loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار جدید نیو بی

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. دانلود آهنگ وقتی عاقبتم اینه انتظار نداشته باش که باشم یه آدم دیگه پارسالیپ ... روی دستم داغ بذارم مث خیلی وقت پیش ها اگه یه بار دیگه این اشتباه رو مرتکب بشم. ...

    2. عکس اسکلت در حال انتظار – سایت عکس

      akssss.ir/عکس-اسکلت-در-حال-انتظار

      ترکیه دانلوداهنگ ارمان · وقتی عاقبتم اینه انتظار نداشته باش بشم یک ادم دیگه نیکی .... معمولاً داستانی عاشقانه داشته و حال شما را خوب می جهت تسهیل در بررسی گزارش, ....

    3. Mar 28, 2017 · شوهرم می‌گوید انتظار دوست داشتن از من نداشته باش، بشین و بچه ات را بزرگ کن! ... مکالمه دکتر هلاکویی با یک پسر ...

      • 10.3K
      • ZENDEGI BEHTAR
      • 25 min
    4. دلت می‌خواد به یه سفر تنهایی طولانی بری اما کسی از دوستات حاضر نیست باهات بیاد؟ میخوای راه بیفتی و بری جاهای جدیدی رو کشف کنی اما از اینکه تنها بری می‌ترسی؟

    5. من هیچ وقت به هیچ وجه هیچ گونه نسخه ای برای هیچ کس نپیچیدم.من به هیچ وجه نگفتم بره سراغ اون خانم،من فقط دارم بهش میگم دیگه انتظار نداشته باش اون حس و حال رو با کس دیگه ای تجربه کنی.دیگه انتظار ...

    6. سلام دوستان من پسری حدود 30 و چند ساله ام. تو زندگیم یک بار عاشق شدم و 3 سال نامزد بودیم، ولی به دلایلی نشد و تمام شد برای همیشه، و الان 2 سال گذشته از اون ماجرا.

    7. آیا ما بیش از 3 بار عاشق می‌شویم؟

      shahinkalantari.com/3-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B9...

      وقتی که فهمیدم کنار کشیدم چون عشقی که یک طرفه باشه رو نمی تونم قبول کنم یعنی کسی دوستت نداشته باشه و تورو نخواد تو هم اگه دیونه اش هم باشی نباید دنبالش باشی چون نمی تونی بهش برسی.عشق دومم ۴ بار ...

    8. ی کم دعوا لازمه پس انتظار نداشته باش که بخاطر کارت تشویقتم کنه.این ازاین،اما اون پسره کاری نمیتونه بکنه الکی تهدیدت میکنه که بترسونتت.تنها کاری که باید بکنی اینه ک همچنان به راهت ادامه بده ...

    9. ۲۵: از هیچکس توقع و انتظار نداشته باش. ۲۶: قبل از انجام هر تغییری قوانین بازیشو یاد بگیر و آگاهیتو بالا ببر..مرض همه چیز دانی نداشته باش

    10. سلام یه دختر بیست و یک ساله هستم. و ترس بسیار عجیبی از ازدواج دارم. وقتی هم خواستگار زنگ می زنه تب و لرزم شروع میشه.

    11. تو روح اون پسرایی که باعث شدن که دیگه هیچ دختری نتونه به پسری اعتماد کنه! تو روح اون لاشی هایی که عشق رو به گه کشیدن! تو روح اونایی که خودشونم میدونن وقتی با یه نفر خوشحالی نیاز به دومیش نیست ولی

    12. خدایا یک بار دیگر دست من را بگیر ... این شعر فوق العاده زیبا رو نیمار امروز تو اینستاگرام منتشر کرد منم واقعا لذت بردم ازش و گذاشتم چون کاربرا تو این سه روز اثبات کردن که اصلا براشون مهم نیستم و اگه دو هفته نیام میرن به یکی ...

    13. از او انتظار نداشته باشید همیشه در انجام کارهایی که شما دوست دارید ولی او ندارد با شما همراه شود. این که به طور جداگانه از فعالیت های مورد علاقه خود لذت ببرید و وقتی را جدا از هم بگذرانید باعث ...

