loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت —> دلم از این زندگی دنیایی و فانی گرفته و خسته اس رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم —> وسائل سفر آخرت را محیا کنم و برای مرگ آماده شود

    2. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت. ... دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم

    3. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت @ ۳۰ مهر، ۱۳۹۰ به قلم داريوش ميم سال‌های درازی است که به دنبال این اجرای بیات اصفهان شجریان در کنسرتی که در آلمان در سال ۱۳۶۶ اجرا شده است می‌گشتم.

    4. دلم از وحشت زندان سكندر بگرفت / رخت بربندم و تا ملك سليمان بروم چون صبا با تن بيمار و دل بى طاقت / به هوادارى آن سرو خرامان بروم در ره او چو قلم گر به سرم بايد رفت / با دل زخم كش و ديده گريان بروم

    5. 4 پاسخ to “دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت!” نوشین17 Says: اوت 14, 2006 در 12:17 ب.ظ. | پاسخ یک دنیا به خاطر لینک دانلود» گل گلدون» ممنون کلی دنبالش بودم

    6. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت || ملکوت

      blog.malakut.org/archives/2011/10/post_2214.shtml

      دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت سال‌های درازی است که به دنبال اين اجرای بيات اصفهان شجریان در کنسرتی که در آلمان در سال ۱۳۶۶ اجرا شده است می‌گشتم.

    7. آهنگ دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت

      mokhtalefmusic.com/tag/آهنگ-دلم-از...

      بایگانی برچسب ها: آهنگ دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام خرم آن روز سه‌شنبه 5 جولای 2016

    8. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت. رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم ... و بعد از تو دلم از عطش عشق ...

    9. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم دلم از تنهایی و اندوه در زندان اسکندر به استعاره یعنی شهر یزد گرفته است؛ اسباب‌کشی می‌کنم و به سرزمین سلیمان یعنی شهر شیراز می ...

    10. دلم از وحشتِ زندانِ سکندر بگرفت: رخت بربندم و تا مُلکِ سلیمان بروم چون صبا، با تنِ بیمار و دلِ بی‌طاقت: به هواداریِ آن سروِ خرامان بروم در رهِ او، چو قلم، گر به سرَم باید رفت

    11. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت ها ها ها ها ها آخ های های،آخ ای رخت بربندم و ها آی رخت بربندیمو تا ملک سلیمان بروم ها ها ها ها ها آخ های های. متن آهنگ خرم آن روز از محمدرضا شجریان

    12. راحت جان طلبم و از پی جانان بروم. گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب. من به بوی سر آن زلف پریشان بروم. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت. رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم. چون صبا با تن بیمار و دل بی ...

      • (74)
    13. انتظار - محمدرضا شجریان و محمدعلی کیانی‌نژاد

      khosousi.com/entezar-mohammadreza-shajarian-mohammadali...

      دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت ... از مواردی که به نظر این جانب در آلبوم های موسیقی سنتی کلافه ...

    14. دلم از وحشت زندان سكندر بگرفت رخت بر بندم و زی ملك سليمان بروم. این بنای با عظمت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان میراث فرهنگ مورد مرمت قرار گرفته و به صورت اولیه اش ترمیم گشته است.

    15. آرشیو کاملی از آثار منتشر نشده‌ و خصوصی اساتید موسیقی ایران ... دلم از وحشت زندان سکندر ...

    16. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت. ... دوران دیده راحت رقص زلف سکندر ... از مطالب سایت غزلستان در ...

    17. تنهایی، خلوت ، اندوه وترس ودلتنگی ازتنهایی ( اسم ) ۱ - ترس از تنهایی یا از چیزی ناگهانی . ۲ - اندوه دلتنگی : دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت رخت بر بندم و تا ملک سلیمان بروم .

      • (1.2K)
    18. غزلستان :: سکندر

      www.ghazalestan.com/tag.php?p=4145FFD3

      دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم سعدی شیرازی «سکندر» در غزلیات سعدی شیرازی

    19. برچسب ها : Download Full Album Ali Zand Vakili Mp3, آهنگ تا در میکده شادان و غزل خوان بروم, آهنگ خرم آن روز کز این منزل ویران بروم, آهنگ دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت, آهنگ راحت جان طلبم و از پی جانان بروم, آهنگ گر ...

