بهشتی ره ندارم

    48. دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام نظری کن . من مست ♫ مستم ♫ نظری کن ..♫♬ مرا توبه ♫ شکستم نظری ♫ کن مرا..♫♬ عطر گیسویت ♫ که میپیچد ♫ پر از آرامشم..♫♬ من به این از ♫ دور دیدنها به اینها ♫ دلخوشم..♫♬

    بازدید : 131 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 304
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,176
  • بازدید ماه : 10,455
  • بازدید سال : 87,420
  • بازدید کلی : 600,855
  • مطالب