    14. سلام من یه پسر 28 ساله هستم و کارمند ... به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه . اول اینکه کمک حالم باشه تو خریدهای بزرگ زندگی مثل خونه و ماشین دوم اینکه با تحقیقاتی که انجام ...

    15. هیچوقت و هیچوقت از تنهایی اونقدر تنفر نداشته باش که وقتی که مجبور شدی که تنها بشی، ذره ذره ی وجودت احساس خلاء کنه و خودت رو به مرز نابودی بکشونی. این نفرت رو به یک حس خوب تبدیل کن. *****

    16. داستانم یکم طولانی اما تا آخرش بخونید بخدا خیلی به کمکتون نیاز دارم... دلم خیلی گرفته نمیدونم باید چه کار کنم و به چه دری بزنم؟؟؟؟راستش نزدیک 30سال سن دارم اما

    17. آلبوم مخصوص ریلکسیشن ، سی دی اول. این مجموعه ۴ تا سی دی هستش که این اولیشه . بسیار آرامش بخش و خیال انگیز . صدای آب و رودخانه و باران … توی ترکها هست . مجموعه ای بی نظیر برای تمدد اعصاب و دوری گزیدن از مشکلات زندگی . خلاصه ...

    18. عکس غمگین پروفایل جدید – الاسین

      elasin.com/عکس-غمگین-پروفایل

      مجموعه ای کامل از عکس غمگین پروفایل جدید ، عکس پروفایل تنهایی، عکس های غمگین دخترونه و پسرونه، عکس پروفایل غمگین ، در این مطلب برای شما دوستان مجله سرگرمی الاسین جمع آوری کرده ایم.

    19. خانمی هستم ۲۵ ساله. در دوره عقد هستیم. شوهرم با کوچک‌ترین حرفی ناراحت می‌شود و قهر می‌کند، حتی اگر خودش هم مقصر باشد، همیشه من باید برای آشتی پیشقدم شوم وگرنه باید تا مدت‌ها قهر باشیم.

    20. منم همین میگم کاری نداشته باش به این که چی میگن میدونم چقدر سخته اعتمادی که به کسی میدی نتیجه اش این بشه ولی به این افتخار کن که تو اینجوری نیستی اصن همه باشن ولی تو نیستی کلا شعار من اینه که آدم آگه بخواد به حرف دیگران ...

    21. چطور داری خودت رو میذاری کنار یک دختر بچه 10 ساله ؟ 10 سالگی خودت رو بیاد بیار ؟ حالا نمی گم خودتم دقیقا همین شکلی بودی ولی از یه دختربچه 10 ساله انتظار نداشته باش در حد یک خانم 25-6 ساله رفتار کنه

    22. رمان انتظار جهت مشاهده پارت اول و اخر به ترتیب وارد شوید وقتی رسیدم ترمینال گیج و منگ می دویدم و به مردم التماس می کردم یکی به من بگه چطوری برم سمیرم ..

    23. میگما ازین واژه های لوس و بی مزه ی بعضیا خوشم نمیاد انتظار نداشته باش بگم یا انتظار تولدهای آنچنانی با دوستای زیاد رو نداشته باش اصلا خوشم نمیاد دوسدارم تولدت و تولدم تو خلوت دوتایی باشه!

    24. فکر میکردم تمام آرزوم اینه که پزشک بشم. پارسال کنکور دادم و نتیجه خیلی خیلی داغون بود چون من پارسال سال بدی داشتم و خیلی کم خوندم. وقتی نتایج اومد من به خودم شک کردم

    25. شروع درس یک : اولین تجربم اینه…ببینید بچه ها…مشکل کشور ما آمریکا و اسرائیل و استکبار و سازمان ملل نیست.مشکل کشور ما بی ایمانی و ناشکری و شرک خفی و تنبلی هستش.خدارو به عنوان قدرت جهان هستی قبول نداریم.۹۰ درصد ایرانی ها ...

    26. دعايي كه قطعا مستجاب مي‌شود

      www.bultannews.com/fa/news/84662/%D8%AF%D8%B9%D8...