    20. راحت جان طلبـــــم و از پــــی جـــانان بــــروم. گـــر چــه دانم کــه بــه جایی نبـرد راه غریب. مـن به بوی ســـر آن زلف پریشان بـــروم. دلــم از وحشت زندان سکـندر بگـــرفت

    21. Aug 15, 2015 · نذر کردم گر از این غم به درآیم روزی، تا درِ میکده شادان و غزل خوان بروم به هواداری او ذرّه صفت رقص کنان،

      • 8.5K
      • Farrokh Livani
      • 59 min
    22. دلــم از وحشت زندان سکـندر بگـــرفت. رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم. چون صبا با تن بیمار و دل بـی‌طاقت. بـــه هـــــواداری ان سرو خرامان بـــروم. در ره او چــــو قلـم گـــر به سرم باید رفت

    23. نترس | فرجام

      farjam.wordpress.com/2016/04/16/نترس

      روی سنگ قبر عزیزترین آدمی که از دست داده‌ام نوشته: دلم از وحشت زندانِ سکندر بگرفت. عزیزترین آدم از دست رفته‌ی زندگی من پیرمرد بی‌نظیری بود. سرسخت و دانا و مهربان و نترس. عمر و آزادی و آرامش و خانه …

    24. blog.ir - سمرقند

      samarghandbookclub.blog.ir

      دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت ... دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت. ... چقدر دلم واسه اینجا نوشتن ...

    25. تار:داریوش پیرنیاکان.....دستگاه:آواز بیات اصفهان(در دستگاه همایون).....شعر از:حافظ شیرازی..... خرم آن روز کز این منزل ویران بروم/راحت جان طلبم و از پی جانان بروم/گر چه دانم که به جایی نبرد راه ...

    26. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت/ رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم نذر کردم گر از این غم به درآیم روزی/ تا در میکده شادان و غزلخوان بروم...: حافظ *

    27. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت. رخت بربندم وتا ملک سلیمان بروم. چون صبا باتن بیمارو دل بی طاقت. به هوا داری ان سرو خرامان بروم. درره او چوقلم گر به سرم باید رفت. با دل زخم کش و دیده گریان بروم

    28. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت/ رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم نذر کردم گر از این غم به درآیم روزی/ تا در میکده شادان و غزلخوان بروم...: حافظ *

    29. دلــم از وحشت زندان سکـندر بگـــرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم چون صبا با تن بیمار و دل ...

      • (9)
    30. چاپ سه بعدی – زربانگ

      zarbang.ir/product-tag/چاپ-سه-بعدی

      یک بیت شعر. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم «حافظ»

    31. خرم آن روز کز این منزل ویران بروم

      rira.ir/?mod=classicpoems&obj=poem&rid=1

      راحت جان طلبم و از پی جانان بروم: گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب: من به بوی سر آن زلف پریشان بروم: دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت: رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم: چون صبا با تن بیمار و دل بی ...

    32. معنی وحشت | جدول یاب

      jadvalyab.ir/search?q=وحشت

      وحشت. [وَ ش َ] (ع اِمص) تنهایی. (منتهی الارب) (ناظم الاطباء) (بهار عجم) (آنندراج): با تو برآمیختنم آرزوست وزهمه کس وحشت و بیگانگی. سعدی. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم ...

    33. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت؟؟؟ این بیت غزل حافظ را خوندید یا شنیدید؟ دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم می دونید منظور ...

    34. معنی وحشت | لغت‌نامه دهخدا

      www.vajehyab.com/dehkhoda/وحشت

      دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم . حافظ. || ترس . (منتهی الارب ) (آنندراج ). ترس و بیم و هراس و هول و دهشت . (ناظم الاطباء).

    35. سخن اهل دل: خرم انروز کزین منزل ویران بروم

      sokhandel.blogspot.com/2011/12/blog-post_6440.html

      خرم انروز کزین منزل ویران بروم راحت جان طلبم ازپی جانان بروم گرچه دانم که بجای نبرد راه غریب من ببوی سر آن زلف پریشان بروم دلم از وحشت ز...