      یک نصیحت را از من به یادگار داشته باشید : با کسی که عاشقش هستی ازدواج نکن و نکن .دلایل زیادی داره ولی ترا به خدا خودتون در اوایل زندگی تبدیل به یک آدم مطلقه نکنید .دوست همه شما

    27. پخش اذان در یک انیمه ژاپنی! - نماشا

      www.namasha.com/v/qPbMiY9L/پخش_اذان_در...

      اینه که منو ناراحت و عصبی میکنه . بعدم این اهنگ در هنگام ورود یک خدا پخش شده اونم وقتی که میخواست بقیه رو نجات بده . حتی اگر اونا معنیشم بفهمن نمی تونن بد برداشت کنن . معنیشم بفهمن نمیدونن این ...

    28. رمان کامل عروس استادپارت اول تا اخر انتهای صفحه,پارت اخر رمان عروس استاد همینک در ناول 97,ناول 97 مرجع کامل دانلود رمان های ناب ایرانی

    29. عاشقانه های سمیرا

      asheghanehayesamira.blogfa.com

      وقتی بعد از مدتها میام اینجا حس غریبی دارم تا چند مدت حال روحیم این روزا اصلا خوب نیس هیچ چیز حالمو خوب نیمکنه جدیدا ها هم بیماری قلبی گرفتم فقط تنها چیزی که میخواستم بگم اینه که نزارین چیزی تو دلتون بمونه.حتما بیان کنین ...

    30. اس ام اس ها و جملات عاشقانه احساسی کوتاه ناب انتظار ۹۸ – ۲۰۱۹ اس ام اس عاشقانه sms asheghaneh • انتظار زیباترین نقاشی دنیاست وقتی حاصل تصویرش تو باشی • اس ام اس عاشقانه sms asheghaneh • فراموشی سخت است انتظار هم سخت است اما از همه ...

    31. تنهایی های خودم

      mehran-ghazaleh.blogfa.com

      ولی دیگه طاقت ندارم دیگه دلم طاقت نداره . اخه خسته شدم یک سال شد وضعمون اینه . پس کی درست میشه گفتیم درس میشه 4 سال شد . 4 سال میفهمی ؟ میگی بدون من طاقت نمیاری پس کجایی لعنتی

    32. مشکل دیگه این هم که دارم اینه که مادرم برای من روسری نمی خره و من فقط یک روسری مشکی دارم.لطفا کمکم کنید ه دوشنبه ۵ شهریور ۹۷

    33. کمبود محبت دارم - پرسمان

      www.porseman.com/article/کمبود-محبت...

      تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز می کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم خواهر خوبم؛ متن ارسالیت رو با دقت خوندم و با دغدغه هات تو خونواده آشنا شدم و احساست رو نسبت به پدر و مادرت تا حدی درک می کنم، امیدوارم که به لطف خدا این ...

    34. حس درس خوندن نیست چیکار کنم! انگیزه برای درس خواندن ندارم. دوست عزیزی که از مشکلاتت خسته شدی و به قول خودمون صبرت به انتها رسیده!

    35. چگونه از شر همسایۀ کبوترباز خلاص شویم

      sarbehava.blogfa.com/post/17/چگونه-از-شر...

      چگونه از شر همسایۀ کبوترباز خلاص شویم - جدای از معضلات و مشکلات و موارد فوق که بیشتر مربوط به سبک و سیاق کبوترداری و مشکلات اجتماعی می شود،می خواهم به موضوعی به مراتب مهم تر و قابل توجه تر اشاره کنم.

    36. پس از من انتظار نداشته باش که بر اساس مهدویت پیش برم؛؛من یه قلب16-17ساله. ای دارم که تا اومدم با یه جنس مخالف صحبت ساده ای بکنم جامعه بهم گفته. سرت رو بنداز پایین حیا داشته باش!!!

    37. آئین من1(قسمت اول)

      www.roman-asheghoone.blogfa.com/post/7

      _پس انتظار نداشته باش باهات درست حرف بزنم! _تو غلط می کنی... نتونستم دیگه گریمو قایم کنم.زدم زیر گریه و خودمو زیر پتو قایم کردم. چند لحظه اصلا چیزی نگفت.و دوباره دراز کشید.هر لحظه گریه م بیشتر میشد.

    38. من و مشکل خجالتی بودنم در جمع!!!! همیشه توی جمع این مشکل رو داشتم که برام سخت بود با صدای بلند صحبت کنم.و حتی توی مغازه می رم نمی شه با صدای بلند از فروشنده چیزی بخوام و گاهی اوقات افرادی هم نوبت من رو می گرفتند و من هیچی نمی ...

    39. **یک روز جدید...تو و اهدافت**(کنکور) - ای فرزند آدم من به هر آنچه بگویم *باش* می شود.مرا در آنچه امر کرده ام اطاعت کن تا تورا چنان قرار دهم که به هر چه بگویی *باش* بشود.<br /> امیدوارم این وبلاگ بتونه نقش خیلی کوچکی در رسیدن به ...

    40. وقتی با یه آدم روبرو میشی که دغدغه هایش (مسکن ورستوران و لباس برند و(!... دیگه انتظار نداشته باش که از حروم شدن وقتت غصه بخوری از درجا زدنت هم خجالت نمیکشی

    41. برنامم برای خودسازی اینه که همین عیب هایی ک گفتم دوست ندارم بچم به من بره رو حلش کنم با یک سری دیگه ک میدونم البته تا حد زیادی ریشه مشکلمو حس میکنم شناختم و اونم اینه که باید به چیزایی که میدونم ...

    42. با درونگرا ها چت نکن. وقتی چت میکنن ممکنه نیم دقیقه در حال تایپ باشن و بعد فقط یک جمله بنویسن. :)) یا انتظار نداشته باش که تلفنی نیم ساعت صحبت کنن یا اصلا به تلفنت جواب بدن.

    43. اگر نمیکنی باشه خودم میشورم اما دفعه بعد انتظار نداشته باش هر کاری که دارم انحام میدهم خبرت کنم ها:( ببین خودم میدونم اینکارم به نوعی تهدید هست و خیلی هم روش ضایعی هست اما خب گفتم صادقانه بگم ...

    44. سلام دوستان خوبم...میخوام از روزایی بگم که خیلی زود گذشت.اما قبلش بذار خودمو معرفی کنم قبلا میگفتم سلام من رضا هستم ولی الان میخوام بگم سلام من یک رضای دیگه هستم.در واقع همون رضاما اما این رضا کجا اون

    45. اگر جوان بودم 3

      newarchive.blogfa.com/post/27

      طرف دیگه وقتی که درگیر ارتباط با دیگران میشید٬ مسابقه است و بنابراین برد و باخت داره یعنی . شکست است. یک آدم سالم با اشتباهش راحت است. با شکستش هم راحت است. علتش هم . روشن است. ما راهی غیر از این ...

    46. یه بدی دیگه‌ش این بود که افراد وقت و بی‌وقت توی تعطیلی رسمی یا ساعات نامرسوم هم بهم زنگ میزدن و ازم گزارش می‌خواستن که خب اینم باعث می‌شد وقتایی که دارم کار دیگه‌ای انجام می‌دم استرس بگیرم.

    47. وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم. ازم انتظار نداشته باش که. دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !... بسلامتیه اون پسری که خواست آدم بشه. ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت . . .

    48. مگر گفتم در یک حالت که ببینیم کسی مثل فخر الدینی یک اثر رپ تولید کنه. اونوقت من هم به دوستان سفارش میکنم که رپ بسازند. ولی انتظار نداشته باش.

    49. نوشته های فراموشکار

      virgool.io/feed/@forgetful

      شایدم اینا فقط فکر و خیالات و خواسته‌های یک آدم خسته و شکست خورده است. بذار نگاهی به الان بندازیم. پروژه‌ای که در دست دارم عقب افتاده و کارفرما انتظاراتی داره.

    بازدید : 183 تاریخ : پنجشنبه 1399/03/01 زمان : 8:42 نویسنده : حسام نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات فوتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1360
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,537
  • بازدید ماه : 1,537
  • بازدید سال : 89,730
  • بازدید کلی : 603,165
  • مطالب