    36. دلم از وحشتِ زندانِ سکندر بگرفت 💓 ️💞رخت بربندم و تا مُلکِ سلیمان بروم چون صبا، با تنِ بیمار و دلِ بی‌طاقت 💓 ️💞 به هواداریِ آن سروِ خرامان بروم 💓 ️💞

    37. NoSokhan - Digital library of Iranian literature and poetry. کتابخانه فارسی /; ديوان حافظ /; غزليات /; شماره ٣٥٩: خرم آن روز کز اين منزل ويران بروم

    38. ورق ميسوزد

      bacheghi.blogfa.com

      دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت. خرم آنروز کزین منزل ویران بروم راحت جان طلبم و زپی جانان بروم . چون صبا با تن بیمار و دل بیطاقت بهواداری آن سرو خرامان بروم

    39. گرچه دانم که به جایی نبرد راه غریب / من به بوی سر آن زلف پریشان بروم دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت / رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم از آلبوم انتظار آواز: محمد‌رضا شجریان تار: داریوش پیرنیاکان شعر: ح

    40. راحـتِ جان طلبم و از پِیِ جانان بروم!…♯♫♪ گرچه دانم! که به جایی نبَــرد؛ راهِ غریب…♯♫♪ #شعر: حافظ. من به بویِ سرِ آن زُلفِ پریشان بروم…♯♫♪ ( دلَم از وحشتِ زندانِ سکـندر بِگرفت…♯♫♪ ) ۲ بار

    41. خرم آن روز کز این منزل ویران بروم

      www.sherfarsi.ir/hafez/خرم-آن-روز-کز...

      دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت . رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم . چون صبا با تن بیمار و دل بی ...

    42. Ali Reza Nourizadeh (Persian - Arabic - English)

      www.nourizadeh.com/archives/005618.php

      یکهفته با خبر. دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت. سه ‌شنبه 16 تا جمعه 19 نوامبر لیلای دمشقی در سالن طاعون

    43. دلم از وحشت زنــــــدان سکنــــدر بگـــــرفـت. رخت بـــر بنـــــدم و تـــا ملــک سلیـمان بروم. چــون صبا با تن بیمــار و دل بـــــی طــا قـــت. به هوا داری آن سر خــــــرامان بــــــــــــروم

    44. معنی زندان | لغت‌نامه دهخدا

      www.vajehyab.com/dehkhoda/زندان-3

      دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم . حافظ. - زندان شکن ؛ شکننده ٔ زندان . (از فهرست ولف ). شکننده ٔ بند. محبوسی که از دست زندانبان بگریزد و خود را از قید برهاند :

    45. پی آواز حقیقت | آبان ۱۳۹۲

      mashhadi5135.blogfa.com/1392/08

      دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت گنبد خاموشان یا دخمه های اجساد در یزد که زرتشتیان تا چند دهه قبل جنازه های خود را پس از انجام تشریفات غسل و تطهیر در آنجا می نهادند.

    46. خرم آن روز کز این منزل ِ ویران بروم، راحت ِ جان طلبم و از پی ِ جانان بروم، گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب، من به بوی سر ِ آن زلف ِ پریشان بروم، دلم از وحشت ِ زندان ِ سکندر بگرفت، رَخت بربندم و تا مُلک ِ سلیمان بروم، چون ...

    47. محمد رضا شجریان، محمد علی‌ کیانی نژاد و گروه موسیقی فارابی - انتظار بیات اصفهان و مرکب خوانی شعر حضرت حافظ رم آن روز کز این منزل ویران بروم راحت جان طلبم و از پی جانان بروم گر چه دانم که به جایی نب

    48. HoomanBordbar

      hoomanbordbar.com

      مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست واله و شیداست دایم ...

    49. تار:داریوش پیرنیاکان.....دستگاه:آواز بیات اصفهان(در دستگاه همایون).....شعر از:حافظ شیرازی..... خرم آن روز کز این منزل ویران بروم/راحت جان طلبم و از پی جانان بروم/گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب/من به بوی سر آن زلف پریشان ...

    50. Afghanistan–Uzbekistan Friendship Bridge - Termiz, Uzbekistan ...

      www.facebook.com/pages/AfghanistanUzbekistan...

      دلــم از وحشت زندان سکـندر بگـــرفت رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم. چون صبا با تن بیمار و دل بـی‌طاقت بـــه هـــــواداری آن سرو خرامان بـــروم. در ره او چــــو قلـم گـــر به سرم باید رفت

      • hairtan, Termiz, Uzbekistan
    بازدید : 207 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 454
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,528
  • بازدید ماه : 1,528
  • بازدید سال : 89,721
  • بازدید کلی : 603,156
  • مطالب